Τσουρέκι- pops...

by - Πέμπτη, Μαΐου 08, 2014

in English soon

Ήθελα να κάνω μερικά cake pops για τα γενέθλια του Νικόλα.. Αποφάσισα όμως αντί για κέικ να χρησιμοποιήσω το τσουρέκι που είχε περισσέψει από το Πάσχα...Στα τσουρέκια μου φέτος έβαλα πορτοκάλι και μαστίχα.. οπότε δεν είχαν πολύ έντονη γεύση από μαχλέπι και κακουλέ.. 
Κι έτσι έγιναν τα tsoureki-pops !!!


 Τσουρέκι-pops
συνταγή προσαρμοσμένη από εδώ(κλικ)


Υλικά (για περίπου 20 κομμάτια) :
  • 400 γρ. τσουρέκι τριμμένο στο multi (ή κέικ-για να γίνουν cake pops)
  • 3 κουταλιές της σούπας μερέντα ή nutella (ή οποιαδήποτε πραλίνα φουντουκιού) 
  • 2 κουταλιές της σούπας μαρμελάδα φράουλα (αλλά και με βύσσινο ή βερύκοκο θα ήταν εξίσου ωραία πιστεύω..)
  • 1 κουταλιά της σούπας τυρί κρέμα
  • 2 κουβερτούρες (ή σοκολάτες γάλακτος ή λευκές σοκολάτες) 
  • Χρωματιστή τρούφα (ή ζαχαρωτά ή ινδοκάρυδο ή κας κας ή τριμμένοι ξηροί καρποί ή τριμμένο μπισκότο)
  • ξυλάκια για cake pops (ή και για σουβλάκια)
Πως το κάνουμε:
  • Ανακατεύουμε όλα τα υλικά (εκτός από τα ξυλάκια εννοείται..χεχε) σ' ένα μπολ και ζυμώνουμε μέχρι να γίνει μια συμπαγής ζύμη.
  • Καλύπτουμε με μεμβράνη και βάζουμε τη ζύμη στο ψυγείο για 1 ώρα για να σφίξει.
  • Πλάθουμε τις μπαλίτσες και τις βάζουμε πάλι στο ψυγείο. (Καλό είναι να τις αφήσουμε όλο το βράδυ.)
  • Λιώνουμε τη σοκολάτα και την αφήνουμε λίγο να κρυώσει. (Να είναι σε θερμοκρασία δωματίου δηλαδή.. Χλιαρή αλλά ρευστή.)
  • Βάζουμε λίγη σοκολάτα με ένα κουταλάκι πάνω σε κάθε μπαλίτσα και καρφώνουμε το ξυλάκι για να κολλήσει.


  •  Βάζουμε τις μπαλίτσες με τα ξυλάκια στην κατάψυξη για να κρυώσουν περίπου μισή ώρα. (Έτσι όταν θα τα βουτήξουμε στη σοκολάτα, η σοκολάτα θα παγώσει και θα στερεοποιηθεί πολύ γρήγορα. Σχεδόν αμέσως.)
  • Μετά τα βουτάμε στη λιωμένη σοκολάτα και τα στολίζουμε με ότι υλικό μας αρέσει. (Εγώ είχα στο σπίτι χρωματιστή τρούφα και ζαχαρωτά αστεράκια..)
  • Τα αφήνουμε να κρυώσουν εντελώς (στο ψυγείο ή έξω αν έχει κρύο)... Καλύτερα στερεωμένα πάνω σε φελιζόλ ή κάπου που να είναι σταθερά (εγώ τα στερέωσα σ' ένα κουτί).


Και κάτι ακόμα:
  • Μπορούμε να τα φτιάξουμε και να τα βάλουμε στην κατάψυξη. Καλυμμένα με σοκολάτα ή σκέτα (που θα καλύψουμε μετά). Η γεύση τους παραμένει η ίδια και εξακολουθούν να είναι πεντανόστιμα. Καλό θα ήταν πάντως να τα αφήνουμε να ξεπαγώσουν στο ψυγείο. 
  



Ελπίζω να σας άρεσαν...εμάς πολύ...




You May Also Like

26 σχόλια

  1. Ελπίδα με τρέλανες πρωί πρωί!!!!Είναι τέλειο!!!!Αποθήκευσα τη σελίδα!!!χαχαχαχα!!!!Καλημερούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να και μια διαφορετική χρήση για τα τσουρέκια που μας περίσσεψαν. Εμείς τα βάζουμε στην κατάψυξη και τα βγάζουμε σταδιακά μέσα στον επόμενο μήνα. Αλλά κι αυτή η ιδέα είναι εξαιρετική!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό σκεφτηκα κι εγώ Μαίρη μου.. και ευτυχώς πέτυχε η δοκιμή..χεχε

      Διαγραφή
  3. Το δαγκωμένο είναι το ωραιότερο! Τα τσουρέκια τα ξεπαστρέψαμε, θα το δοκιμάσω με κέικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνονται τέλεια και η ιδέα σου να χρησιμοποιήσεις το τσουρέκι την βρίσκω εξαιρετική. Οι οδηγίες σου δε, τα κάνουν να φαίνοναι ακόμα πιο εύκολα. Θα τα δοκομάω με κέικ με την πρώτη ευκαιρία. Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υποθέτω όπου να'ναι θα μου χτυπήσει την πόρτα ο ταχυδρόμος με το δικό μου ξυλάκι αλλιώς αρνούμαι να ξαναδώ τέτοιες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και μονο που τα βλεπεις σου ανοίγει η όρεξη!
    τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκανες πάλι πολύ καλή δουλειά!!!!!!!!
    Τα υλικά τους μέσα ( φράουλα, σοκολάτα, τυρί κρέμα) ήταν ένα κι ένα!
    Επίσης δεν μπορώ να αγνοήσω το τόσο παχύ στρωμα σοκολάτας που τα περιβάλλει!
    Ελπίδα έγραψες πάλι!

    Επίσης οι φωτογραφίες σου μιλάνε!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Σούπερ !!! Τα αστεράκια πολύ μου άρεσαν!!!!

    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!! είναι πραγματικά πεντανόστιμα!!! κι εμένα τα αστεράκια μου άρεσαν πολύ!!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου. Και την περίμενα αυτην την ανάρτηση πως και πως! Τελεια ιδεα για παρτι.Δεν περίμενα αυτα τα υλικά. Ηταν μία ευχάριστη εκπληξη. Φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως!! Κι εμενα στην αρχή μου έκαναν εντύπωση τα υλικά αλλά όταν τη δοκίμασα τη συνταγή μας άρεσε πολύ!!! πολλά φιλιά Μαράκι!!

      Διαγραφή
  9. Εννοείται ότι μας αρέσουν πάρα πολύ!
    Δείχνουν φοβερά και πραγματικά πολύ έξυπνη η ιδέα να χρησιμοποιήσεις τσουρέκι!
    Μπράβο Ελπιδάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ερμιόνη μου!! χεχε,, ανακυκλώνουμε δημιουργικά εε;; πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  10. Ωραια ιδεα!!!Δεν πεταμε τιποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπέροχα !θα τα κάνω κ εγώ για τα γενέθλια του Ντίνου!!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ωραία ιδέα...ούτε που θα μου πέρναγε από το μυαλό...Μπράβο βρε Ελπίδα...όλο τέτοια κάνεις και μας παίρνεις τα μυαλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS