Πάρτι πιτζαμοήρωες για το Νικόλα!!!

by - Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2017

in English soon

Τα γενέθλια του Νικόλα είναι το μεγαλύτερο γεγονός στο σπίτι μας.. Αυτή τη φορά ήταν και επεισοδιακά.. κάτι που σίγουρα θα θυμόμαστε..χαχαχα... 

Τα γενέθλια του Νικόλα πέφτουν πάντα εκεί γύρω στο Πάσχα... αλλά συνήθως τα γιορτάζουμε λίγο μετά για να είναι μαζί μας και οι φίλοι και οι συμμαθητές του.. 

Φέτος γιορτάστηκαν τρεις φορές... Μία φορά στην προπόνηση, δεύτερη φορά στο σχολείο και τρίτη φορά το μεγάλο πάρτι με φίλους και συγγενείς. 
{Και επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο για διαλέξω φωτογραφίες και να τα ξαναθυμηθώ.}

Το θέμα μας φέτος ήταν οι πιτζαμοήρωες {aka pjmasks}.. μια αγαπημένη του σειρά από το disney junior που κάνει θραύση στα πιτσιρίκια. 



Ένα έχω να πω... έπεσε πολλή χαρτοκοπτική πριν από το πάρτι του Νικόλα.. 

Και πρώτα πρώτα οι μάσκες.. 
Μπορείτε να τις βρείτε εδώ , να τις εκτυπώσετε και να τις κόψετε. 


Έβαλα μαύρο κορδόνι και το στερέωσα με συρραπτικό. Κράτησαν μια χαρά.. 


Τα βραχιολάκια τα είχα παραγγείλει μήνες πριν από το aliexpress


Τα προσκλητήρια τα έφτιαξα μόνη μου!! Μου άρεσαν τόσο πολύ!! 
Διαλέξαμε να κάνουμε το πάρτι μας στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στον Εύοσμο, που είχαμε πάει και πέρυσι. {δες τερατοπάρτι}




Ήθελα κι ένα μίνι πόστερ για στολισμό... οπότε έφτιαξα κι ένα τέτοιο {μπορείτε να κατεβάσετε το δικό σας εδώ - και να το συμπληρώσετε μόνες σας} και το έβαλα σε μια πράσινη κορνίζα. 


Για τα παιδάκια είχα ετοιμάσει και σακουλάκια με μινι μαρσμέλοου, καραμέλες ζελεδάκια και m&m. 
{Το καρτελάκι μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ


Και ήθελα οπωσδήποτε σημαιάκια για να κρεμάσουμε.. Οπότε βρήκα μερικά πλαστικά πολύχρωμα σημαιάκια και κόλλησα πάνω μικρές μάσκες με τους πιτζαμοήρωες και τους αντίπαλους τους καθώς και μερικές μεγάλες φιγούρες με τους Pj masks. 


Δεν έγινε τέλειο;; 


Και τέλος.. γίνεται πάρτι χωρίς πινιάτα;; 


Ένα μεγάλο κουτί από playmobil, γκοφρέ χαρτί και οι φιγούρες της Ολέτ, του Γκέκο,  του Κάτμπόι κι ένα μεγάλο έξι... Και έτοιμη η πινιάτα μας γεμάτη με λιχουδιές!! Νομίζω οτι για πρώτη φορά , τα κατάφερα πολύ καλά!! 

{Κι ενώ ήταν όλα έτοιμα, ωραία και καλά για την Κυριακή το πρωί...  Ξυπνάμε πανικόβλητοι στις 6 το πρωί γιατί ο θερμοσίφωνας χάλασε και πλημμυρίσαμε!! 
Οκ δεν μας πτόησε πολύ αυτό... Κλείσαμε τα νερά, βρήκαμε γνωστό υδραυλικό για να έρθει μετά το πάρτι, ετοιμαστήκαμε και φύγαμε για το Πάρκο. Που για να φτάσουμε όμως έπρεπε να κάνουμε πολλές γύρες γιατί είχε αγώνες δρόμου.. Οκ.. το προσπερνάμε κι αυτό.. Και μέσα σε όλο αυτό τον πανικό.. έχω ξεχάσει στο σπίτι τη μπαταρία της φωτογραφικής και την πινιάτα.. Γι' αυτό και δεν έβγαλα πολλές φωτογραφίες.. πριν έρθουν οι φίλοι μας.. Αλλά δεν πειράζει.. Τέλος καλό όλα καλά.. }

Στολίσαμε το χώρο και περιμέναμε τους φίλους μας... 

  

Και τι δεν είχε ο μπουφές μας!!! Σαντουιτσάκια, πιτσάκια, τυροπιτάκια, λουκανοπιτάκια, κρουασανάκια, ντόνατ, μπισκότα, πουράκια, ποπ κορν.. 

{Αν θέλετε τις στρογγυλές φιγούρες- στολιδάκια μπορείτε να τις κατεβάσετε πατώντας  εδώ}


Και μπισκοτάκια pj masks !!! Τα αγαπημένα μας μπισκότα σοκολάτας και κουπάτ από τη Μάρθα και το 3D Times


Τις ετικέτες για τα νεράκια τις βρήκα εδώ


Εκτός από τα βραχιολάκια , τα παιδάκια έπαιρναν κι ένα σπαθί για μπουρμπουλήθρες!! Ξετρελάθηκαν!! 


Η τούρτα μας -αν και πεντανόστιμη και φρεσκότατη- δεν μου πέτυχε πολύ εμφανισιακά.. αλλά δεν πειράζει.. Και μόνο που είχε τους πιτζαμοήρωες επάνω ήταν αρκετό... χεχεχε.. 


Ο Νικόλας χαρούμενος ανάμεσα σε φίλους.. γελούσε συνέχεια και καμάρωνε.. 


Του τραγούδησαν σε ότι γλώσσα ήξεραν.. και έσβησε τα έξι κεράκια του φυσώντας δυνατά!! 





Και μετά ήρθε η ώρα της πινιάτας... Εκεί έγινε ο χαμός!! Και δεν έσπαγε με τίποτα..χαχαχα


Χτύπησαν όλα τα παιδιά πολλές πολλές φορές!! Και τελικά την έσπασε ο Νικόλας!!! 



Και τότε.. έγινε το μεγάλο πλιάτσικο!!! 



Ένα πολύχρωμος χαρούμενος χαμός!!! 

Και κάπως έτσι ήταν το πάρτι μας.. 
Με πολλά παιδιά και κατακόκκινα μάγουλα και γέλια και τρεχαλητά και παιχνίδια και γλυκά.. 

Περάσαμε όμορφα , το χαρήκαμε πολύ και γιορτάσαμε το μονάκριβο παλικάρι μας!! 

Σας ευχαριστούμε όλους εσάς τους αγαπημένους μας, που μας τιμήσατε με την παρουσία και τις ευχές σας για να γιορτάσουμε το αστέρι μας!! 


Χρόνια πολλά αγαπημένε μου σούπερ ήρωα!!!
Πάντα να γελάς δυνατά!! 
Σ' αγαπώ πολύ!! Πάντα!!! 








You May Also Like

48 σχόλια

  1. Να τον χαίρεστε Ελπίδα μου! Καταπληκτικό πάρτυ πυτζαμοηρωων!!! Ολα τέλειααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρινακι!! Ξέρω οτι συμπαδχεις..χεχεχε Και ευχαριστώ αλλη.μια φορα για τις μασκες και τα βραχιολακια και τα καρτελακια!! ❤❤❤❤

      Διαγραφή
  2. Ουαο! τι υπέροχο πάρτυ! και τα μπισκοτάκια σκέτη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα, μπορεις να μου πεις απο ποιον εμπορο στο ali παραγγειλες τα μπρασελετ. Θελω να κανω το ιδιο θεμα για τα διδυμα μ. Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  3. Γέλασα με τα ευτράπελα που σας έτυχαν, πάντα κάτι γίνεται σε τέτοιες φάσεις!
    Τέλεια όλα!Και η τούρτα δείχνει υπέροχη! Είναι δυνατόν να λες ότι δεν πέτυχες το σχέδιο?Είναι σούπερ!
    Να το χαίρεστε το παλικάρι σας!!Πολύχρονος και πάντα πάντα πάντα χαμόγελα και χαρές να έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίδα μου καλησπέρα! Καταπληκτικό το πάρτυ σας πραγματικά!Σε λίγο καιρό εχω τα γενέθλια του γιου μου με το ιδιο θέμα και θέλω να σε ρωτήσω σε τι χαρτί εκτύπωσες τις μάσκες; Σε χαρτί απλο φαντάζομαι θα σκιστούν..
    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Μαιρη μου!! χαίρομαι που σου αρεσαν!! Τα τυπωσα σε γυαλιστερό χαρτόνι.. Σε απλο χαρτί σίγουρα δεν θα κρατησουν..

      Διαγραφή
  5. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου θα το δοκιμάσω!
    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να το χαίρεσαι το παιδάκι σου και να είσαι κι εσύ καλά. Έχω υλοποιήσει πολλές φορές τις ιδέες σου με τα δικά μου πιτσιρίκια. Θέλω να σε ρωτήσω πόσο καιρό έκαναν να έρθουν τα βραχιολάκια κ πως έφτιαξες την τούρτα. Στις 16/2 κλείνει κ το δικό μου παιδάκι τα 6 κ όπως είπες οθ πιτζαμοήρωες είναι οθ αγαπημένοι μας. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Παναγιωτα μου. Τα βραχιολακια τα ειχα παραγγειλει τουλαχιστον 40 μέρες πριν. Καμια φορά κανουν και 60 μέρες να φτάσουν. Η τουρτα είναι με παντεσπανι σοκολατας και κρεμα ζαχαροπλαστικης. Την εντυσα με ζαχαροπαστα αγοραστη. Δεν ηταν κατι δυσκολο. Να χαιρεσαι κι εσυ το παιδακι σου.

      Διαγραφή
  7. Ενδιαφέρομαι και εγώ για πάρτυ με το ίδιο θέμα!θα μπορούσες λίγο παραπάνω να με βοηθήσεις σχετικά με το που βρήκες το σχέδιο για τις μασκες να τα εκτυπώσω? και από πού παραγγείλεις βραχιόλια και καπες ?ευχαριστω για τον χρόνο σου να χαιρεσαι το παιδάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα! οργανώνω ένα πάρτυ γενεθλίων για το αγοράκι μου με θέμα πιτζαμοήρωες. Μου άρεσαν πολύ οι προσκλήσεις σου. Θα μπορούσες να μου στείλεις το template? πάντως συγχαρητήρια, όλα πολύ ωραία και φτιαγμένα με αγάπη. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολύ. Φυσικά και μπορώ να σου τα στειλω. Δώσε μου το email σου ή αν θες στείλε μου ένα μήνυμα στο facebook για να σου την ανεβάσω εκει.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα! Το πάρτυ ήταν τέλειο!! Πραγματικά πολλά μπράβο για το αποτέλεσμα! Επειδή έχω και εγώ ένα αγοράκι και σε λίγο καιρό θα κάνω το πάρτυ του με θέμα πιτζαμο ήρωες θα μπορούσες να στείλεις και σε μένα τις μάσκες και την πρόσκληση αν δεν σε πειράζει? Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Να χαίρεσαι το παιδάκι σου και πάλι πολλά μπράβο!!

      Διαγραφή
  9. Ελπίδα μου καλησπέρα... Ετοιμάζω και εγώ ένα πάρτι με θέμα πιτζαμοήρωες για το κοριτσάκι μου και μου άρεσαν πάρα πολύ οι προσκλήσεις σου.... Θα μπορούσες να μου στείλεις και εμένα το template.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικά. Αν μπορεις στειλε μου μηνυμα στη σελίδα του facebook και θα σου τις στειλω εκει. Αλλιώς γράψε μου το email σου :)

      Διαγραφή
    2. Είσαι θεά......konstantina.fourla@gmail.com
      Ευχαριστώ τόσο πολύ...

      Διαγραφή
  10. Πάρα πολύ ωραία όλα, να τον χαίρεστε! Αν και πλησιάζουν και φέτος τα γενέθλια του αν κατάλαβα..!
    Μας άρεσε πολύ η ιδέα σας και το στήσιμο που κάνατε, θα ήθελα να ρωτήσω εκεί στη φωτογραφία με τις μάσκες φαίνεται και μία μάσκα Night Ninja, όπως και εκεί με τα σημαιάκια φαίνονται και οι "κακοί" χαρακτήρες. Μπορείς να μας βοηθήσεις που μπορούμε να τα βρούμε αυτά; Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το email μου είναι hyerrlaw@yahoo.com. Σ'ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το hyerrlaw@yahoo.com είναι για τις προσκλήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο σου κουκλα μου. Μου έδωσες τρομερές ιδεες!!! Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω ευχαριστω πολύ!! χαιρομαι που σου άρεσαν οι ιδεες μου!!

      Διαγραφή
  14. Δεν μπορώ να κατεβάσω τις μασκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα μπορούσες να με βοηθήσεις ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. και μπορείς να βρεις κι αλλα εκτυπώσιμα εδω: http://twoboysandhope.blogspot.gr/2018/02/parti-pitzamoiroes-pjmasks-free-printables.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Ελπίδα,
    καταπληκτικό πάρτυ! Θα μπορούσες να μου στείλεις και εμένα το template για τις προσκλήσεις? Το email μου είναι machatz_1@hotmail.com. Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω!! Μπορεις να παρεις τα εκτυπωσιμα δωρεαν απο εδω. http://twoboysandhope.blogspot.gr/2018/02/parti-pitzamoiroes-pjmasks-free-printables.html
      Αν παλι δεν σου κανουν , στειλε ενα μυνημα, να δω τι μπορω να κανω. :)

      Διαγραφή
  18. καλησπερα...συγχαρητηρια για το υπεροχο παρτυ που διοργανωσες,πιστευω οτι θα του μεινει αξεχαστο..η κορη μου κλεινει τα 4 σε λιγες μερες και ετοιμαζομαστε πυρετωδως για το παρτυ εννοειται με θεμα τους πιτζαμοηρωες..ηθελα να σε ρωτησω για τις μασκες σε τι μεγεθος τις εκτυπωσες; και σε τι αρχειο ? οπως κατεβαινουν σε pdf?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, οπως ειναι. Είναι αρκετά μεγάλες.. Να χαιρεσαι το κοριτσακι σου!!

      Διαγραφή
  19. ευχαριστω πολυ και εσυ οτι επιθυμεις για την οικογενεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΤΥ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!ΕΠΕΙΔΗ ΚΙ ΕΓΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΤΥ ΣΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ PJ MASKS ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ? ΤΟ EMAIL MOY EINAI georgia1432003@yahoo.gr.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα...οι μάσκες είναι από χαρτί;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε ευχαριστω!! Μπορεις να παρεις τα εκτυπωσιμα δωρεαν απο εδω. http://twoboysandhope.blogspot.gr/2018/02/parti-pitzamoiroes-pjmasks-free-printables.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπερα κ απο μενα.Έχω προσπαθήσει τουλαχιστον 20 φορες να κατεβαζω τις μασκες απ όλα τα sites που έστειλες.δείχνει οτι μπορείς να εκτυπώσεις μονο την ουρά του catboy κ όχι τη μάσκα του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα. Μάλλον πατάς κάτι λάθος γιατί μόλις την ξανακατέβασα 2 φορές. Μπαίνεις στον σύνδεσμο επάνω και πατάς την εικόνα make. Ανοιγει η σελίδα και έχει τις μάσκες και την ουρά κλπ. Πατάς πάνω στη μάσκα που θες, ανοίγει ένα τετραγωνάκι και κάτω στη γωνία του έχει ένα σήμα για download. Το πατάς και τις κατεβάζεις. Δοκιμασε ξανά αν δεν σου είναι κόπος. Κι αν πάλι δεν τα καταφέρεις στείλε μου σε παρακαλώ μήνυμα να σου τις στείλω εγώ. Και επίσης δες εδώ :https://twoboysandhope.blogspot.com/2018/02/parti-pitzamoiroes-pjmasks-free-printables.html γιατί έχω πολλά εκτυπώσιμα για το πάρτι μας.

      Διαγραφή
  24. Σ ευχαριστω πολυ κορίτσι μου.ξαναμπήκαν δυστυχώς μου βγάζει μονο την ουρά κ παλι.θα δοκιμασω όμως απ το PC μήπως τα καταφέρω απο κει.επίσης οι ολόκληρες φιγούρες που εχεις κατω ΑΟ τα σημαιάκια βρίσκονται κ αυτες στον ίδιο σύνδεσμο η θα τις βρω κάπου αλλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ολοκληρες φιγουρες τις βρηκα με μια απλη αναζητηση στο google. Απλα τις εκτυπωσα σε μεγαλο μέγεθος και τις έκοψα.

      Διαγραφή
  25. Ελπίδα μου επιτέλους τα κατάφερα απο PC.στο κινητό δεν φαινόταν το πανω μέρος που έλεγε make.θα ήθελα να μου πεις αν το σκληρό χαρτονι που χρησιμοποιησες μπαινει σε ολους τους κοινούς εκτυπωτές η χρειαζεται να εκτυπωθεί σε κάποιον ειδικό;ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαινει σε εκτυπωτη. Απλα ειναι λιγο πιο χοντρο απο κανονικο χαρτι και γυαλιστερό. Ηαληθεια ειναι οτι επειδη θα μου τελειωναν ολα τα μελανια στον δικο μου εκτυπωτη και επειδη ηθελα να εχει καλη αναλυση, το τυπωσα σε φωτοτυπαδικο. Μου βγήκε σιγουρα πιο φτηνα.

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα.Τέλειο το πάρτι σας και εξαιρετικές οι κατασκευές σου.Μπράβο!Ενδιαφέρομαι και γω για την κόρη μου να της κάνω το πάρτι της με το ίδιο θέμα και θα ήθελα αν σου είναι εύκολο να μου στείλεις τις προσκλήσεις.Το mail μου είναι aspasia223@gmail.com. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπερα.

    Οιασκες δεν μου ανοιγουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS