3 milk cake

by - Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2018

in English soon

Υπάρχει κανένας που να μην έχει δοκιμάσει ούτε μία από τις συνταγές του Άκη Πετρετζίκη;; 
Εγώ είμαι φαν και έχω δοκιμάσει αρκετές από τις συνταγές του.. Τα μελομακάρονά του κάνουν θραύση στο σπίτι μας κάθε χρόνο!! 
Όταν είδα το καινούριο του βιβλίο "Piece of cake" , που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός, έπρεπε να το αποκτήσω. 

Και δεν απογοητεύτηκα.. Όχι δέκα ... όχι είκοσι.. αλλά 120 διαφορετικές συνταγές για κέικ, cupcakes, pancakes, brownies, ακόμα και τούρτες..  
Το βιβλίο χωρίζεται σε 12 κατηγορίες όπως bliss cakes, world cakes, earth cakes....  Κάθε κατηγορία περιλαμβάνει 10 συνταγές τόσο λαχταριστές που θέλεις να τις δοκιμάσεις όλες!! 

Η συνταγή για το υπέροχο σοκολατένιο κέικ που μοιράζομαι σήμερα είναι από την κατηγορία Mum cakes. 

Είναι ένα σούπερ σοκολατένιο, ζουμερό και λαχταριστό κέικ που άνετα το σερβίρεις σαν επιδόρπιο.. Το καλοκαίρι το ονειρεύομαι με μια μπάλα παγωτό. 


Υλικά: 
  • 200 γρ. κουβερτούρα ψιλοκομμένη (εγώ έβαλα μισή γάλακτος και μισή κουβερτούρα)
  • 550 γρ. γάλα πλήρες
  • 200 γρ. κρέμα γάλακτος 35% λιπαρά
  • 1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
  • 200 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
  • 180 γρ. καστανή ζάχαρη
  • 1 κουταλιά της σούπας υγρή βανίλια
  • 5 αυγά μέτρια σε θερμοκρασία δωματίου
  • 225 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, κοσκινισμένο
  • 25 γρ. κακάο κοσκινισμένο
  • 1 κουταλιά της σούπας baking powder 


Πως το κάνουμε : 
  • Σε ένα κατσαρολάκι βάζουμε το γάλα, το ζαχαρούχο και την κρέμα γάλακτος και ανακατεύουμε συνέχεια σε χαμηλή φωτιά μέχρι να αρχίσει να βράζει. 
  • Προσθέτουμε τη σοκολάτα και ανακατεύουμε καλά μέχρι να λιώσει. Αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει. 
  • Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο , τη ζάχαρη και τη βανίλια περίπου 10 λεπτά μέχρι να αφρατέψουν. 
  • Ρίχνουμε ένα - ένα τα αυγά και ανακατεύουμε μέχρι να ενσωματωθούν καλά στο μείγμα.
  • Προσθέτουμε το αλεύρι, το κακάο και το baking και ανακατεύουμε μέχρι να γίνει ένα ενιαίο μείγμα. 
  • Βάζουμε το μείγμα σε φόρμα 20 εκ. βουτυρωμένη και αλευρωμένη. (εγώ το έβαλα σε φόρμα σιλικόνης οπότε το παρέλειψα το βουτύρωμα)
  • Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160 βαθμούς για 1 ώρα. 


  • Μόλις ψηθεί με ένα ξυλάκι από σουβλάκι κάνουμε τρύπες στο κέικ και ρίχνουμε κουταλιά κουταλιά το σοκολατένιο μείγμα του γάλακτος μέχρι να το απορροφήσει τελείως. 
  • Βάζουμε το κέικ στο ψυγείο να κρυώσει και το σερβίρουμε κρύο. 
{Μπορείτε να το στολίσετε με τρίμματα σοκολάτας όπως λέει η συνταγή.. Εγώ προτίμησα λιωμένη άσπρη σοκολάτα για να κάνει αντίθεση}

Διατηρείται στο ψυγείο 3 μέρες κλεισμένο αεροστεγώς. (αν και δε νομίζω να προλάβει να μείνει τόσο)

Ένα σοκολατένιο , ζουμερό και διαφορετικό κέικ που σίγουρα θα αρέσει στους απανταχού chocoholic και όχι μόνο. 



Το βιβλίο του Άκη Πετρετζίκη " Piece of cake" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός

Μου άρεσε πολύ γιατί είναι μίνιμαλ, φωτεινό και καλογραμμένο, με πολύ λαχταριστές φωτογραφίες και κατανοητές οδηγίες. 

Κάθε συνταγή περιλαμβάνει αναλυτικές πληροφορίες για τις μερίδες, το χρόνο που θα χρειαστείς , το βαθμό δυσκολίας και τον τρόπο να διατηρήσεις το κέικ σου. 

Έχουν διαφορετικούς βαθμούς δυσκολίας και μπορούν να τις φτιάξουν ακόμα και λιγότερο έμπειροι στην κουζίνα. 

Το βιβλίο περιλαμβάνει 120 πολύ ιδιαίτερες συνταγές. Κάποιες είναι με υλικά που δεν έχω χρησιμοποιήσει ως τώρα και σίγουρα θέλω να φτιάξω.  

 Έχω ήδη σημειώσει αρκετές από αυτές και ανυπομονώ να τις δοκιμάσουμε. 




You May Also Like

17 σχόλια

  1. Φαίνεται τέλειο Ελπίδα!! Μου έφεραν και εμένα το βιβλίο δώρο μέσα στις γιορτές και ετοιμάζομαι για μεγάλες στιγμές στην κουζίνα μου... χαχα Καλημέρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε, καλα ψησίματα!! Το κέικ δειχνει υπεροχο!!! Ευχαριστούμε για την προταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη συνταγή, υπέροχος Άκης αλλά και οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!! Την σημειώνω γιατί εγώ με την σοκολάτα έχω μια σχέση παθους! Καλή εβδομάδα Ελπίδα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χριστινα μου!! Σοκολατομανείς κι εμεις!! καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  4. Ελπίδα τί κεκαρα είναι αυτή!!! Βέβαια καλά που έχει μαύρη ζάχαρη και δε θα παχυνουμε!! 😂😂 ο Ακης είναι πάντα εγγύηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα... ναι!! Πραγματικα σχεδον οτι εχω κανει απο τις συνταγές του , πετυχαίνει!! Καλη εβδομάδα Χρυσή μου!!

      Διαγραφή
  5. Απιθανη διακόσμηση του κεικ!!!! Νομιζω οτι του εδωσες αλλη διασταση. Πρεπει να στειλεις την φωτο στον Ακη. Οσο για τη γευση φανταζομαι οτι θα εινα υπεροχο. Και μονο τα υλικα και οτι τοπεριχυνεις απο πανω σε κανουν να λιωνεις στη σκεψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρια μου!! λες να τη στειλω εε;; Θα το σκεφτω.. Ειναι οντως πολυ σοκολατενιο!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  6. Δεν εχω το βιβλιο!!!!!!! κλαιω λεμε!!!!
    και λατρεψα το κεικ σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω κορίτσι!! το βιβλιο είναι πολυ εντυπωσιακο!! και το κεικ φουλ σοκολατενιο!! φιλια

      Διαγραφή
  7. Εντάξει τώρα...τρελάθηκα! Φαίνεται λαχταριστό και είμαι σίγουρη ότι είναι και πεντανόστιμο!!!! Αγαπώ συνταγές του Άκη!!! Θα το φτιάξω οπωσδήποτε Ελπίδα! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังสืบสวน

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS