Ο μικρός καλλιτέχνης μου..

by - Παρασκευή, Δεκεμβρίου 14, 2012

in English soon

Ο Νικόλας ανακάλυψε τα χαρτιά και τις ξυλομπογιές..
 

και σκέφτηκε να τα δοκιμάσει..έτσι από περιέργεια...


τα έπιανε και με το δεξί και με το αριστερό...και έκανε γραμμές πάνω στο χαρτί...
 


και μετά....

ααα μετά ανακάλυψε...
...τους μαρκαδόρους....

ααα αυτό βάφει πιο καλά μαμά...

χμμμμ...για να δούμε...βάφει και το χέρι μου άραγε;;;

 
 χμμμ..μήπως και η ξυλομπογιά βάφει το χέρι μου;; Ας δοκιμάσω καλύτερα...ε μαμά ;;

..μπα αυτό δεν γράφει τόσο καλά...

και να η πρώτη ζωγραφιά του Νικόλα μου...

 
 που η περήφανη μαμά κρέμασε στο ψυγείο...
...αν τη δεις από λίγο πιο μακρυά και με μισόκλειστα μάτια...μοιάζει με δεινόσαυρο... 

και τώρα που πήρε φόρα είναι να μη σταματήσει ο καλλιτέχνης..

..του πήρα χτες ένα μίνι πινακάκι που γραφεις και σβήνεις...και ενθουσιάστηκε...Είναι και του Mickey βλέπεις...


..ζωγράφισε αγόρι μου...μικρέ μου καλλιτέχνη.. 

Μακάρι ο κόσμος σου να είναι τόσο όμορφος και χρωματιστός..  

Η μαμά θα κρατάει όλα τα έργα σου...Θα τα σκανάρει, θα τα φωτογραφίσει και μετά θα τα κάνει ένα ωραίο βιβλίο... 
Σου το υπόσχομαι...

 

You May Also Like

18 σχόλια

  1. Τα χεράκια του που είναι σαν φρατζολάκια να μου τα φιλήσεις.
    Μακάρι να γίνει ενας σπουδαίος καλλιτέχνης και να τον καμαρώνουμε όλοι
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν σου πω ότι συγκινήθηκα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, μωλέεεε τι καλός που είναι !!! Και τι καλή μαμά που είσαι κι εσύ !!! Εγώ πάλι όλα τα "καλλιτεχνήματα" των παιδιών μου τα ... ... ... αρχειοθετώ στον κάδο της ανακύκλωσης κάνα μισάωρο μετά από το ενθουσιώδες μου "πω πωωωωω, τι ωραία ζωγραφιά που έφτιαξες !!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα συμφωνησω οτι οντως μοιαζει με δεινοσαυρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία. Είναι μεγάλη χαρά να βλέπεις το παιδί σου να ζωγραφίζει για πρώτη φορά. Το παραδέχομαι... Και ναι, συμφωνώ, μοιάζει με δεινόσαυρο!!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οκ τουλάχιστον δεν είμαι υπερβολική...μοιαζει με δεινόσαυρο..χαχα!! ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς ήρθες στο club των ζωγράφων μικρε Νικόλα!!!
    Ελπίδα πάρε ντοσιέ και ξεκίνα να μαζεύεις τις ζωγραφίες του.
    Εμείς δεν έχουμε αφήσει κενό τοίχο ή βιβλιοθήκη που να μην κολλάμε τις ζωγραφίες τους. Είμαστε λίγο τσίρκο αλλά όμορφο και ζωγραφιστό τσίρκο@ Άλλωστε σπίτι με μικρά παιδιά, πόσο μαζεμένο και άψογο μπορεί να είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. έτσι έτσι...και ευτυχώς είμαστε κι εμείς της ζωγραφικής οπότε μας αρέσουν τα χρώματα και οι ζωγραφιές..χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, τι ωραία! Καλή αρχή στις ζωγραφικές δημιουργίες!
    Φαντάζεσαι όταν θα μεγαλώσουν που θα ζωγραφίζουνε κι εμάς;;; Σνιφ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ..ανυπομονώ Βέρα μου!!! χαχα...να με δω ψηλόλιγνη με τεράστια χέρια και γραμμές για μαλλιά!!! λιώνω!!

      Διαγραφή
  10. Ένας καλλιτέχνης γεννιέται! Μόνο, όταν δημιουργεί, ρίχνε και καμιά ματιά, γιατί συνήθως οι ανήσυχοι καλλιτέχνες δεν εκφράζονται μόνο στο χαρτί. Τους εμπνέει ο τοίχος, ο καναπές, η κουρτίνα, το πρόσωπό τους......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω το ξέρω...τον έχει ήδη εμπνεύσει ο τοίχος δίπλα από την τηλεοραση χαχα!!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητηρια στον μικρο δημιουργο!!!!!!Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτός ο πρώτος πίνακας του Νικόλα, είναι ανεκτίμητης αξίας! Να τον κορνιζάρεις!
    Εύγε στον μικρό Πικάσο!

    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ψυχούλα μου!
    Τι χεράκια όμορφα είναι αυτά που δημιουργούν! Κουκλάκι είναι!!!

    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και πολλές όμορφες στιγμές Ελπιδάκι μου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μετά θα ακολουθήσουν οι τοίχοι ,οι πόρτες,τα κρεβάτια ,οι ντουλάπες...χαχαχαχαχα
    εύχομαι να γίνει τρανός ζωγράφος !!!!!
    καλά Χριστούγεννα να έχετε Ελπίδα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά χριστούγεννα Νάσια μου!!! καλώς όρισες πίσω στη γειτονιά μας!! καλές γιορτές σε σενα και τα αγόρια σου!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS