Νέα άφιξη..

by - Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2012

Σήμερα το πρωί, μετά από 38 εβδομάδες εγκυμοσύνης, κατέφθασε η μικρότερη πλέον ανιψιά μου και δεύτερη κόρη του αδερφού μου...Η μικρή δεσποινίς ζυγίζει 3.100 γραμμάρια, έχει ύψος 51 πόντους , μαύρα μαλλάκια και είναι ίδια η μεγάλη της αδερφούλα, η Ευδοκία. Κι εγώ η χαζοθεία έτρεξα κατευθείαν στο Jumbo για να της πάρω ένα σωρό ροζαλιά και φούξια πραγματάκια, γεμάτα καρδούλες και λουλουδάκια !!! Ευτυχώς που είμαι και κοριτσοθεία και μπορώ να χαζεύω κοριτσίστικα ρουχαλάκια και φρουφρουδάκια για να ξεφεύγω από τα γαλάζια πουκαμισάκια και τα παντελονάκια του Νικόλα μου- αν και εδώ που τα λέμε - ευτυχώς το μπλε σε όλες τις αποχρώσεις του είναι το αγαπημένο μου χρώμα... Τελωσπάντων...Επειδή δεν ήθελα να πάω με άδεια χέρια στο καινούριο ζουζουνάκι της οικογένειας...κάθισα και σκάρωσα ..ένα μηχανάκι -όπως αυτό που οδηγάει ο μπαμπάς και ο παππούς της  χε χε...(Πολύ αναλυτικές οδηγίες βρήκα εδώ!!)


Τελικά ήταν πιο εύκολο απ'οτι φανταζόμουν !! Η οδηγός... μια ναζιάρα γατούλα, πάνω σε μια μηχανή από babylino.


Για τιμόνι έβαλα πάνα ,καλτσάκια και μασητικό, για να συνδέσω τις ρόδες..μια φλις κουβερτούλα, σαλιάρες, θήκη για πιπίλα, και πετσετάκι..φτιάχνουν την υπόλοιπη μηχανή..και να το δωράκι για το κοριτσάκι μας... 


Βέβαια ο Νικόλας της πήρε κι άλλο δωράκι..ρουχαλάκια και παπουτσάκια..Να μην πάει κι ο πρωτοξάδερφος με άδεια χέρια χαχα.. Το απόγευμα πήγαμε στη Γενική κλινική για να τη δούμε..Εκεί γεννήθηκε και ο Νικόλας μου !!! Και κοίτα σύμπτωση...έτυχε να τη βάλουνε στο ίδιο δωμάτιο, το 625. Στο επισκεπτήριο μας δείξανε τo μωρό...για ένα λεπτάκι μόνο.. Ένα μικρούτσικο ροδαλό πλασματάκι μέσα στο άσπρο φορμάκι του...Αχ...θυμήθηκα όταν μου φέρνανε κι εμένα το Νικόλα μέσα στο πυρεξάκι του...Νομίζω οτι έχω το σύνδρομο Θ.Ε.Ν (Θέλω Ένα Νεογέννητο)..Για πότε μεγάλωσε το δικό μου νεογέννητο ούτε που κατάλαβα...Τουλάχιστον τώρα θα έχουμε τη μικρή χεχε..Από βδομάδα θα πάω για φωτογράφιση...Να μας ζήσεις μικρούλα...Να μεγαλώνεις γερή και δυνατή...Να δίνεις και να παίρνεις μόνο χαρές και χαμόγελα !!! Ανυπομονούμε να σε γνωρίσουμε από κοντα !!

You May Also Like

8 σχόλια

  1. Ελπιδα μου να σας ζησει.Η κατασκευουλα ειναι πολυ ομορφη και πρωτοτυπη.Diaper cakes βρισκεις πολλα αλλα αυτο μονο το δικο σας θα πρεπει να το ειχε. Αντε και στα δικα σου παλι.Ετοιμη σε βρισκω.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα, να σας ζήσει! Ωραίο και το μηχανάκι diaper cake! Πληθαίνει η φαμίλια σιγά σιγά, ε; Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας ζήσει!!!
    Και στα δικά σας σύντομα!!
    Είναι υπέροχα στον ροζ πλανήτη!! Αλλά και λίγο γαλάζιο θα το θελα για ποικιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σας ζήσει η ζουζουκα, να είναι γερή και τυχερή στη ζωή της. Οσο για τη μηχανάρα.... super!!!!! Υπέροχη παραλλαγή της τούρτας! Μπράβο σου! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας ζήσει η ζουζουνίτσα! Να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη.
    Απίθανη η μηχανή που έφτιαξες και πολύ πολύ χρήσιμη. Γενικά αυτά οι εναλλακτικές κατασκευές με πάνες είναι πολύ καλή ιδέα για δωράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να σας ζήσει και να είναι καλότυχη! Τι τέλεια μηχανή που έφτιαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστώ κορίτσιααααα!!!!είμαι εντελώς τρελαμένη χαζοθεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ζήσει η μικρούλα όλο υγεία, να την καμαρώνετε! Πλάκα έχουν κάτι τέτοιες συμπτώσεις. Πολύ όμορφο το μηχανάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS