Παιδί του χειμώνα...

by - Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2012

in English


Εντάξει αγαπώ το καλοκαίρι, τη θάλασσα, τον ήλιο και όλη αυτή την ανεμελιά που φέρνει...αλλά τελικά είμαι παιδί του χειμώνα...Καταρχήν τα γενέθλιά μου είναι τον Ιανουάριο.. μέσα στη μέση του χειμώνα..

Λατρεύω τα Χριστούγεννα και με όλα όσα συνεπάγεται αυτό...λαμπάκια, χρωματιστά φωτάκια, στολίδια, έλατα, αστέρια, δώρα, οικογενειακή διάθεση..μαγεία...

Μου αρέσουν τα κρύα χειμωνιάτικα βράδια που χουχουλιάζουμε στον καναπέ, βλέποντας τηλεόραση και κουκουλωμένοι με μαλακές κουβερτούλες...

Να πατάμε σε μαλακά χειμωνιάτικα χαλιά και να κυλιόμαστε πάνω με το Νικόλα, κάνοντας τούμπες...Να παίζουμε κρυφτό κάτω από τις κουβέρτες...

Μου αρέσει η μυρωδιά της βανίλιας ή του φουντουκιού που γεμίζει το σπίτι όταν ετοιμάζω ζεστό γαλλικό καφέ...και η αίσθηση μιας ζεστής κούπας καφέ που αχνίζει και ζεσταίνει τα χέρια μου...

Τρελαίνομαι για βόλτες με το Νικόλα..φορώντας μαλακά, αφράτα σκουφάκια και γάντια και ζεστά παλτά..με το κρύο να σου κοκκινίζει τα μάγουλα και τη μύτη...Να παίρνεις βαθιά ανάσα και να νιώθεις ότι αναπνέεις φρέσκο αέρα...

Αγαπώ το χιόνι...τους χιονοπόλεμους...τους χιονάνθρωπους ...Δεν υπάρχει πιο χαλαρωτική στιγμή...από το να βλέπεις το χιόνι να πέφτει..Αφράτο,κατάλευκο, να στρώνεται παντού και να καλύπτει τα πάντα..σαν πουπουλένιο πάπλωμα...Κι όταν το πιάνεις να τρίζει στα χέρια σου και κάτω από τα πόδια σου...(αχ πότε θα χιονίσει...)

Να κάθεσαι μπροστά στο τζάκι...να μυρίζεις τα ξύλα που καίγονται σιγά σιγά μαζί με πορτοκαλόφλουδες...Να ψήνεις κάστανα και πατάτες...(αχ πότε θα πάμε στο χωριό να ανάψουμε το τζάκι...)

Χειμώνας....ψητές μηλόπιτες..τσάι με κανέλα και γαρύφαλλο...Ζεστή σοκολάτα..Ρόδια και κυδώνια...Μανταρίνια και πορτοκάλια... Χειμωνιάτικες μυρωδιές και γεύσεις...

Πότε θα χειμωνιάσει...Να μαζευόμαστε παρεούλα μέσα...Να πίνουμε κρασάκι με φίλους...Να χαζολογάμε...Να μαζευτούμε σιγά σιγά...Καλό το καλοκαίρι αλλά πέρασε πια...Πότε θα έρθεις χειμώνα..;; Έλα, έχω βγάλει τα ρούχα τα χειμωνιάτικα...έχω στρώσει τα χαλιά μου...έχω βγάλει την αγαπημένη μου βελούδινη κουβέρτα...Έλα σε περιμένουμε...

Είμαι παιδί του χειμώνα τελικά..και ανυπομονώ να έρθει με όσα καλά και όμορφα μπορεί να φέρει...Έλα χειμώνα...Σε περιμένουμε στο καινούριο μας σπίτι...

You May Also Like

15 σχόλια

  1. Ααααχ! Μου άνοιξες τη διάθεση! Κι εγώ παρότι είμαι γεννημένη Ιούνιο λατρεύω το χειμώνα και όλα τα συνοδευτικά που είπες! Παπλωματάκι, κάλτσες, ζεστό κακάο! Τι καλά! Άντε να χειμωνιάσει, άντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο χειμωνα στο καινουργιο σας σπιτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. σχεδόν τελειώνουμε Κατερίνα μου!! Ελπίζω από βδομάδα να κοιμηθούμε εκεί!! :)

      Διαγραφή
  4. Καλό χειμώνα στο καινούργιο σας σπίτι! Αν και είμαι του καλοκαιριού φέτος δεν ξέρω τι με έχει πιάσει αλλά ανυπομονώ να έρθει ο χειμώνας, να στρώσουμε τα χαλιά, να σκεπαστούμε με τα παπλώματα κλπ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήδη έχει νυχτώσει και τα παιδιά είναι ακόμη έξω με τους φίλους τους με μία ζακετούλα .Τι θα τα έκανα ένα χειμωνιάτικο απόγευμα; Δεν τον μπορώ τον χειμώνα για πολύ. Και μένα μου αρέσουν όλα όσα έγραψες αλλά μόνο και μόνο για να μπω στο κλίμα των Χριστουγέννων.Άντε και για κανένα ακόμη μήνα . Έπειτα τον Χειμώνα , εκτός από το κρύο που πρέπει να ντυνόμαστε σαν κρεμμύδια, δεν μου αρέσει που οι νύχτες είναι τόσο μεγάλες. Όταν έχεις παιδιά πρέπει να βρίσκεις τρόπους να τα απασχολείς, ασε και τις ιώσεις .....

    Υ.Γ . Πάντως έτσι που τα έγραψες ήταν σαν να βλέπω το video clip από το "Last Christmas "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με το καλό να χουχουλιάσετε στο καινούριο σας σπίτι! Εγώ δε θα έλεγα πως είμαι καλοκαιρινός τύπος αλλά λατρεύω τον ήλιο! Μου φτιάχνει τη διάθεση! Και μια και μιλάς για χειμώνα, η καλύτερη περίοδος για εμένα, είναι οι Αλκυονίδες!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίδα μου η περιγραφή σου με έκανε να λαχταρήσω ακόμα περισσότερο το χειμώνα!
    Είναι πανέμορφη εποχή για όλους αυτούς τους λόγους που παρέθεσες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βάλε με κι εμένα στη λίστα! Κι εγώ παιδί του χειμώνα είμαι, κι ας έχω γεννηθεί καλοκαίρι κι ας μένω σε νησί με τη θάλασσα στα πόδια μου! Αχ, υπέροχη εποχή! Από τις πιο ωραίες αναρτήσεις η σημερινή! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ποστ σου ήταν πολύ πολύ χουχούλικο! Μετά από ένα καυτό καλοκαίρι όλοι περιμένουμε τα κρύα! Μέχρι να τα βαρεθούμε και να αρχίσουμε να παραπονιόμαστε πάλι για το αγαπημένο μας θέμα: τον καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν είναι τέλεια το Χειμώνα!συμφωνώ μαζί σου αν και γεννημένη Καλοκαίρι...
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ παιδί του χειμώνα είμαι, Ελπιδάκι, και τρελαίνομαι με όλα αυτά που γράφεις. Εμάς εδώ πάνω ο χειμώνας είναι προ των θυρών (χθες το πρωί η θερμοκρασία ήταν 4°C !!!), οπότε ελπίζω να μην περιμένουμε πολύ για τα πρώτα χιόνια :-)

    Τι έγινε με την μετακόμιση ; Τελειώσατε ;

    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν μου υπογράψει κάποιος πως τα παιδιά δεν θα κολλήσουν καμία ίωση, πως δεν θα σηκώνομαι το βράδυ να μετράω πυρετούς και να δίνω σιρόπια και πως δεν θα μαζεύω συνέχεια μυξομάντηλα, ψηφίζω κι εγώ Χειμώνααααα !!!!! (Αν και για να λέω την αλήθεια, μόλις φτάσει Μάρτης, θα ζητάω Καλοκαίρι, θάλασσα και κοντομάνικα μπλουζάκια αχαχχαχχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έλα, πες αλήθεια!! Είσαι εγώ!! Κι εγώ παιδί του χειμώνα, γεννημένη Φεβρουάριο, με χιόνια στο κέντρο της Αθήνας, αγαπώ το κρύο, να πίνω το τσάι μου βυθισμένη σε μια πολυθρόνα, παρέα με ένα βιβλίο κι έξω να "λυσσομανάει ο άνεμος"...
    Όλο το καλοκαίρι έψαχνα στο etsy να αγοράσω σκουφάκι για την κόρη μου, τρελή τελείως (παρότι αγαπώ εξίσου τη θάλασσα, μισώ όμως τη ζέστη)
    Σ'ευχαριστώ που ήρθες στο party μου, ελπίζω να τα ξαναπούμε!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS