Δωράκια - Ταρανδάκια

by - Σάββατο, Δεκεμβρίου 08, 2018


Αυτόν το μήνα η ομάδα των Creative bloggers έρχεται με φανταστικές ιδέες για να τυλίξετε τα δώρα σας. 
Η δική μου ιδέα είναι τόσο απλή και εύκολη που γίνεται ακόμα και την τελευταία στιγμή.. Όμως την τσαχπνινιά της, την έχει και επιπλέον είναι ένας πολύ πολύ γλυκός τρόπος να τυλίξετε παιδικά δωράκια. 

Τι χρειάστηκα: 
  • χαρτί craft 
  • καφέ μπογιά
  • μαύρο ανεξήτιλο μαρκαδόρο 
  • μικρά πομ πομ
  • δίχρωμο σπάγκο
  • κόλλα σιλικόνης 

Πρώτα τύλιξα τα κουτιά - δώρα με το χαρτί. Θα μπορούσε να είναι ένα οποιοδήποτε χαρτί σε ένα οποιοδήποτε χρώμα. Επέλεξα craft γιατί μου αρέσει πολύ.. 

Βούτηξα το δάχτυλό μου σε καφέ μπογιά  κι έκανα αποτυπώματα πάνω στο πακέτο μου. 

Μόλις στεγνώσει η μπογιά - δεν θα χρειαστεί περισσότερο από 10 λεπτά- έκανα με μαύρο μαρκαδόρο ματάκια και κέρατα στα ταρανδάκια μου. 


Κόλλησα τα πομ πομ για μυτούλες.. 


 Και έδεσα το σπάγκο μου για έξτρα χρώμα. 
Έτοιμο το δωράκι μου!!

Δεν είναι αξιολάτρευτα;; 
Εγώ πάντως θα χαιρόμουν πολύ αν έπαιρνα ένα τέτοιο πακετάκι!! 


Μπορείτε να δείτε τις υπόλοιπες φανταστικές ιδέες των κοριτσιών της ομάδας των Creative bloggers και να πάρετε πολλές ιδέες !!  


Είμαι σίγουρη οτι θα ενθουσιαστείτε!! 


You May Also Like

1 σχόλια

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS