Pretzel..αγάπη μου !!!

by - Κυριακή, Νοεμβρίου 10, 2013

in English soon

Τα Pretzel τα αγαπάμε οικογενειακώς..Ο Νικόλας τα λέει "ψωμί μπατονέτα" γιατί έχουν τη γεύση από τις μπατονέτες pretzel που του αρέσουν.. Του αρέσει και το σχήμα επίσης. Εκείνο το γνωστό.. (το οποίο εμένα δεν μου βγήκε ακριβώς οπότε τα έκανα σαν ψωμάκια...χεχε)
Αυτή τη συνταγή την βρήκα σήμερα το πρωί..Είχα τα υλικά και τη δοκίμασα..Δεν έμεινε ούτε ένα.. Είναι αφράτα και νόστιμα και γίνονται πολύ πολύ εύκολα..



Pretzel 
ψωμάκια

Υλικά :

  • 2 και 3/4 του φλιτζανιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις (το φλιτζάνι είναι 250 ml)
  • 1 φακελάκι μαγιά
  • 1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • 1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
  • 1 φλιτζάνι και 3 κουταλιές της σούπας χλιαρό νερό 
επίσης:
  • 30ml περίπου χλιαρό νερό
  • 2 κουταλάκια του γλυκού σόδα φαγητού
και τέλος: 
  •  2 κουταλάκια του γλυκού λιωμένο βούτυρο
  • χοντρό αλάτι (ή σουσάμι ή σπόρους κύμινου ή παπαρουνόσπορο)
Πως το κάνουμε:
  •  Βάζουμε όλα τα υλικά για τη ζύμη στο μίξερ και τα χτυπάμε για περίπου 5 λεπτά (μέχρι να γίνει μια μπάλα που ξεκολλάει από τα τοιχώματα)

  •  Κάνουμε τη ζύμη μια μπάλα και τη βάζουμε σε ελαφρά λαδωμένο μπολ. 
  • Τυλίγουμε το μπολ με μεμβράνη,το σκεπάζουμε με πετσετούλα και το αφήνουμε να φουσκώσει για περίπου 1 ώρα.
  • Χωρίζουμε τη ζύμη σε 8 μπαλίτσες και αν θέλουμε πλάθουμε σε κορδόνι ή κάποιο άλλο σχήμα.
 
  •  Τα βάζουμε στο ταψί και τα αλείφουμε με το μείγμα νερό-σόδα.
  • Τα ψήνουμε για 9 λεπτά (ναι ναι μόνο 9 λεπτά !!!) σε προθερμασμένο φούρνο στους 260 βαθμούς.
  • Μόλις τα βγάλουμε από το φούρνο τα αλείφουμε με λιωμένο βούτυρο και πασπαλίζουμε με χοντρό αλάτι σουσάμι ή σπόρους κύμινου ή παπαρουνόσπορο)




Είναι αφράτα και μαλακά..Δεν ξέρω αν διατηρούνται έτσι και την άλλη μέρα γιατί δεν έμεινε κανένα..χεχε..


καλή εβδομάδα !!!

You May Also Like

42 σχόλια

  1. Λατρεύω το πρέτσελ!!
    Και οι μικρές μου επίσης.
    Πολύ γρήγορη η συνταγή σου Ελπίδα και ο μικρός μάγειρας βλέπω ότι συμμετείχε σε όλα τα στάδια παρασκευής τους!!

    Καλή σου εβδομάδα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή εβδομάδα Χρυσαυγή μου!! Ναι ο μικρός μου μάγειρας τρελαίνεται να βοηθάει!! φιλιά

      Διαγραφή
  2. Κι εμείς κάναμε σπιτικά ψωμάκια σήμερα, αλλά τα πρέτσελ τα λατρεύω!!! Μαζί με βούτυρο μπορώ να φάω άπειρα...
    Θα τα δοκιμάσω σίγουρα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εεε μωρέ, τι γελαστή φατσούλα είναι αυτή!
    Τόσο εύκολα είναι λοιπόν τα πρέτσελ!
    Πρέπει να τα δοκιμάσω :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ναι.. ή τουλάχιστον αυτή η συνταγή είναι..χεχε.. πολλά φιλια Ερμιόνη μου!!

      Διαγραφή
  4. Πω πω πω δεν σε προλαβαινω εσενα και το μικρο σου χαρωπό μάγειρα:)
    Δεν έχω φτιάξει ούτε φάει ποτέ πρέτσελ και η σλήθεια ειναι πως τς λαχτάρισα τώρα που τα είδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα..ώρα να τα δοκιμάσεις Δημητρούλα.. είναι όντως λαχταριστά..Αφού άρεσαν και στον άντρα μου..την κρατάω τη συνταγή..χεχε φιλιά

      Διαγραφή
  5. Δεν κάνεις συχνά συνταγές, αλλά όταν κάνεις είναι μία προς μία. Φυσικά και θα τα κάνω!!! Μη σου πω να βάλω τη μαμά μου να τα φτιάξει μιας και ήρθε αυτές τις μέρες να μας δει και πρέπει να την απασχολήσω δημιουργικά τα πρωινά που εμείς λείπουμε στο γραφείο και η μικρή στον παιδικό. Χεχε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραία ιδέα...Βάλε τη μαμά να τα κάνει κι εσείς να τα φάτε γυρνώντας απο τη δουλειά και το σχολείο..χεχε φιλιά πολλά Ασπασία μου..

      Διαγραφή
  6. δεν εχω φαει ποτε pretzel, μαλλον ηρθε η ωρα να τα δοκιμασω!και η επιτυχια ειναι δεδομενη αν κρινω απ'το χαμογελο του Νικολα!!!φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου να τα δοκιμάσεις.. Αυτά τα αλμυρά ψωμάκια τα αγαπάμε πολύ!!

      Διαγραφή
  7. Σου φούσκωσαν πολύ ωραία και ο μικρός είναι κουκλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μου αρέσουν πολύ τα πρέτσελ! Δεν έχω φτιάξει ποτέ.. μάλλον ήρθε η ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ θα κάνω πάλι το Σαββατοκύριακο...χεχε..Δεν τα χορταίνουμε!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. Δεν ξέρω αν έχω φάει κάτι τέτοιο, Φαίνεται όμως υπέροχο.
    Υπέροχο και το αγόρι σου, να το χαίρεσαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλέ τι γλυκός που είναι με τη ζύμη στα χεράκια. Εχεις έναν απίθανο βοηθό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαρία μου... ο βοηθός μου είναι όλα τα λεφτά..χεχε!! φιλιά

      Διαγραφή
  11. λοιπόν τα έκανα προχτες.... και χτες.... και μάλλον θα τα κάνω ΚΑΙ σήμερα!!!! Φοβερή συνταγή! Βέβαια εγώ δεν έχω τόσο καλό βοηθό αλλά που θα πάει θα μεγαλώσει και ο δικός μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπράβο Λινάκι !!! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!! Άντε να μεγαλώσει ο βοηθός να τα κάνετε μαζί!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  12. Πω, πω!!! Τι μου εκανες τωρα; Θελω πρετσελ και το θελω τωρα!!! ;-)
    Καλως σε βρηκα κοριτσι, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα!!! Έχω κι εγώ αδυναμία σε αυτά τα υπέροχα ψωμάκια!
    Θα τα φτιάξω με την πρώτη ευκαιρία..
    Έρχομαι από το Link party Γίναμε γονείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φαίνονται τέλεια!!!!
    Έρχομαι από το Link party Γίναμε γονείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν τα εχω δοκιμασει ποτε. σε ευχαριστω για τη συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρέπει να είναι υπέροχα, θα τα δοκιμάσω και ελπίζω να μου πετύχουν...!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. ... εμείς τα προτιμάμε αλμυρά.. Τα αλμυρογλυκά δεν είναι και πολύ του γούστου μας.. Αλλά αν τα κάνεις πες μου πως έγιναν.. :)

      Διαγραφή
  18. τι γλύκας, που συμμετέχει!! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο μικρουλης σου νομιζω πως έκλεψε την παράσταση στην συγκεκριμένη ανάρτηση!!!χμμμ μαλλον θα την δοκιμάσω την συνταγούλα σου!!!
    Έρχομαι απο το παρτυ του γίναμε γονείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς ήρθες.. χεχε.. το αγόρι μου πάντα κλέβει την παράσταση..χεχε.. Ελπίζω να τη δοκιμάσεις και να σου αρέσει..φιλιά

      Διαγραφή
  20. Πωπω τρελαίνομαι για pretzel!! Θα τα φτιάξω αύριο κιόλας!! Με χοντρό αλάτι κ βούτυρο είναι τέλεια!
    Κική, από Hugs & Softies
    Ήρθα από το παρτυ του Γίναμε Γονείς! Καλώς σε βρήκα Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πεινάωωωωωωωωωω!!!
    Δεν μπορώ, φεύγω από εδώ γιατί θα αρχίσω να γλύφω την οθόνη!!

    Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο πάρτυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS