Η περπατόπιτα του Νικόλα..

by - Τετάρτη, Ιουλίου 25, 2012

Ναι !!! Το παιδί μου περπατάει !!! Περπατάει χωρίς να πιάνεται για να στηριχθεί..Περπατάει χωρίς να μας κρατάει από το χέρι !! Περπατάει με τα χέρια ανοιχτά και με άτσαλα βηματάκια σαν καβουράκι... Ξεκίνησε από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο να πηγαινοέρχεται ανάμεσα σε μένα και στη γιαγιά του με δειλά βηματάκια..και τώρα τώρα...ποιός μας πιάνει...Τώρα κάνει και διαδρομές...Από το σαλόνι στην κουζίνα, από την κουζίνα στο μπάνιο, από το μπάνιο στο δωμάτιο...σε όλο το μπαλκόνι...Και μόλις φτάνει στον προορισμό..δος του οι αγκαλιές και τα φιλιά και τα χαμόγελα..Για να παίρνει θάρρος...Κι εγώ η περήφανη χαζομαμά να καμαρώνω χεχε...Βέβαια δεν έλειψαν και οι τούμπες ..αλλά προς το παρόν τις αντιμετωπίζουμε με γέλια...Κάθε μέρα πάει και καλύτερα...Όχι οτι σταμάτησε να μπουσουλάει ή να πιάνεται και να περπατάει...αλλά μαζί με αυτά..ρίχνει κι ένα τρεχαλητό..χα χα..


Είπα κι εγώ να του κάνω περπατόπιτα...Έτσι για το καλό...Έκανα μια σοκολατόπιτα ..μούρλια...(συνταγή εδώ


Την κόψαμε με το Νικόλα..



 ...την τρέξαμε στο μπαλκόνι και μετά η μαμά έκανε μια μικρή μικρούτσικη παρασπονδία και για πρώτη φορά μετά από πολύ πολύ καιρό έφαγε γλυκό (με μια μπάλα παγωτό κιόλας χμ...). Η γιαγιά του έριξε κέρματα στα ποδαράκια για να είναι σιδεροπόδαρος...Άντε παληκάρι μου σιδεροπόδαρος!! Να τρέχεις και να φτάνεις πάντα στον προορισμό σου..κι αν πέφτεις πάντα να σηκώνεσαι...Και μην ανυσηχείς ...τώρα που είσαι μικρούλης θα τρέχει και η μαμά μαζί σου !!


You May Also Like

16 σχόλια

  1. Τι υπέροχες και συγκινητικές στιγμές!
    Έχουν τόσο πλάκα έτσι όπως περπατάνε, δοκιμάζοντας παράλληλα τις δυνάμεις τους!
    Και μου αρέσει πολύ που το γιορτάσατε!
    Να τον χαίρεστε τον μικρούλη σας Ελπίδα μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα, τέλεια! ΄Καλές βόλτες και...κυνηγητά..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε ευχαριστούμε....Να πω και στα δικά σας ή περπατάτε κιόλας ;; φιλιά

      Διαγραφή
  3. Που είναι καλέ τα πάχη σου τα κάλλη σου? Κούκλοι μαμά και γιός! Να τον χαίρεσαι Ελπίδα! Κατουρήθηκες από τη χαρά σου ε? Κι εγώ καθόλου δεν συγκινήθηκα πέρσι 6 Αυγούστου στις 5 και 30 το απόγευμα που άφησε τα κάγκελα του μπαλκονιού και έκανε τρεις δρασκελιές μέχρι την καρέκλα! Κινηματογράφησα μόνο 40 λεπτά και έβγαλα μόνο 100 φωτογραφίες έτσι για να θυμάμαι τη στιγμή!
    Πίτα δεν έκανα... Πήρα όμως τηλέφωνα σε όποιον ήξερα και έταξα κέρασμα!
    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη βλέπεις..που τα εκρυψα για τη φωτογραφία...ακόμα εδώ τα έχω..χαχα!! Άσε κι εγώ τρελάθηκα..Από τη μια στιγμή στην άλλη τσουπ...σηκώθηκε κι άρχισε να περπατάει..

      Διαγραφή
  4. Αχ τι συγκινητικό!!!! Να κανει πάντα βήματα προς την ευτυχία και την επιτυχία σου εύχομαι ο Νικόλας σας!!! Και εμείς στο τσακ είμαστε!!! Προχές χωρίς να το καταλάβει ένα τρία βήματα μόνη της. Κοντεύουμαι και εμείς για την περπατόπιτα. Αλήθεια, ότι θέλει κανείς κάνει ή υπάρχει κάποια συνταγή;;;Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οτι θες κάνεις Κάλη μου!! έτσι, σε κέικ συνήθως...Θα την έκανα πιο μπελαλίδικη με σχεδιάκια και τέτοια..αλλά ημουν στο χωριό και δεν είχα τα σύνεργα.. Πάντως βγήκε πολύ νόστιμη..Ψίχουλο δεν εμεινε..Αντε με το καλό και το Μελιτάκι!!

      Διαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφος!
    Όταν η μαμά μου περιέφερε και κερνούσε τη δική μου περπατόπιτα έπεσε! Όπως καταλαβαίνεις αποτελεί οικογενειακό αστείο πλέον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Νικόλα!!
    Δε φταις εσύ για την τοσοδούτσικη παρασπονδία,το απαιτούσε η περίσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ελπίδα!

    Να χαίρεστε το μικρό Νικόλα, που κάνει τα πρώτα του βήματα στη ΖΩΗ, πάντα με υγεία και τη δική σας συμπαράσταση.

    Χαίρομαι που η σοκολατόπιτα έγινε "περπατόπιτα", την ευχαριστηθήκατε και το γιορτάσατε!

    Σας χαιρετώ και σας φιλώ
    Ζαμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζαμπία μου...Κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου!! Παρεπιπτόντως..θεϊκή η σοκολατόπιτα..Δεν εμεινε ψίχουλο...

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS