Φτιάχνουμε μολυβοθήκη σκαντζόχοιρο

by - Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 06, 2018

in English soon 

Ο Σεπτέμβρης είναι από τους αγαπημένους μου μήνες.. Σεπτέμβρης για μένα σημαίνει ξεκίνημα.. καινούρια αρχή.. αλλαγή.. καινούρια πράγματα.. δοκιμές.. 

Αυτός ο Σεπτέμβρης φέρνει μια καινούρια συνεργασία με μια σούπερ ταλαντούχα και δημιουργική ομάδα Blogger.. 
Τις Creative Bloggers.. 
Έξι δημιουργικά κορίτσια από 5 καταπληκτικά blog με κάλεσαν στην παρέα τους.. Μπορούσα να αρνηθώ;; Φυσικά και όχι!!!

Η Χριστίνα από το  Art decoration & crafting , η Λαμπρινή από το Lamprouka, η  Κατερίνα και Λένα από το  Violet Mimosa , η Κική από το  Creative Moments και η Ελεάνα από το  My Home My Memories 

Κάθε μήνα θα σας παρουσιάζουμε μια ιδέα με βάση κάποιο υλικό.. 
Αυτός ο μήνας είναι ο μήνας του πηλού.. 
Υλικό που μπορείτε να βρείτε παντού , οικονομικό και με άπειρες χρήσεις.. 

Εγώ πάντως το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα μόλις το πήρα στα χέρια μου ήταν.. μ ο λ υ β ο θ ή κ η... (μα κατευθείαν σε παιδική κατασκευή πάει το μυαλό μου..Μήπως να το κοιτάξω;; χαχαχαχα)

Και κάπως έτσι δημιουργήθηκε αυτός ο γλυκούλης σκαντζόχοιρος και εγκαινίασε και μια σειρά από ιδέες back-to-school που ετοιμάζω να σας δείξω αυτές τις μέρες... 




Για αρχή χρειάστηκα άσπρο πηλό, από αυτόν που στεγνώνει στον αέρα.. 
Ένα πακετάκι φτάνει για ένα μεγαλούτσικο σκαντζόχοιρο.. 
Του έδωσα το σχήμα που ήθελα και με ένα μεγάλο μολύβι έκανα τρύπες στην πλάτη του..


{Προσοχή να κάνετε μεγαλύτερες τρύπες από τα μολύβια που θα βάλετε πάνω, γιατί όσο στεγνώνει ο πηλός σφίγγει και δεν θα χωράνε τα μολύβια σας.} 

Άφησα τον σκαντζόχοιρο να στεγνώσει καλά - κατά προτίμηση πάνω σε σχάρα για να στεγνώσει και η κάτω πλευρά... (μια μέρα φτάνει..)

Και μετά ήρθε η ώρα να τον βάψουμε!!! Προτίμησα ακρυλικά χρώματα γιατί στεγνώνουν γρήγορα!! 

Εδώ βοήθησε λίγο κι ο Νικόλας που ήθελε να τον βάψει πράσινο!!


Βοήθησα κι εγώ με τις λεπτομέρειες.. 


Και μόλις στέγνωσε.. ήρθε ή ώρα να τον γεμίσουμε με αγκαθάκια!!! 



Η πλάτη του γέμισε χρωματιστά αγκαθάκια!!! 
Δεν έγινε γλυκούλης;; Και χώρεσε πάρα πολλές ξυλομπογιές!! 


Θα διακοσμήσει το γραφείο του Νικόλα !!! 


Και ίσως του φτιάξουμε κι άλλη παρέα για να μη είναι μόνος!! 

Αν αγαπάτε τις κατασκευές μη χάσετε τις υπόλοιπες ιδέες των
Creative Bloggers !!! 



Είμαι σίγουρη οτι θα τις λατρέψετε όλες τις κατασκευές και τις ιδέες μας!!! 


You May Also Like

5 σχόλια

  1. Ελπιδάκι μου καλώς όρισες στην πιο δημιουργική παρέα της μπλογκόσφαιρας!
    Ο γλυκούλης σκαντζόχοιρος θα δώσει χαρά και ομορφιά στο γραφείο του Νικόλα!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το φανταζόμουν πως θα κάνεις παιδική κατασκευή Ελπίδα μου και πολύ καλά έκανες! Φτιάχνε εσύ να μαζεύω εγώ ιδέες για τα εγγόνια μου αργότερα :) Καλώς ήρθες στην ομάδα μας και εύχομαι καλή σεζόν. Ο σκαντζόχοιρος νομίζω πως θα κάνει τον Νικόλα να χαμογελάει κάθε φορά που θα τον αντικρίζει γιατί σας βγήκε πολύ γλυκούλης! Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρά πολύ ωραία μολυβοθηκη Ελπίδα και πολύ χρήσιμη ακόμα και για μεγάλους.
    Καλή συνέχεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε που μου είχε περάσει από το μυαλό ότι με το πηλό μπορείς να κάνεις άνετα μολυβοθήκη! Μαζεύω ιδέες εγώ για αργότερα :p :D :D !! Παναθηναϊκός είναι ο Νικόλας?? ;)
    Καλώς ήρθες στην ομάδα και είναι μεγάλη χαρά να είσαι και εσύ αφού από δημιουργίες δεν στερεύεις ποτέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαα.. οχι βρε.. ΠΑΟΚ αλλά το πρασινο ειναι το αγαπημενο του χρωμα!!!Κι εγω χαιρομαι που ηρθα στην απρεα σας Ελεανα μου!!φιλια

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS