Με τη μύτη ενός μολυβιού...

by - Παρασκευή, Ιανουαρίου 08, 2016

Τι μπορείς να κάνεις με ένα μολύβι;; 
Να παίξεις και να μάθεις .. ατελείωτες ώρες!!! 

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα μολύβι κι ένα από αυτά τα καταπληκτικά βιβλία... που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος (και σε πολύ καλή τιμή επίσης)



Ως νηπιαγωγός τα λάτρεψα.. και ως μαμά ενθουσιάστηκα... Και ο Νικόλας το ίδιο... 

Είναι βιβλία με δραστηριότητες για παιδιά νηπιαγωγείου.. (4+ χρονών)

Από τα πιο καλογραμμένα και προσεγμένα βιβλία δραστηριοτήτων που έχω πιάσει στα χέρια μου... (Και πιστέψτε με έχω δει πολλά.. )

Το ένα περιλαμβάνει δραστηριότητες προγραφής και το άλλο μαθηματικών... 

Μπορείτε να τους ρίξετε μια ματιά εδώ (κλικ) και εδώ (κλικ)

Μου άρεσαν γιατί λέει αναλυτικά σε τι βοηθάνε οι ασκήσεις... Το γράφει στο οπισθόφυλλο αλλά και αναλυτικά σε κάθε κεφάλαιο.. (οκ εγώ τα ξέρω αλλά δεν είναι όλοι εκπαιδευτικοί... )



Περιλαμβάνουν πάρα μα πάρα πολλές διαφορετικές δραστηριότητες και ασκήσεις.. που ο Νικόλας τρελαίνεται να κάνει... 
Λαβύρινθους... 



Αντιστοιχίσεις... 


Παιχνίδια-ασκήσεις  γραφής 




και μαθηματικών... 





Διαφορές... 


Εικόνες για ζωγραφική... 


 
Κάθε σελίδα έχει και κάτι διαφορετικό... 

Ο Νικόλας δεν βαριέται καθόλου... Μπορεί να καθίσει και να κάνει τις αγαπημένες του ασκήσεις με τις ώρες... 

Παίρνουμε πάντα ένα μαζί μας όταν βγαίνουμε έξω... Με ένα μολύβι και μερικές ξυλομπογιές είναι ότι πρέπει για να απασχοληθεί  ο Νικόλας όσο περιμένουμε το φαγητό στο εστιατόριο ή όταν πίνουμε καφεδάκι με φίλους.. 


Το αγαπημένο μου σημείο είναι ότι οι εικόνες είναι ασπρόμαυρες...  και έτσι ο Νικόλας , μόλις τελειώσει την άσκηση, μπορεί να τις χρωματίσει όλες όπως θέλει... (Εννοείται οτι τον βοηθάω κι εγώ...μερικές φορές... χεχεχε)

post signature
Η παραπάνω ανάρτηση αποτελεί καθαρά προσωπική μου άποψη. Γίνεται σε συνεργασία με τις εκδόσεις Παπαδόπουλος, τις οποίες και ευχαριστώ  για την εμπιστοσύνη και την άδεια να παρουσιάσω εικόνες και περιεχόμενα των βιβλίων τους. 

You May Also Like

12 σχόλια

  1. Ελπιδάκι! Τι ωραία ιδέα μου έδωσες! Μου έλυσες τα χέρια... Τρέχω να το πάρω...Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμμμ.... Ευχαριστούμε Ελπίδα, μπαίνουν στα υπόψιν εννοείται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχα φαινονται!!Μπαίνουν στη λίστα για την επόμενη αγορά βιβλίων! Είναι κυριολεκτικά ό,τι πρέπει και για μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικά!!!!!!!!!!!!!!! Θα τα πάρω!!!
    Ευχαριστώ πολύ. Κάτι τέτοιο έψαχνα και με βοηθάει πολύ η γνώμη σου γιατί σε εμπιστεύομαι με τυφλά μάτια πλέον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι φανταστικά βιβλία! Τα έχω δουλέψει και στην τάξη και με τα μικρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα πόσο φανταστική ιδέα ειδικά για όταν βγαίνουμε έξω για φαγητό/καφέ όπως λες! Προγραφικές ασκήσεις κάνουν ήδη στο σχολείο (μάλιστα κάποια από τα βιβλία τους είναι των εκδόσεων Παπαδόπουλος - εξαιρετικά μου φάνηκαν τα συγκεκριμένα βιβλία), οπότε η Δάειρα είναι εξοικειωμένη και είμαι σίγουρη ότι θα της αρέσει! Με τη μικρή τι θα κάνω/πώς θα την απασχολώ δεν ξέρω που από ένα σημείο και μετά δε στέκεται ήρεμη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ πόσο μου λείπουν αυτά τα βιβλία για νηπιάκια! Λάτρευα να κάθομαι δίπλα τους και να τους διαβάζω τι πρέπει να κάνουν, να βλέπω τα στρουμπουλά χεράκια να κρατούν το μολύβι και να συμπληρώνουν τις ασκήσεις! Κι εγώ είχα πάρει πάρα πολλά τέτοια βιβλία, τα συγκεκριμένα φαίνονται πολύ όμορφα και σίγουρα θα εξιτάρουν το ενδιαφέρον των ..... νηπιακίων !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα έχουμε και εμείς αυτά τα βιβλία και είναι πράγματι φανταστικά! Νηπιαγωγός δεν είμαι αλλά επειδή έχουμε αγοράσει πολλά βιβλία προεγγραφής πραγματικά αυτά διαφέρουν! Καταπληκτική πρόταση Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ποσο ομορφος μπορει να γινει ο κοσμος μας με μερικες χαρουμενες γραμμες!!!
    καλη χρονια ΕΛΠΙΔΑΚΙ μου γλυκο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα βιβλία δεν θα τα σχολιάσω καθώς δεν έχω παιδάκι! Θα σάς ευχηθώ όμως μία υπέροχη νέα χρονιά, γεμάτη υγεία, γέλια και πολλές πολλές δημιουργίες :) ΦΙλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ααααα!! Υπέροχα βιβλία ...δεν τα ήξερα... να είσαι καλά που μας τα έδειξες... είναι ό,τι πρέπει για τη μικρή μας!!!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS