Φτιαχνουμε: Πολυχρωμο Ανοιξιατικο Στεφανι

by - Πέμπτη, Μαρτίου 07, 2019

in English soon

Ο πρώτος μήνας της Άνοιξης είναι εδώ.. Και τι πειράζει που είναι Μάρτης γδάρτης.. Από Μάρτη καλοκαίρι. λέει η παροιμία... Κι ονειρευόμαστε ζέστη, λιακάδα και πολύχρωμα λουλούδια. 

Η ομάδα των Creative Bloggers είναι και πάλι γεμάτη δημιουργικές προτάσεις για τα πιο υπέροχα ανθισμένα στεφάνια που έχετε δει. Και αυτή τη φορά με νέα σούπερ ταλαντούχα δημιουργικά κορίτσια στην παρέα μας. 
Αν δεν τις ξέρεις ελάτε να τις γνωρίσετε : 

Την δικιά μου ιδέα για στεφάνι σίγουρα την έχετε δει να κυκλοφορεί στο pinterest. (Αν πάλι όχι, ελπίζω να σας αρέσει) .
Ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω και να που έφτασε η ώρα.. 
Είμαι σίγουρη οτι δεν έχετε δει πιο πολύχρωμο στεφάνι!!!



Είναι φτιαγμένο από .. αυγοθήκες.. Ναι αυτές τις χάρτινες καρτέλες που βάζουμε τα αυγά. 
Και ίσως φαίνεται μπελαλίδικο αλλά δεν είναι τόσο.. 
Άλλωστε οι κατασκευές είναι χαλαρωτικές.. 

Πρώτα έκοψα τις αυγοθήκες δίνοντας τους -όσο γίνεται σχήμα λουλουδιού. 
Από πολύ χοντρό χαρτόνι - είχα στο σπίτι από μια μεγάλη χάρτινη κούτα- έκοψα ένα στρογγυλό στεφάνι. 



Τα έβαψα χρησιμοποιώντας ακρυλικά χρώματα Giotto Decor Acrylic  και τα άφησα να στεγνώσουν. 

Extra tip : αν το κάνετε μαζί με τα παιδάκια σας μπορείτε να τους δώσετε πινέλα και μπογιές για να χρωματίσουν ολόκληρη την καρτέλα της αυγοθήκης όπως θέλουν και μετά θα το κόψετε εσείς σε σχήμα λουλουδιών.  



Με θερμοκόλλα σιλικόνης κόλλησα τα λουλουδάκια μου πάνω στο στεφάνι. 
Έκοψα φύλλα από αφρώδες φύλλα χειροτεχνίας (μπορείτε και με χαρτόνι) και τα κόλλησα ανάμεσα στα λουλούδια. 



Με μαρκαδόρους Giotto Decor Materials έκανα μερικές λεπτομέρειες σε κάποια από τα λουλούδια. 



Και έτοιμο στο στεφάνι μου. 
Πολύχρωμο και πολύ πολύ όμορφο. 
Το λάτρεψα και το καμαρώνω!!

Είναι ελαφρύ και μπορεί να κολλήσει εύκολα παντού. 
Λέω να το βάλω στην εξώπορτα ή ίσως το κρεμάσω στο γραφείο μου για να δώσει χρώμα. 




Αν θέλετε να πάρετε κι άλλες ιδέες για ανοιξιάτικα στεφάνια, δείτε τι έχουν ετοιμάσει τα υπόλοιπα κορίτσια των Creative Bloggers. 
Είμαι σίγουρη οτι θα ενθουσιαστείτε!!




You May Also Like

12 σχόλια

  1. Πιστεύω ότι θα είναι το πιο πολύχρωμο και χαρούμενο στεφανι στην παρεα! Θα σας φτιάχνει τη διάθεση κάθε μέρα!
    Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερό, απίθανο και ναι θα το βάλω στο πρόγραμμα μας προς κατασκευή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο χαρούμενο και πολύχρωμο!!!Σίγουρα βοήθησε και ο Νικόλας να το φτιάξετε!!!Μπράβο Ελπίδα μου,πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα έδειχνε τόσο όμορφο με τις αβγοθήκες. Φυσικά και τα χρώματα συνέβαλαν πολύ στην εμφάνιση του αλλά και οι λεπτομέρειες μέσα στα λουλούδια. Εξαιρετικό αποτέλεσμα Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουτε κι εγω το φανταζομουν Χριστινα μου.. Να φανταστεις οτι ειχα και backup σχεδιο μην τυχει βγει χαλια..χαχαχα.. Αλλα τελικά είναι πανεμορφο..

      Διαγραφή
  5. Μπράβο για το υπέροχο αποτέλεσμα και για το χρόνο που χρειάστηκε να αφιερώσεις. Άξιζε όμως τον κόπο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρια μου!! Άξιζε πραγματικα!!! Ειναι τοσο ομορφο και χαιρομαι που το κοιταζω!!

      Διαγραφή
  6. Τι πρωτότυπη ιδέα!! Πολύ μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS