Παίζουμε: Η εποχή των παγετώνων..

by - Κυριακή, Αυγούστου 24, 2014

in English soon
Αυτό ήταν ένα από τα project που ήθελα να δοκιμάσω φέτος το καλοκαίρι.. Παγοκολώνες γεμάτες με μικρούς θησαυρούς που για να τους αποκτήσεις πρέπει να τις λιώσεις... Μου φάνηκε διασκεδαστικό και ενδιαφέρον.. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι νερό και μικρά παιχνιδάκια... Το χρώμα ζαχαροπλαστικής δεν είναι απαραίτητο.. όμως φαίνεται πιο ωραίο..


Τα είχα ετοιμάσει πριν 2 μέρες και μόλις βρήκα την ευκαιρία... τα εμφάνισα.. 

Και τσακ... ένα βαρετό απόγευμα γίνεται αμέσως συναρπαστικό.. 
Επιστρατεύτηκαν κουβάδες και λεκάνες με νερό, μπουκαλάκια σπρέι, σύριγγες, ποτιστήρια..Οτι τελοσπάντων μπορεί να ρίξει νερό.. Και το παιχνίδι αρχίζει..
Διστακτικά στην αρχή.. Να πιάνουν τον πάγο και να ρίχνουν σιγά σιγά νερό.. δοκιμάζοντας τα πάντα..




αλλά μόλις άρχισαν να λιώνουν οι πάγοι και να φαίνονται οι μικροί θησαυροί...

.. τότε έγινε ο χαμός..








Κραυγές ευτυχίας και επιτυχίας.. Μα πόσο χαρούμενα μπορεί να τα κάνει ένα φτηνό, μικρούτσικο πλαστικό παιχνιδάκι..
Και μετά βγήκε το βαρύ πυροβολικό.. Νεροπίστολα..




Και μετά έμειναν τα τελευταία..




Κι αφού έλιωσαν όλοι οι πάγοι και μαζέψαμε όλους τους θησαυρούς.. μας έμειναν τρία χαμογελαστά παιδιά, μούσκεμα.. από πάνω μέχρι κάτω.. Βρεγμένα και ικανοποιημένα...  
Δεν γκρίνιαξαν..Δε μάλωσαν.. Συνεργάστηκαν και το διασκέδασαν..Μια ολόκληρη ώρα κράτησε το παιχνίδι τους.. Σημάδι πως τους άρεσε.. Και μάλιστα πολύ.. γιατί ο Νικόλας ακόμα μου το ζητάει να το ξαναπαίξουμε.. Για να δούμε τι να παγώσω αυτή τη φορά..;;; χεχεχεχε... 

καλή εβδομάδα !!!


You May Also Like

24 σχόλια

  1. Χαχαχα... και η δική μου αυτό μου ζητάει συνέχεια... "Μαμά παίξω με πάγους!!!". Τελικά, πραγματικά τα συναρπάζει αυτό το παιχνίδι. Το έχουμε κάνει ήδη δυο φορές και στην κατάψυξη έχω έτοιμους κι άλλους πάγους. Μια ώρα χαράς για αυτά και μια ώρα χαλάρωσης για εμάς Ελπιδάκι. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ετσι Νικη μου.. Πως τρελαίνονται να παίζουν με τα νερα..αλλο πραγμα.. Λες και δεν εχουν ξαναδει νερο και παγο..χαχαχα.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  2. Για άλλη μια φορά φοβερή!! Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέξυπνη ιδέα! Ιδανική και για καλοκαιρινό παιδικό πάρτυ! Μπαίνει οπωσδήποτε στα υπόψη! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα ιδανικη για καλοκαιρι.. και για ζεστη μέρα..χεχε.. φιλια

      Διαγραφή
  4. Μα, είναι σίγουρα πολύ διακσεδαστικό, πώς να ην ξετρελαθούν τα παιδιά; Ωραία πρόταση Ελπιδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι Σοφάκι μου.. Αφου βοήθησα κι εγω στο ξεπάγωμα..χεχεχε.. φιλια :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία, απασχολήθηκαν δημιουργικά!
    Καλή μας εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σημειώνεται οπωσδήποτε! Καλά, του χρόνου πάλι με το καλό στις διακοπές, θα κάνω πολλά παιδάκια (και μανούλες κατ' επέκταση) ευτυχισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα..ειμαι σιγουρη οτι θα ξετρελαθουν.. φιλια πολλα Χρυσα μου

      Διαγραφή
  7. Από τα αγαπημένα μας παιχνίδια και εμάς!!
    Νεροπίστολα δεν σκέφτηκα να τους δώσω..παλεύαμε με τα κουτάλια
    και μαχαίρια του ΙΚΕΑ..

    Ωραία ιδέα και πολύ ωραίες οι φώτο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικό!!!
    όπως και όλες οι ιδέες σου!
    μπράβο, Ελπίδα μου, καταπληκτική ιδέα, λέω να τα φτιάξω , θα χαρούν πολύ τα παιδάκια.

    φιλιά και σε ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τις καλύτερες ιδέες εδώ τις βρίσκω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχα τρρεεελειιοοοο!!!!
    😂😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS