38... !!!

by - Τρίτη, Φεβρουαρίου 02, 2016

in English soon


Σαν χτες μου φαίνεται που ήμουνα 18... Και να που βρέθηκα ξαφνικά με μια επιπλέον 20ετία ... 

38... Κι ας μου λέγανε οι μαθητές μου οτι μοιάζω με κοριτσάκι κι οτι σίγουρα είμαι 28.... (λες επειδή τους κέρασα γλυκάκι;; χαχαχα )

Και μερικές φορές νιώθω σαν κοριτσάκι... κι άλλες πάλι σαν.. 38χρονη... 

Πως πρέπει να νιώθει μια 38χρονη...;;; Δεν είμαι σίγουρη... Ακόμα δεν το έχω συνηθίσει....χαχαχαχα

Και μπορεί να μην είχαμε τριήμερους πανηγυρισμούς όπως έκανα στα νιάτα μου... αλλά την τούρτα μου την έφτιαξα... 

Αγαπημένη red velvet... 


και τα κεράκια μου τα έσβησα... 
Με μια μικρή βοήθεια του πιο γλυκού βοηθού!!! 




Και τελικά δεν μου χρειάστηκαν οι πανηγυρισμοί... Η πιο τρυφερή αγκαλιά , τα πιο γλυκά φιλιά και η μεγαλύτερη αγάπη του κόσμου.. ήταν υπέραρκετά για να νιώσω απίστευτη ευτυχία.. 

Αγάπη της ζωής μου!!! 

38...
κι ένας καινούριος χρόνος με περιμένει... γεμάτος υποσχέσεις και σχέδια για να τα πραγματοποιήσω... 

Υγεία και αγάπη... Μόνο... 
Τίποτα άλλο δεν θέλω... 



Ευχαριστώ για τις ευχές και την αγάπη μου μου στείλατε και σας κερνάω κι ένα κομμάτι από την τούρτα μου με πολλή αγάπη!!! 

καλό μήνα !!! 


post signature


You May Also Like

26 σχόλια

  1. χρόνια πολλά και πάλι κορότσι μου!να είσαι γερή΄κι ευτυχισμένη.Οι επιθυμίες σου ευχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα εκατοστησεις! Εύχομαι κάθε τι καλό σε εσένα και την οικογένεια σου! Φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίδα μου να είσαι πολύχρονη και ευτυχισμένη! Περιτρυγυρισμένη με αγάπη, παρακινούμενη από έμπνευση και γεμάτη δημιουργικότητας και όμορφες ιδέες. Πάντα χαμογελαστή. Να χαίρεσαι την οικογένεια σου. Πολλά φιλιά. Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΟΠΩς ΛΕΣ!!! Κ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Ο.ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΣΟΥ!!! ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ... ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ Κ ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΩ !!! ΦΙΛΙΚΑ ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλα ελπιδα μου! Υγεία και αγάπη αλήθεια... Τι πιο σημαντικό... Να χαμογελάτε πάντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι 38, τι 18... Όταν έχεις τόση αγάπη γύρω σου τα χρόνια μοιάζουν να είναι λεπτομέρεια. Χρόνια πολλά Ελπίδα μου! Να μείνεις πάντα παιδί δίπλα στο υπέροχο παιδάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Ελπίδα μου και εδώ!! Χρόνια καλά, δημιουργικά, χαμογελαστά, αγαπησιαρικα! Τα 38 πρέπει να νιώθουν απλά υπέροχα, δεν κατάλαβα!! Να σε χαίρονται οι άντρες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Xρόνια σου πολλά με υγεία και πολύ αγάπη! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και να χαίρεσαι το κουκλάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Ελπίδα, να σε χαίρεται η οικογένεια σου.Δεν έχει σημασία πόσο χρονών είσαι, σημασία έχει πως αισθάνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρονια σου πολλά κι από εδώ! Καλά ε... η τούρτα φαίνεται κόλαση εσωτερικά!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά , κορίτσι γλυκό!Ό,τι επιθυμείς!Σίγουρα δε φαίνεσαι γαι 38!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα. Με απέραντη αγάπη από τους αντρες σου. Να σε προσέχουν σαν βασιλισσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύχρονη κορίτσι μου, πάντα υγιής, χαρούμενη & ευτυχισμένη. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια σου πολλά και καλά!!Με υγεία και χαρά πάνω απ' όλα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εχω λιποθυμικές τασεις απο την τουρτάρα σου και με δυσκολία γραφω!
    Να τα εκατοστησεις με υγεία Ελπιδάκι! Ό,τι επιθυμείς!
    Του χρονου 1η επιλογη θα δηλώσω την πόλη σου! Δεν αντεχω άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρονια σου πολλα Ελπιδα!!!Να εισαι παντα ευτυχισμενη με πολλες πολλες ομορφες στιγμες με το αντρακι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρονια πολλα Ελπιδα μου!! Ειναι τελειο να εισαι 38 και να αισθανεσαι 18!!
    Η τουρτα σου ειναι φανταστικη!! Σοκολατενια και πλουσια σε μεγεθος οπως προβλεπει η ημερα!! Να σε χαιρονται ολοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παίρνω το κομμάτι μου από τη λαχταριστή σου τούρτα και σου εύχομαι όλα τα καλά! Να ζήσεις με υγεία, ευτυχία και πολλά μεγάλα χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Ελπίδα!!! Να είσαι πάντα καλά και να σε χαίρονται οι δικοί σου. Και βέβαια είχες τον καλύτερο βοηθό. Υπέροχη φαίνεται η τούρτα. Τι συνταγή θα την βρω κάπου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω κορίτσι μου!! Η τουρτα είναι red velvet και τη συνταγη θα τη βρεις εδω: http://twoboysandhope.blogspot.gr/2013/01/blog-post_31.html ή πατώντας τον σύνδεσμο στην αρχη. Απλα αυτη τη φορα έκανα επικάλυψη ganache σοκολατα γαλακτος!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για την συνταγή. Δεν πρόσεξα οτι είχες βάλει σύνδεσμο.

      Διαγραφή
  20. Χρόνια σου πολλά Ελπίδα μου!!! Να τα εκατοστήσεις να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη με την όμορφη οικογένεια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να τα εκατοστήσεις υπέροχο κορίτσι!
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου η ζωή σου να είναι γεμάτη υγεία, αγάπη, δημιουργικότητα, αισιοδοξία, επιτυχία!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια σου πολλά Ελπίδα μου!! Σου εύχομαι οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν!! Να χαίρεσαι πάντα με υγεία και αγάπη την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά με υγεία πάντα στην οικογένεια σου και σε εσένα και πολύ πολύ αγάπη, Υδροχόος και εσύ όπως και εγώ 22/1 να σε χαίρονται οι δικοί σου και τους χαίρεσαι και εσύ και στα 100!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σιγά μη δεν έφτιαχνες ΕΣΥ τούρτα! Και φαίνεται και στρουμπουλή στρουμπουλή, κολασμένα ογκώδης και yummy yummy. Χρόνια πολλά και εδώ! Πάντα ευτυχισμένη και δημιουργική. Είσαι μια υπέροχη μαμά και ηλικιακά, είσαι όσο νιώθεις <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS