Χειμωνιάτικες ζωγραφιές με μαύρη κόλλα

by - Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2018

in English soon 

Θυμάστε που ζωγραφίσαμε με μαύρη κόλλα πέρυσι το καλοκαίρι; 
Είναι μια ιδιαίτερη τεχνική που δίνει ένα πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα!! 

Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι μαύρη κόλλα.. 

Την οποία φτιάχνουμε μόνοι μας με 2 μόνο υλικά.. 
Απλή άσπρη κόλλα χειροτεχνίας με μπόλικη μαύρη ακρυλική μπογιά ή τέμπερα. Ρίχνουμε μέσα στο μπουκαλάκι της κόλλας μια γενναιόδωρη ποσότητα μαύρης  μπογιάς και κουνάμε καλά να ανακατευτεί. Ρίχνουμε όσο χρειαστεί και ελέγχουμε συχνά για να έχουμε το σωστό αποτέλεσμα. 
{Να προσέξετε το μπουκάλι της κόλλας να έχει μυτερό στόμιο-γιατί με αυτό θα σχεδιάσουμε}

Αυτή τη φορά φτιάξαμε χειμωνιάτικες ζωγραφιές!! 



Το χαρτί που χρησιμοποιήσαμε είναι αρκετά χοντρό για να αντέχει και την υγρασία της κόλλας αλλά και τις νερομπογιές ..χωρίς να χαλάσει. 

Αποφασίσαμε να φτιάξουμε χειμωνιάτικα γαντάκια. 

Πάνω στο χαρτόνι ο Νικόλας έβαλε τα χέρια του κι εγώ σχεδίασα τα γάντια. 


Με το μολύβι του , έκανε σχέδια πάνω στα γάντια. 



Πατώντας ελαφρά το μπουκάλι της κόλλας, ακολουθήσαμε το σχέδιο, βάζοντας κόλλα πάνω στις γραμμές. 



Σε κάποια σημεία βοήθησα κι εγώ. 
Τα μεγαλύτερα παιδιά μπορούν και μόνα τους, ενώ στα μικρότερα μπορείτε να ετοιμάσετε εσείς το σχέδιο κι εκείνα να το χρωματίσουν. 



Αφήνουμε να στεγνώσει η κόλλα , πολύ πολύ καλά.. Εγώ την άφησα ένα ολόκληρο βράδυ. 

Την επόμενη μέρα, η κόλλα έχει σκληρύνει και τα σχέδια είναι ανάγλυφα πάνω στο χαρτί!! 


Και είναι ώρα να χρωματίσουμε.. Οι νερομπογιές είναι ιδανικές για αυτή την τεχνική!! 



Ο Νικόλας χρωμάτισε τη δικιά του εικόνα κι εγώ τη δικιά μου. 




Γιατί εννοείται πως έφτιαξα κι εγώ!! 




Οι νερομπογιές στεγνώνουν πολύ γρήγορα και το έργο τέχνης του μικρού μου καλλιτέχνη είναι έτοιμο. 



Έβαλε και τα χέρια του από κάτω σαν τα τα φοράει -λέει-.. 



Δεν μοιάζει σαν να πάει να πιάσει τις χιονονιφάδες;; 



Είναι φανταστικό πως κάτι τόσο απλό και συνηθισμένο όπως η κόλλα , μπορεί να φτιάξει τόσο μαγικές ζωγραφιές!! 

Δοκιμάστε την και είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθείτε!! Εγώ πάντως έχω πολλά σχέδια για να δοκιμάσουμε με αυτήν την τεχνική!! 





You May Also Like

5 σχόλια

  1. μαυρη κολλα?τι ωραια ιδεα!τα παιδια μου θα ενθουσιαστουν!
    καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι καλα!!ανυπομονω να δω τι θα φτιάξετε!! καλη εβδομάδα Λιτσα μου!!

      Διαγραφή
  2. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังสืบสวน

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS