Φτιάχνουμε.. λαβύρινθο !!

by - Δευτέρα, Ιουλίου 31, 2017

in English soon 

Οι μπίλιες είναι ένα από τα αγαπημένα μου παιδικά παιχνίδια.. Με θυμάμαι να παίζω ώρες ατελείωτες με τον αδερφό μου... Και καθότι και λίγο αγοροκόριτσο είχα φυσικά και δικές μου.. Αυτές λοιπόν οι μπίλιες βρέθηκαν πριν χρόνια στο πατρικό μου και φυσικά στα χέρια του Νικόλα. 
Του είχα φτιάξει τότε κι ένα τέλειο marble run!!! Πόσο το είχαμε ευχαριστηθεί δε λέγεται!! Παίζαμε κάθε μέρα!! 
 Πρόσφατα τις ξαναθυμήθηκα τις μπίλιες μας και τις ξανα-εμφάνισα για να παίξουμε. 
Αυτή τη φορά έφτιαξα ένα λαβύρινθο για μπίλιες ή αλλιώς marble maze. 



Σκοπός του παιχνιδιού είναι να οδηγήσεις τις μπίλιες από τη μία άκρη στην άλλη περνώντας μέσα από το λαβύρινθο, κουνώντας μόνο το κουτί. 
{Εξαιρετική δραστηριότητα για οπτικο-κινητικό συντονισμό} 

Φτιάχνεται πολύ εύκολα και πολύ γρήγορα. Εμένα μου πήρε το πολύ 10 λεπτά για να το φτιάξω. 

Χρειάστηκα :
💜 Ένα καπάκι από κουτί
💜 Ξυλάκια χειροτεχνίας (τα χρωματιστά το κάνουν ακόμα πιο όμορφο)
💜 Κόλλα σιλικόνης

Είχα κάνει ένα πρόχειρο σχέδιο στο μυαλό μου και είχα δοκιμάσει πρώτα τα ξυλάκια μέσα στο κουτί για να δω πως θα βγει..  Έπρεπε να κόψω μερικά -κόβονται πανεύκολα με το ψαλίδι- για να κάνω το σχέδιο που θέλω. 
Και στην πορεία -κολλώντας τα με την σιλικόνη- πρόσθεσα και μερικά επιπλέον για να γίνει ακόμα καλύτερος ο λαβύρινθος μας. 

Και μετά το μόνο που έπρεπε να συμπληρώσουμε ήταν μπίλιες.. 


Στην αρχή βάλαμε μια μπίλια.. για να την οδηγήσει ο Νικόλας μέσα από το λαβύρινθο.. 


Ευκολάκι!!! 

Σταδιακά προσθέσαμε κι άλλες τρεις.. Ο Νικόλας μας χρέωσε από μία και έκανε αγώνες για να δούμε ποια μπίλια θα έφτανε πρώτη. 



Αυτό είχε περισσότερη πλάκα.. Εννοείται πως δοκιμάσαμε όλοι.. 

Και μετά κάναμε και αγώνες ταχύτητας.. Χρονομετρήσαμε ποιος θα τα κατάφερνε πιο γρήγορα... Ω ναι!! Κέρδισα εγώ.. με μεγάλη διαφορά από όλους..χαχαχα {Master of the Marble Maze}


Μπορείτε να κάνετε το λαβύρινθο πιο εύκολο ή πιο δύσκολο ανάλογα την ηλικία του παιδιού. Εμείς σίγουρα θα τον δυσκολέψουμε για την επόμενη φορά.. με περισσότερα δύσκολα σημεία και ίσως και παγίδες. 


Φτιάξτε το και σίγουρα θα το διασκεδάσετε πολύ!!! 






You May Also Like

18 σχόλια

  1. Τι όμορφο παιχνίδι Ελπίδα μου! Με αυτά τα απλά πράγματα ευχαριστιούνται τα παιδιά! Καλούς αγώνες με τις μπίλιες σας! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπέροχο παιχνίδι, Ελπίδα μου. Μου έδωσες έμπνευση! Καλό μήνα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ομορφο παιχνιδι. Μου αρέσει που εχετε βαλει περισσότερες από μια μπιλιες. Ετσι το κανει λιγο πιο δυσκολο και καθε φορα λιγο διαφορετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι έμπνευση!! στο έχω ξανά πει!!! και εννοείται παίρνω την ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανυπομονω να δω τι θα φτιαξει η ομαδα σας!! πολλα φιλια Ελενη μου

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικός ο λαβύρινθος Ελπιδάκι! πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φοβερη για άλλη μια φορά. Να είστε πάντα καλά. Φιλιά πολλα. Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ καλό!!! Εμείς το έχουμε κάνεις με παλιά μολύβια, χάντρες και σφουγγαράκια. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα που το λες κατι θυμαμαι.. Για να παω να το ξαναδω!!! φιλακια!!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει θα φτιάξω κι εγώ!!! Μ αρέσειιιιιιιιιιι!!!! Θυμάμαι πως ο μπαμπάς μου μας έφτιαχνε διάφορα επιτραπέζια με ξύλο και καρφάκια. Δεν υπήρχαν και πολλά διαθέσιμα υλικά εκείνη την εποχή βλέπεις... φιλάκια και στους δύο σας Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Χριστινα μου!! Αμα φτιαξεις εσυ θα ειναι σιγουρα εντυπωσιακος!!! πολλα φιλια

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS