Κυριακή απόγευμα

by - Κυριακή, Ιανουαρίου 08, 2012

 in English

Σήμερα ξεστόλισα το δέντρο. Το σαλόνι μας δείχνει πολύ μεγαλύτερο τώρα...και άδειο. Θα το συνηθίσουμε πάλι και θα φαίνεται μικρότερο σε μερικές μέρες υποθέτω. Κυριακή λοιπόν... η τελευταία μέρα των διακοπών μου. Αύριο πάλι δουλειά. Σαν καθηγήτρια αγγλικών που είμαι είχα 2 ολόκληρες εβδομάδες να ευχαριστηθώ το σπίτι μου και το μωροδουλίνι μου... Αύριο λοιπόν μαζί με τα σχολεία επιστρέφω κι εγώ στο φροντιστήριο. Το καλό είναι οτι έχω λίγες ώρες οπότε δεν θα λείπω πολύ από το σπίτι. Μόνο λίγες ώρες το απόγευμα.
Anyway...Κυριακή απόγευμα...το μεγάλο μου αγόρι βλέπει ποδόσφαιρο και το μικρό μου θέλει παιχνίδια και αγκαλίτσες γιατί βγάζει δόντια και γκρινιάζει το ζουζουνάκι μου 
(άτιμε κυνόδοντα)...
καλή εβδομάδα να έχουμε !!!!

You May Also Like

0 σχόλια

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS