Διαγωνισμός: Ο Χάρι Πότερ και η φιλοσοφική λίθος

by - Δευτέρα, Ιουνίου 26, 2017

in English soon 

Θα πω μόνο 2 λέξεις.. Χάρι Πότερ!!! 
(Υπάρχει κάποιος που να μην γνωρίζει το όνομα;;)


Σαν σήμερα, πριν 20 ακριβώς χρόνια , στις 26 Ιουνίου 1997 , αυτός ο μικρός μάγος μπήκε στις βιβλιοθήκες εκατομμυρίων παιδιών σε όλο τον κόσμο, ανοίγοντας μια πόρτα σε έναν υπέροχο κόσμο μαγείας.. 


Τον Χάρι Πότερ μου τον γνώρισε ένας μαθητής μου.. Ήταν από τα αγαπημένα του βιβλία και μου το έδωσε να το διαβάσω.. Αυτό ήταν.. Κόλλησα..  Πήρα και το επόμενο και το επόμενο... και μετά περίμενα με αγωνία να κυκλοφορήσουν και τα υπόλοιπα..
Είμαι  τρελή φαν και το δηλώνω... Είναι τα αγαπημένα μου βιβλία.. by far.. Είχα τόσο κόλλημα που αν μου έλεγε κάποιος οτι δεν τα έχει διαβάσει (ιδίως αν ήταν παιδί) έπεφτε σίγουρα στην εκτίμηση μου και το στραβοκοιτούσα όπως κοιτάζανε παλιά αυτόν που δε νήστευε Μεγάλη Βδομάδα (το έχω σχεδόν ξεπεράσει αυτό..)

Κάποια τα έχω και στα αγγλικά ενώ τα έχω και σε audiobook (στα αγγλικά μόνο δυστυχώς... αν και ελπίζω πως κάποια στιγμή θα βρεθεί κάποιος ηθοποιός με βαθιά φωνή και καλή άρθρωση να τα διαβάσει και στα ελληνικά )
Τα διαβάζω πάντα κάθε καλοκαίρι... και τα ακούω τουλάχιστον μια φορά μέσα στο χειμώνα. Είμαι μέλος σε fan site και στα επίσημα site, εννοείται έχω τις ταινίες (εννοείται τα βιβλία είναι απείρως καλύτερα!!!) και επιτέλους παρήγγειλα και τις εικονογραφημένες εκδόσεις που κυκλοφορούν προς το παρόν στα αγγλικά. 



Είναι τα πρώτα βιβλία που έβαλα στο δωμάτιο του Νικόλα.. κι ας ήταν ένα μικρούτσικο μωράκι ακόμα.. Περίμεναν υπομονετικά στο πάνω πάνω ράφι της βιβλιοθήκης μέχρι να έρθει η κατάλληλη στιγμή.. 
Από πέρυσι μου τα ζητάει να τα διαβάσει και έχει κάνει απελπισμένες προσπάθειες να τα βουτήξει κρυφά αλλά δεν τα κατάφερε..
Και να που φέτος ήρθε επιτέλους η ώρα.. Και έχει το ολόδικό του πρώτο βιβλίο του Χάρι Πότερ. "Ο Χάρι Πότερ και η φιλοσοφική λίθος" που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός φυσικά, όπως και ολόκληρη η σειρά των βιβλίων του Χάρι Πότερ. 
Με αυτό ο Νικόλας ξεκίνησε τη δική του συλλογή και σιγά σιγά θα τα αποκτήσουμε όλα (γιατί τα δικά μου δεν τα αποχωρίζομαι ακόμα..χαχαχα)


Έχω λατρέψει το εξώφυλλο και ιδιαίτερα το γεγονός ότι η ράχη των 7 βιβλίων, αν τοποθετηθούν το ένα δίπλα στο άλλο, σχηματίζουν την εικόνα του Χόγκουαρτς (πόσο τέλειο!!!)


Το διαβάζουμε μαζί (και μόνος του) .. του αρέσει πολύ (πόσο πολύ το χαίρομαι αυτό!!!) και ανυπομονεί αν δει τι συμβαίνει στο τέλος.. Τόσο που με απειλεί οτι θα μου κόψει τις αγκαλιές και τα φιλιά, αν δεν του πω τι θα γίνει στο τέλος (αλλά δεν ενδίδω...χαχαχα)


Όσοι τυχόν δεν ξέρετε τον Χάρι Πότερ.. (ντροπη!!!) είναι σίγουρα καιρός να τον γνωρίσετε και να τον αγαπήσετε!! 

Ο Χάρι είναι ένα αγόρι που μεγαλώνει με τους θείους και τον ξάδερφο του , που τον κακομεταχειρίζονται.. Οι γονείς του έχουν πεθάνει κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες και ο Χάρι δεν ξέρει τίποτα γι'αυτούς. Όταν όμως γίνεται 11 χρονών μαθαίνει οτι είναι μάγος- όπως ήταν και οι γονείς του άλλωστε. Το καλύτερο σχολείο για μαγείες και ξόρκια -το Χόγκουαρτς- τον περιμένει και ένας καινούριος υπέροχος μαγικός κόσμος ανοίγεται μπροστά του. 
Κάθε ένα από τα 7 βιβλία είναι ένας χρόνος φοίτησης στη σχολή και μια καινούρια περιπέτεια του Χάρι και των φίλων του.. γεμάτη δράση, κινδύνους και πολλά πολλά μαγικά ξόρκια!!! 

Πλέον τα βιβλία της J.K. Rowling με τις περιπέτειες του Χάρι ανήκουν στα πιο κλασικά βιβλία για παιδιά και έχουν αγαπηθεί από εκατομμύρια μικρούς και μεγάλους σε όλο τον κόσμο!!! 

Ολόκληρη η σειρά των βιβλίων του Χάρι Πότερ κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός καθώς και 3 επιπλέον βιβλία σχετικά με τον κόσμο του Χάρι, γραμμένα επίσης από την J.K. Rowling : "Οι ιστορίες του Μπιντλ του βάρδου" , "Το κουίντιτς ανά τους αιώνες" και το "Φανταστικά ζώα και που βρίσκονται", συμπληρώνοντας την σειρά.  Και για τους πολύ φαν υπάρχει και το βιβλίο "Ο Χάρι Πότερ και το καταραμένο παιδί" που αποτελεί το σενάριο του θεατρικού έργου που ανέβηκε πέρυσι στο Λονδίνο, βασισμένο στον μαγικό κόσμο που έφτιαξε η J.K.Rowling. 


Ένας τυχερός θα κερδίσει  το πρώτο βιβλίο του Χάρι Πότερ , συμμετέχοντας στην κλήρωση!! 

1. Κάντε like στις σελίδες μας για να μαθαίνετε τα νέα μας 




2. Κοινοποιήστε δημόσια την εικόνα του διαγωνισμού που θα βρείτε εδώ

3. Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα:



ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 


[1] Δεκτές γίνονται οι συμμετοχές μόνο την Ελλάδα (ή με ελληνική διεύθυνση τουλάχιστον) αλλά μόνο μία συμμετοχή ανά προφίλ στο facebook επιτρέπεται. Οι διπλές συμμετοχές θα διαγράφονται.  (αν δεν έχετε facebook συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής κανονικά και βάλτε όνομα προφίλ "δεν έχω facebook" )

[2] Δεκτές γίνονται μόνο συμμετοχές που θα δηλώσουν συμμετοχή μέσω της παραπάνω φόρμας και θα ακολουθήσουν απαραίτητα και τα 3 βήματα που περιγράφονται παραπάνω.

[3] Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή από την Τρίτη 27/06/2017 έως και τα μεσάνυχτα της Τρίτης 04/07/2017. 

[4] Ο νικητής θα αναδειχθεί με κλήρωση μέσω του random.org και το όνομά του θα ανακοινωθεί στη σελίδα του Two boys and Hope στο facebook και στο blog .

[5]  Ο νικητής θα ειδοποιηθεί μέσω e-mail στη διεύθυνση e-mail που έχει δηλώσει, για να στείλει την ταχυδρομική διεύθυνση και να παραλάβει το βιβλίο του. Αν δεν απαντήσει εντός 2 ημερών από τη στιγμή που θα λάβει το σχετικό e-mail,  η κλήρωση θα επαναληφθεί.

[6] Αν ο τυχερός είναι κάτοικος Αθηνών, θα παραλάβει το βιβλίο του από το βιβλιοπωλείο των εκδόσεων Ψυχογιός. Αν είναι εκτός Αθηνών, θα του αποσταλεί με courier. Τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον δωροθέτη. 

                                                Καλή Επιτυχία!!!


Και σας αφήνω με μια από τις αγαπημένες μου ατάκες..

"Είναι οι επιλογές μας που δείχνουν ποιοι πραγματικά είμαστε, 
πολύ περισσότερο από τις ικανότητές μας" 
Άλμπους Ντάμπλντορ




You May Also Like

2 σχόλια

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS