Στολίσαμε...

by - Πέμπτη, Δεκεμβρίου 06, 2012

in English soon

Το Σάββατο, μιας και ο καιρός ήταν χάλια και ο μικρός λίγο αρρωστούλης, μείναμε μέσα...Ευκαιρία να στολίσουμε επιτέλους...Κι αργήσαμε κιόλας !!!

Ο βοηθός έτοιμος...


  ...χριστουγεννιάτικη μουσική....
και ξεκινάμε...



Έχεις δει ποτέ αστέρι να βάζει ένα άλλο αστέρι ;;;

Εγώ έχω δει....χαχα !!

Να το αστεράκι μου που βάζει το αστέρι στην κορυφή του δέντρου...


Να και το δέντρο μας ..


Έτοιμο και το στεφάνι της πόρτας με τα κανελοστολίδια του...


και το γουράκι μας επίσης...


και φυσικά δεν έχουμε τελειώσει ακόμα...
όλο και κάτι θα προσθέσω..χεχε

18 μέρες μέχρι τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!
  

You May Also Like

24 σχόλια

  1. Μπράβο στα αντράκια σου που σε βοήθησαν!
    Το στεφάνι έγινε τέλειο! Το ίδιο και το δέντρο! Τρέχα να λάβεις μέρος στους διαγωνισμούς για δέντρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!! ευχαριστώ...Έχεις κανέναν δεντροδιαγωνισμό υπ'οψην σου??? πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  2. Και του χρόνου Ελπίδα μου! Ο Νικόλας είναι σκέτος κούκλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρόνου κοριτσάκι....Να χαίρεσαι και τον μικρό σου Νικόλα.

    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ελπίδα :)
    Και του χρόνου!

    Το γουράκι σου, απλά τ έ λ ε ι ο!

    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφα όλα! Και του χρόνου να είσαστε καλά να ξαναστολίσετε! Ο μικρός βοηθός είναι κούκλος! Το στεφάνι είναι με φυσικό έλατο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι Μαράκι μου!! το πήρα από το ΙΚΕΑ (10 ευρώ αν θυμάμαι καλά)αλλά είναι πολλή καλή ποιότητα!!

      Διαγραφή
  6. Άντε και του χρόνου, Ελπιδάκι !!! Τέλεια φαίνονται όλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και του χρόνου!! Το γούρι τέλειο! Που θα το κρεμάσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!! το κρέμασα κιόλας στον καθρέφτη που έχουμε στην είσοδο.. πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Ελπίδα μου, δεν ήταν πολύ συγγκινητικό που συμμετείχε ο μικρούλης σας φέτος στον στολισμό;;
    Τι τέλειος βοηθός-ταρανδούλης!! :)
    Καλές γιορτές εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία τα στολίδια και το δέντρο, αλλά εμένα πιο πολύ απ' όλα μου άρεσε ο βοηθός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και του χρονου!! μ αρεσει πολυ το στεφανακι στην πορτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο το δεντράκι σας, στολισμένο από τα αστεράκια σου!!!! Το γούρι είναι μοναδικό!!!
    Και του χρόνου Ελπιδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ήμουν σίγουρη ότι θα ήσουν απ τις πρώτες που θα στόλιζε μιας και απ τις αναρτήσεις σου έχω καταλάβει ότι λατρεύεις τα Χριστούγεννα!
    Πολύ ωραία τα στολίδια σας και η ''πιάστρα'' του Νικόλα φοβερή!Μικρός ταρανδούλης!
    (Έχει κι εσένα ο μικρός κόλλημα με τα κινητά;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε, μα! Κι έλεγα πού είναι ο στολισμός!
    Και του χρόνου Ελπιδάκι! Το αστέρι..φοβερό όπως πάντα!
    Και το στεφάνι της πόρτας απλό κι ωραίο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Βερα μου!!! και το δικό σου φωτογραφο-δεντρο..Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!!

      Διαγραφή
  14. Και του χρονου!!!Απιθανες φωτογραφιες, Ο γιος σου θα καψει καρδιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να είσαστε καλά και να στολίσετε και του χρόνου με υγεία, Ελπίδα μου!
    Το γούρι είναι φανταστικό! Αλλά φυσικά δεν έχω λόγια και για το "αστέρι" που έβαλε το αστέρι! Κούκλος ο μικρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS