Ζωγραφίζουμε σε σχήματα..

10:37:00 π.μ. 13 Comments A+ a-

in English soon

Ένα βαρετό μεσημέρι Σαββάτου... ένα ανήσυχο 5χρονο... Κάτι πρέπει να κάνουμε... Και τότε θυμήθηκα αυτήν την ιδέα (κλικ εδώ).
 Ζωγραφική σε σχήματα!!! 

Το είχαμε ξαναδοκιμάσει πριν μερικούς μήνες -με μεγάλη επιτυχία- αλλά μόνο σε κύκλους. 
Τώρα ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε και σε άλλα σχήματα. 

Το μόνο που χρειάζεστε είναι μαρκαδόροι (ή ξυλομπογιές) και τα εκτυπώσιμα. Μπορείτε να τα κατεβάσετε πατώντας εδώ  (και  είναι μόνο για προσωπική σας χρήση). 

Και φυσικά απεριόριστη φαντασία... 

Ξεκινήσαμε με τα τετράγωνα... 


Που τελικά μας φάνηκαν πιο δύσκολα.. Τι μπορεί να χωρέσει σε ένα τετράγωνο...;; Τι μπορεί να είναι τετράγωνο;; Τραπεζομάντιλο, μαξιλάρι, παράθυρο, πλυντήριο...


Τα τρίγωνα λίγο πιο εύκολα... 

Φυσικά και ζωγράφισα κι εγώ... Μα πως αλλιώς θα περάσει η ώρα;;


Σκεπή, καπέλο, χωνάκι παγωτού, καρπούζι... και μπόλικη φαντασία για να φτιάξουμε πολλά διαφορετικά σχέδια... 


Οι κύκλοι είναι το πιο εύκολο... Το είχαμε ξανακάνει και είχαμε πολλές πολλές ιδέες... 


Μπάλα για κάθε άθλημα, μήλο, πορτοκάλι, πίτσα, τούρτα... Ένα σωρό φανταστικές ιδέες για όμορφους κύκλους...


Καμαρώστε τα αριστουργήματά μας!!! Μαμάς και γιου!! 



Το μόνο που χρειάζεται είναι φαντασία... Ιδανικό για μικρά παιδιά αλλά και για μεγαλύτερα που θα σκεφτούν πολύ πιο παράξενα πράγματα... 

Λοιπόν... εσείς τι θα ζωγραφίζατε μέσα σε ένα τετράγωνο, τρίγωνο ή κύκλο;; 

Καλή εβδομάδα!!!

post signature

13 σχόλια

Write σχόλια
13 Ιουνίου 2016 - 1:44 μ.μ. delete

Μου άρεσε πολύ αυτό!!Θα τα δοκιμάσουμε!!Μπράβο για τις ιδέες σας!

Reply
avatar
YiannaM Panou
AUTHOR
13 Ιουνίου 2016 - 2:51 μ.μ. delete

Να είσαι καλά βρε Ελπίδα μου! Οι απανταχού stay at home μαμάδες σε ευχαριστούμε 💗💗💗

Reply
avatar
13 Ιουνίου 2016 - 2:54 μ.μ. delete

Ωραία ιδέα για δημιουργική απασχόληση που αναπτύσσει και τη φαντασία! Πολλά φιλιάαααα

Reply
avatar
13 Ιουνίου 2016 - 4:31 μ.μ. delete

Τα εκτύπωσα ήδη για τα κορίτσια μου! Merci <3 :)
P.S. Προσωπικά θα ζωγράφιζα σε κύκλο :)

Reply
avatar
13 Ιουνίου 2016 - 4:36 μ.μ. delete

τελεια!!! ανυπομονω να δω τι θα ζωγραφισουν!! Ιδιαίτερα η Δαειρα!! <3 πολλα φιλια

Reply
avatar
13 Ιουνίου 2016 - 4:36 μ.μ. delete

ευχαριστω πολυ!! χαρω να δω τις ζωγραφιες σας!!

Reply
avatar
13 Ιουνίου 2016 - 4:37 μ.μ. delete

αντε βρε Γιαννα μου...με κανεις και κοκκινιζω!! πολλα πολλα φιλια

Reply
avatar
13 Ιουνίου 2016 - 4:37 μ.μ. delete

ευχαριστω Σωτηρια μου!! φιλια

Reply
avatar
Ελένη B
AUTHOR
14 Ιουνίου 2016 - 1:16 π.μ. delete

Πολύ όμορφη ιδέα!! πολύ μου αρέσουν αυτά τα παιχνίδια ζωγραφικής!!!!!!!

Reply
avatar
14 Ιουνίου 2016 - 8:05 π.μ. delete

ευχαριστω Ελενη μου!! Κι εμας μας αρεσε πολυ!!

Reply
avatar
BIKY
AUTHOR
15 Ιουνίου 2016 - 1:16 μ.μ. delete

τελεια !! μου θυμισες την εποχη που εβαζα και εγω στο blog ολα οσα εφτιαχνα με τα μικρα μου

Reply
avatar
15 Ιουνίου 2016 - 9:32 μ.μ. delete

ευχαριστω!! να υποθεσω οτι τα μικρα σου μεγαλωσαν πια εε;;

Reply
avatar
Ανώνυμος
AUTHOR
28 Ιανουαρίου 2017 - 5:14 μ.μ. delete

Μπορώ να χρησιμοποιήσω για εκπαιδευτικούς σκοπούς; Είμαι νηπιαγωγός. Οι ιδέες σας είναι εξαιρετικές και κατάλληλες για ηλικίες 3-6. Έπρεπε να γίνετε νηπιαγωγός!

Reply
avatar