20 ερωτήσεις για το Νικόλα {2017}

by - Κυριακή, Απριλίου 23, 2017

in English soon

Αυτή είναι πραγματικά από τις πιο αγαπημένες μου οικογενειακές παραδόσεις!! Αλλά και ο Νικόλας ανυπομονεί κάθε χρόνο για την καινούρια του συνέντευξη!!! 
Και να που ήρθε η ώρα να γράψουμε την καινούρια του... 

20 ερωτήσεις.. Τις ίδιες κάθε χρόνο... 




Μαζί διαβάζουμε τις προηγούμενες και βλέπουμε πόσο διαφορετικά πράγματα του άρεσαν όταν ήταν μικρός.... 

"Μπλιαχ... τραχανάς.. με τίποτα δεν το τρώω τώρα!!!".... ή "χαχαχαχα.. ήθελα να γίνω καλικάντζαρος!!!" 





Πόσο διαφορετικός είναι τώρα... 
Κάθε φορά όλο και κάτι αλλάζει στις προτιμήσεις του... Το αγαπημένο του φαγητό... το αγαπημένο του τραγούδι... τι θέλει να γίνει όταν μεγαλώσει... 



Ήδη ανυπομονεί για την επόμενη... 




Μεγαλώνει τόσο γρήγορα το αντράκι μου!!! 

Αν θέλετε κι εσείς τις ερωτήσεις μπορείτε να τις κατεβάσετε πατώντας εδώ(κλικ)

Και μπορεί να γίνει αυτή και δική σας οικογενειακή παράδοση.. ξεκινώντας από τώρα!! 





You May Also Like

14 σχόλια

  1. Αχου παιδάκι μου!!! Και εμείς ξεκινήσαμε πέρσι με τις ερωτήσεις σας και ανυπομονώ για φέτος!!! Μπράβο Ελπίδα μου, μεγαλώνει το αγόρι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μεγαλώνει και αλλάζει Γιάννα μου!! Τι περιεργο που μου φαίνεται... Από μωρακι έγινε αγορακι με τρελή αποψη... χαχαχαχαχα...πολλα φιλια

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Ελένη μου!! Είναι πραγματικά ένα ξεχωριστό ενθυμιο!! φιλια

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφη ιδέα και κάθε χρόνο χαίρομαι να διαβάζω τις απαντήσεις στις ίδιες ερωτήσεις!!!! Μου άρεσε ο αγαπημένος του αριθμός!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί ωραία ιδέα Ελπίδα!!Φανταστική!Έτσι θα θυμάται και αυτός και εσύ πώς ήταν ως παιδάκι.Πω πω ενθουσιάστηκα!Τέλειο! Θα το κάνω σίγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου έχω ξαναγράψει νομίζω ότι λατρεύω (ΚΑΙ) αυτή σου την ιδέα! Δεν αξιώθηκα να την ξεκινήσω ακόμη, αλλά κάλλιο αργά...
    :)
    Απολαυστικός ο Νικόλας, όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS