Για το Νικόλα μου...

11:47:00 π.μ. 22 Comments A+ a-

in English soon



...Σήμερα γιορτάζει το αγόρι μου, το αστέρι μου, το μονάκριβό μου !! Πρώτη φορά γιορτάζει το όνομά του !!!

...Ένα εκατομμύριο ευχές να του ευχηθώ και πάλι λίγες θα είναι..

Ψυχή μου, μωρό μου (γιατί πάντα θα είσαι το μωρό μου ακόμα κι όταν φοράς παπούτσια Νο 46) ...εύχομαι...


Να είσαι υγιής και γερός και δυνατός..

Να πιστεύεις στον εαυτό σου..


Να  βάζεις στόχους και να τους πετυχαίνεις...


Να κάνεις όνειρα και να τα κερδίζεις...


Να είσαι πάντα γελαστός και ευτυχισμένος... 





Σ' αγαπάμε τρελά !!!
 

22 σχόλια

Write σχόλια
Froghall
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 12:23 μ.μ. delete

Na ton xereste, kai na eiste geroi na ton apolausete se oles tou tis stigmes :)

Reply
avatar
talibanoula
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 12:23 μ.μ. delete

να το χαιρεστε το αντρακι σας Ελπιδα μου
παντα γερος και καλοτυχος να ναι!

Reply
avatar
6 Δεκεμβρίου 2012 - 12:36 μ.μ. delete

Να τον χαίρεσαι, Ελπίδα μου!!
Χαρούμενος και ευτυχισμένος!
Φιλιά!

Reply
avatar
6 Δεκεμβρίου 2012 - 1:05 μ.μ. delete

Χρόνια πολλά αγαπημένε μας Νικολή!!!! Να'ναι πάντα καλά, γερός και τυχερός!
Πολλά φιλιά!

Reply
avatar
6 Δεκεμβρίου 2012 - 1:14 μ.μ. delete

Να χαίρεσαι το αντράκι σου!!! Να είναι πάντα καλά!!!
Φιλάκια xxx

Reply
avatar
georgia lam
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 1:37 μ.μ. delete

Να τον χαίρεστε, χρόνια του πολλά!!!

Reply
avatar
6 Δεκεμβρίου 2012 - 1:51 μ.μ. delete

Nα τον χαίρεσαι Ελπιδάκι!

Reply
avatar
6 Δεκεμβρίου 2012 - 2:16 μ.μ. delete

Να τον χαίρεστε και να ζήσει γερός και δυνατός!

Reply
avatar
6 Δεκεμβρίου 2012 - 3:08 μ.μ. delete

Να το χαίρεστε το αντράκι σας, Ελπιδάκι !!! Να του δώσεις κι ένα ζουμερό φιλί από μένα !!! xxx

Reply
avatar
Mary
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 3:20 μ.μ. delete

Πολύχρονος, καλότυχος, γερός κι ευτυχισμένος στη ζωούλα του!
Να τον χαίρεσαι Ελπιδάκι μου και να τον δεις όπως ονειρεύεσαι!

Φιλάκια πολλά κι εορταστικά σας στέλνω!!!

Reply
avatar
6 Δεκεμβρίου 2012 - 3:26 μ.μ. delete

Να τον χαίρεστε τον μικρούλη σας Ελπιδάκι!
Εύχομαι ειλικρινά ότι καλύτερο!
Πολλά πολλά φιλιά!

Reply
avatar
6 Δεκεμβρίου 2012 - 3:57 μ.μ. delete

Χρόνια του Πολλά, Καλά, Γλυκά, Ευτυχισμένα και Δημιουργικά και ότι άλλο μπορεί να επιθυμίσει ο ίδιος! Τι γλυκό φατσόνι που είναι!

Reply
avatar
princess
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 4:12 μ.μ. delete

Χρόνια πολλά στο Νικόλα σου! Να τον δείτε όπως επιθυμείτε!

Reply
avatar
kwnnie
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 6:14 μ.μ. delete

Χρόνια του Πολλά:))
Να τον χαίρεστε!

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 6:51 μ.μ. delete

Χρονια πολλα στο γλυκο σου αυτο αγορακι που εχει ομορφυνει τη ζωη σας. Ολα τα καλα της γης να εχει παντα, να σας εχει διπλα του για απειρα χρονια ακομα και να γελαει παντα ευτυχισμενος!!!

Reply
avatar
Mary Georgali
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 7:06 μ.μ. delete

Να τον χαίρεσαι! Πάντα να είσαι δίπλα του και να τον στηρίζεις σε όλες τις περιπέτειες της ζωής του (καλές εννοείται)!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 7:45 μ.μ. delete

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ !!! ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ Ή ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΕΝΙΚΑ!!

Reply
avatar
L.
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 10:07 μ.μ. delete

Να το χαίρεστε το κουκλάκι σας! Πάντα γερός, πάντα ευτυχισμένος! Φιλιά

Reply
avatar
kathycallie
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 10:33 μ.μ. delete

βρε κόντεψα να το ξεχάσω αυτό το αγόρι! Ναι το χαίρεστε! Γερός να είναι να το γιορτάσει πολλές φορές τ όνομά του!
Kathy by anthomeli

Reply
avatar
maria
AUTHOR
6 Δεκεμβρίου 2012 - 11:02 μ.μ. delete

Να τον χαίρεσαι τον μονάκριβό σου Ελπίδα μου, να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς.
Πολλά φιλιά στο κεφαλάκι του.

Reply
avatar
8 Δεκεμβρίου 2012 - 12:44 π.μ. delete

Χρονια πολλα στο γλυκουλι αγορακι σου!!!!Να ειναι ευτυχισμενο παντα στη ζωη του.

Reply
avatar
KaPa
AUTHOR
8 Δεκεμβρίου 2012 - 1:22 π.μ. delete

Αγάπη μου, να τον χαίρεστε και να τον καμαρ΄ωνεται.Είναι κούκλος.Αστεράκι σκέτο.Πολλές ευχές ευτυχισμένη μαμά...Με συγκίνησες!!

Reply
avatar