Από Δευτέρα δίαιτα...

by - Δευτέρα, Ιανουαρίου 09, 2012

in English

Η αλήθεια είναι ότι με την εγκυμοσύνη έβαλα πολλά κιλά... πολλά πολλά κιλά. Ναι, το ξέρω ότι έπρεπε να προσέχω όμως είμαι λιχούδα το παραδέχομαι. Κάθε απόγευμα το ήθελα το γλυκάκι μου. Και μόλις έτρωγα μιά μπουκίτσα σοκολάτα, ο μικρούλης στην κοιλιά μου έκανε τούμπες... και δοσ' του κι άλλη μπουκιά, κι άλλη τούμπα..μέχρι που τελείωνε όλη η σοκολάτα (άτιμη σοκολάτα με φουντούκια και σταφίδες) και τον άφηνα επιτέλους να ησυχάσει.Και μπαίναν τα κιλάκια και στρογγυλοκάθονταν πάνω μου. Άντε και μετά τη γέννα είχα δικαιολογία...θηλάζω, πρέπει να τρώω καλά, τώρα γέννησα ..και τέτοια. Αλλά τώρα; Τώρα έχουν περάσει 9 μήνες και τα άτιμα τα κιλάκια είναι ακόμα εδώ. Η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα σωστή προσπάθεια. Ήρθαν και οι γιορτές...και...άσε καλύτερα να μην τα σκέφτομαι.Και σήμερα το πήρα απόφαση. Σοβαρή απόφαση! Πήρα και τηλέφωνο τη διαιτολόγο και έκλεισα ραντεβού. Από αύριο ξεκινάω επισήμως.Να φύγουν επιτέλους τα κιλάκια μου, να μπω στα ρουχαλάκια μου και να σταματήσει να γκρινιάζει και το αγόρι μου...Άντε γιατί έχουμε και τη βάφτιση το Πάσχα. Πρέπει να γίνω πολύ πολύ όμορφη...για τα αγόρια μου αλλά και για μένα . Οπότε αντίο μπισκοτάκια σοκολάτας, κρέμα καραμελέ και σοκολατένιο κεκάκι(κλαψ και έχω βρει κάτι ωραίες συνταγές που ήθελα τόσο να δοκιμάσω).Όχι όχι θα αντισταθώ...εδώ έκοψα το τσιγάρο η μανιακή καπνίστρια και δεν μπορώ να κόψω τα γλυκά;  Μαρουλάκια και μπροκολάκια..σας έρχομαι.Ζήτω η υγιεινή διατροφή !!! Ζήτω !!!

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Είμαι μαζί σου! Κι εγώ ακριβώς τα ίδια έκανα..οπότε τώρα να μαζευτούμε, ε? Στόχος η βάφτιση λοιπόν, άντε κουράγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίδα μου μια από τα ίδια!!! Τι θυσίες μακρύα από τις λιχουδιές αυτές πρέπει να κάνουμε????
    Ππωπωπωπω!!! Και είχα γίνει εξπερτ στις σοκολατοσυνταγές!!!!!

    Να χαίρεσαι τα μωράκια σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS