Πλαστελίνη σοκολάτας {guest post}

10:24:00 π.μ. 22 Comments A+ a-

in English soon

Σήμερα πήγα επίσκεψη σε μια καλή φίλη και food blogger. Στο blogoσπιτάκι της πολύ πολύ γλυκιάς Χρύσας του myblissfood. Και φυσικά δεν μπορούσα να πάω με άδεια χέρια... Όμως τι ανάρτηση να κάνω για μια food blogger... Γλυκιά;; Αλμυρή;;; Ή μήπως κάτι άλλο;;; Και τι άλλο θα μπορούσα να της φέρω εκτός από πλαστελίνη;;; Πιστεύω ότι όλοι ξέρετε πόσο αγαπάμε τις πλαστελίνες!!! Όμως τι πλαστελίνη να έφερνα σε ένα food blog ;; Μα σοκολατένια φυσικά!!! Super μυρωδάτη, extra σοκολατένια, απίστευτα λαχταριστή πλαστελίνη σοκολάτας !!! 

Θέλετε να μάθετε πως να τη φτιάξετε;;;
Εμείς πάντως το διασκεδάσαμε πολύ!!!


Ελπίζω κι εσείς!!!

Καλημέρα !!!


22 σχόλια

Write σχόλια
Georgia P
AUTHOR
12 Δεκεμβρίου 2014 - 11:38 π.μ. delete

Mας τρέλανες πάλι Ελπίδα μου,φοβερή ιδέα.

Reply
avatar
12 Δεκεμβρίου 2014 - 1:50 μ.μ. delete

Την ειδα την σοκολατενια σας στης Χρυσας την βλέπω και σε σενα τωρα και δεν μου αφηνετε πολλα περιθωρια....θα την φτιαξω αχαχα!!!
Μπραβο σας κοριτσια!!!!!
φιλια!!!!

Reply
avatar
12 Δεκεμβρίου 2014 - 1:51 μ.μ. delete

Για άλλη μια φορά έγραψες!!!!!

Reply
avatar
Ειρήνη
AUTHOR
12 Δεκεμβρίου 2014 - 2:32 μ.μ. delete

Νικόλα τυχερέ :))) Μα είναι τέλεια Ελπιδάκι μου!!! Φιλάκια πολλά!!!

Reply
avatar
Χρύσα
AUTHOR
12 Δεκεμβρίου 2014 - 5:50 μ.μ. delete

Η πιο ωραία ιδέα! Πολύ χάρηκα Ελπίδα μου που τη μοιράστηκες μέσα από το blogoσπίτι μου!
Πολλά πολλά φιλιά!

Reply
avatar
12 Δεκεμβρίου 2014 - 11:14 μ.μ. delete

Πωπω θα ορκιζόμουν πως ήταν σοκολατομπισκότα! Για άλλη μια φορά πολλά συγχαρητήρια :)

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2014 - 9:26 π.μ. delete

Για ακόμα μια φορά μας πήρες τα μυαλά!!!! Φανταστική ιδέα Ελπιδάκι μου και τελεια η guest εμφάνισή σου στης Χρύσας!!! Είναι σούπερ κορίτσι!!! Πάω να δω τη συνταγή!!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2014 - 9:58 μ.μ. delete

ευχαριστω Γεωργια μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2014 - 9:58 μ.μ. delete

φτιάξε και πες μου τη γνωμη σου Κικη μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2014 - 9:59 μ.μ. delete

ευχαριστω Αντζι μου :)

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2014 - 9:59 μ.μ. delete

ευχαριστω Ειρηνακι μου!! Αχ και μυριζει τοσο τελεια!! Σου'ρχεται να τη φας!! πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2014 - 10:00 μ.μ. delete

εγώ ευχαριστω Χρυσα μου!! πολλα πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2014 - 10:01 μ.μ. delete

Σου ερχεται να τα φας πάντως!! Μυριζουν καταπληκτικά Χριστίνα μου!! Πάντως θα μπορθυσαμε να παίξουμε και με κανονικη ζύμη μπισκότων και μετα να τα ψήναμε και να τα τρωγαμε..χεχεχε.. πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2014 - 10:02 μ.μ. delete

ευχαριστω Δημητρούλα μου!! πολλ πολλα φιλια

Reply
avatar
Georgia Kaffe
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2014 - 10:41 μ.μ. delete

Καταπληκτική ιδέα όπως πάντα, και τα λέει όλα το χαρούμενο προσωπάκι του Νικόλα στη φωτογραφία! Πραγματικά λαχταριστή πλαστελίνη... από μας θα κινδύνευε να φαγωθεί! φιλάκια Ελπίδα μου!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2014 - 10:58 μ.μ. delete

μόνο λαχταριστή μυρωδια έχει Γεωργια μου!! Απο γεύση μαλλον προς το αλμυροπικρη παει περισσότερο!!! Πολλα φιλια!!

Reply
avatar
16 Δεκεμβρίου 2014 - 12:28 π.μ. delete

Όπως είπα και στη φίλη μας τη Χρύσα, φτιάξαμε σήμερα την πλαστελίνη μαζί με τα κορίτσια και κατενθουσιαστήκαμε!
Είναι μαλακή και μοσχοβολά κακάο!
Η μόνη αλλαγή που έκανα είναι ότι χρησιμοποίησα baking powder αντί για κρεμόριο!
Φοβερή ιδέα πάλι!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
16 Δεκεμβρίου 2014 - 11:13 π.μ. delete

ευχαριστω Ερμιόνη μου!! Τι τελεια που το εκανες και σας αρεσε!! Baking powder εεε;; Δεν το είχα σκεφτει!! Θα το δοκιμασω κι εγω.. πολλα φιλια

Reply
avatar
24 Φεβρουαρίου 2015 - 2:52 μ.μ. delete

Υπέροχη!! Εγώ ως τώρα τη σοκολάτα την είχα για φαγητό και για φυσικά σαπούνια! Τώρα θα την έχω και για παιχνίδι χαχα

Reply
avatar
24 Φεβρουαρίου 2015 - 3:36 μ.μ. delete

γαι σαπουνια εεεε;;; δεν το εχω δει... Οκ για φαγητο ειμαστε μέσα πάτως.. και για παιχνιδι φυσικά.. χεχεχε.. φιλαι Αναστασια μου!!

Reply
avatar
24 Νοεμβρίου 2015 - 11:26 π.μ. delete

Για άλλη μια φορά δεν έχω λόγια, λατρεύω τις ιδέες σου. Ήθελα να σε ρωτήσω το κρεμόριο ή ξινό το βρίσκουμε σε σουπερ μάρκετ? Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω κάν πως χρησιμοποιείται.

Reply
avatar
24 Νοεμβρίου 2015 - 2:22 μ.μ. delete

ναι Αθηνα μου!! Θα το βρεις μαζι με τα μπαχαρικα!! και σε ετχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!

Reply
avatar