Φτιάχνουμε ..αστερίες!!

by - Τετάρτη, Ιουλίου 13, 2016

in English soon

Οι αστερίες πάντα μου θυμίζουν το καλοκαίρι... 
Είναι τόσο όμορφοι... Σαν καλοκαιρινά αστέρια...
Όμως λυπάμαι να τους βγάζω από το θαλασσινό τους σπίτι... 
Οπότε... τους φτιάχνουμε μόνοι μας!!! 

Τι χρησιμοποιήσαμε;;; Την αγαπημένη μας κατάλευκη ζύμη για στολίδια
 
Δηλαδή: 
  • 1 κούπα (250 ml) σόδα μαγειρικής
  • 1/2 κούπα (125 ml) κορν φλάουρ ή νισεστέ
  •  3/4 της κούπας νερό
Πως το κάνουμε :
  • Ανακατεύουμε όλα τα υλικά σε ένα κατσαρολάκι σε μέτρια φωτιά μέχρι να γίνει μια μπάλα από ζυμάρι. 
  • Την αφήνουμε να κρυώσει και μετά είναι έτοιμη να τη χρησιμοποιήσουμε.(Αν δε την σκεπάσουμε πιάνει μια λεπτή κρούστα από πάνω αλλά μόλις την ζυμώσουμε λίγο, επανέρχεται)
  • Ανοίγουμε σε φύλλο...

Αν έχουμε κι έναν μικρό αξιολάτρευτο βοηθό... ακόμα καλύτερα... 



Και μετά φτιάχνουμε αστερίες... Δεν είναι ανάγκη να είναι συμμετρικοί και τέλειοι... κι αυτό είναι το ωραίο... Μπορούμε να τους φτιάξουμε όπως θέλουμε... 

Με μια οδοντογλυφίδα κάνουμε γραμμές σε κάθε πόδι και τρυπούλες γύρω γύρω... 

Τους αφήνουμε να στεγνώσουν καλά... και είναι έτοιμοι!!! 


Μπορούν να στολίσουν καλοκαιρινές πιατέλες με κεριά, βότσαλα και κοχύλια... Μικρές καλοκαιρινές γωνιές με δίχτυα και θαλασσόξυλα... Να γίνουν μόμπιλε ή γιρλάντες (αν τους κάνετε τρύπες πριν στεγνώσουν)... Ή ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε για να στολίσετε το σπίτι σας... 

Οι δικοί μας προς το παρόν αναπαύονται πάνω σε θαλασσινές πέτρες και περιμένουν να δουν που θα καταλήξουν... 


Εμένα μου φαίνονται πανέμορφοι... 


Ελπίζω να σας άρεσαν όσο και σε μας... 


You May Also Like

19 σχόλια

  1. Είναι πανέμορφοι! Και ο βοηθός είναι αξιαγάπητος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εμένα πανεμορφοι μου φαίνονται! ! Μπράβο σας! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ γίνεται να μην είναι με τέτοιο βοηθό;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροχοτότατη καλοκαιρινή ασχολία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια ιδέα!!!Μπαίνει σε προτεραιότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες φωτογραφίες με λευκό και μπλε αγαπημένο και καλοκαιρινό.
    Ο βοηθός όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμενα τελειοι μου φαινονται αλλα ειχες και καταπληκτικο βοηθο!Χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο έγιναν Ελπίδα μου! Έψαχνα καιρό ιδέες για να φτιάξω και εγώ αλλά τώρα μόλις πέτυχα διάνα με την ανάρτηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα θαλασσινά στολίδια.
    Θα φτιάξω κι εγώ με τις βοηθούς μου, τις εγγονούλες μου.
    Να χαίρεσαι το παλικάρι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειμαι σίγουρη οτι θα γινουν υπέροχοι!! να χαίρεσαι κι εσυ τις εγγονές σου!!

      Διαγραφή
  10. Τέλεια ιδέα αλλά κ ο βοηθος φοβερός!!χρησιμοποιήσατε κάποιο καλούπι για τους αστερίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS