Ice cream pops !!

by - Τρίτη, Ιουνίου 07, 2016

in English soon

Αγαπάμε τα cake pops... (δείτε και τα τσουρέκι-pops και τις καρδιές σε ξυλάκι που έχουμε φτιάξει)

Είναι ο πιο εύκολος τρόπος για αξιοποιήσεις ένα κέικ που περίσσεψε και να φτιάξεις ένα εντελώς διαφορετικό γλυκό!! 

Αυτή τη φορά ήθελα να φτιάξω ένα γρήγορο κέρασμα για τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας , στην καλοκαιρινή γιορτή τους. 

Και έφτιαξα ice cream pops!!! Παγωτό για όλους!!! 

Και καλοκαιρινό και γλυκό και δεν λιώνει τόσο γρήγορα... Ότι πρέπει για να γλυκαθούν τα πιτσιρίκια μετά την παράσταση!! 

Για 21 παγωτάκια χρειάστηκα: 
  • 750 γρ. τριμμένο κέικ
  • 6 κουταλιές της σούπας μερέντα
  • 4 κουταλιές της σούπας μαρμελάδα φράουλα
  • 21 χωνάκια
  • 4 κουβερτούρες (εγώ χρησιμοποίησα γάλακτος)
  • χρωματιστή τρούφα 
  • Ανακατεύουμε το κέικ, τη μερέντα και τη μαρμελάδα φράουλα, μέχρι να γίνει μια ενιαία ζύμη. 
  • Πλάθουμε σε μπαλάκια (εγώ τα ζύγιζα κιόλας περίπου 50-55γρ) και τα βάζουμε στην κατάψυξη να παγώσουν. 
  • Λιώνουμε λίγη από τη σοκολάτα και απλώνουμε λίγο πάνω στα χωνάκια και βάζουμε μια μπάλα κέικ σε κάθε χωνάκι. 
  • Ξαναβάζουμε τα ice cream pops για λίγο στο ψυγείο για να κρυώσει η σοκολάτα και να κολλήσει η μπάλα στο χωνάκι.
  • Λιώνουμε την κουβερτούρα και βουτάμε τη μπάλα του κέικ (που είναι πάνω στο χωνάκι) μέσα για να καλυφτεί εντελώς.
  • Στολίζουμε με χρωματιστή τρούφα και τα αφήνουμε στο ψυγείο για να σκληρύνει η επικάλυψη. 

Μπορείτε να τα δοκιμάσετε και με διαφορετική επικάλυψη.. ίσως άσπρης ή χρωματιστής σοκολάτας και με τριμμένους ξηρούς καρπούς!! Όνειρο!! 

Είναι ιδανικά για κέρασμα στο σχολείο, για γενέθλια, γιορτή, πάρτι και γιατί όχι και σε βάφτιση!! 

Περιττό να πω οτι έγιναν ανάρπαστα!! Απλά αλλά εντυπωσιακά.. και σίγουρα πεντανόστιμα!! 

You May Also Like

24 σχόλια

  1. Απλά θεικά! Θέλω να τα κάνω τώρα... αλλά δεν έχω υλικά! Οπότε θα κάνω υπομονή!!! Να πάρει! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ πολύ όμορφα!!! Σου στέλνω διεύθυνση να μας στείλεις κ εμάς ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω λόγια! Πρέπει να βρω έναν λόγο για να τα φτιάξω! Σίγουρα θα τα φτιάξω στην γιορτή της κόρης μου αλλά ως τότε;....
    kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία που τα έφτιαξες Ελπιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπίδα ζωγράφισες!!! Είναι τέλεια!!! Ότι πρέπει για την γιορτή της κόρης μου που είναι μεθαύριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαίνονται καταπληκτικά! Φαντάζομαι και η γεύση τους θα είναι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όντως είναι πολύ εντυπωσιακά και είμαι σίγουρη ότι θα είναι και νόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πράγματι εντυπωσιακά Ελπίδα μου, φαντάζομαι και γευστικά θα σχίζουν! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι παιχνιδιάρικα που είναι!Φαίνονται λαχταριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tι τελεια ιδεα μου εδωσες!!!Θα τα ετοιμασω για τα επομενα γενεθλια μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ μου θύμισαν τα παγωτίνια!!! Ευγενικά σου λέω πως ένα θα το 'τσάκιζα΄ευχαρίστως!!! :))
    Ωραία ιδέα για το επόμενο τραπέζι που θα κάνω τώρα το καλοκαιράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραιότατα φαίνονται!!!!!
    Μπράβο για την ιδέα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξετρελάθηκα! Υπέροχα Ελπίδα και δε μπορώ να φανταστώ πιο ωραίο κέρασμα για τα παιδιά. Θα τα φτιάξω κι εγώ για τη γιορτή του νηπιαγωγείου! Μόνο που πρέπει να φτιάξω καμιά 40αριά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα αφήσεις εποχή στην μπλογκόσφαιρα για τις ΤΕΛΕΙΕΣ ιδέες σου! Και δεν είναι καθόλου κολακευτικό το σχόλιο. Εννοώ κάθε τι που γράφω. Έχω απλά ε-ν-θ-ο-υ-σ-ι-α-σ-τ-ε-ί!
    Γλυκά παγωμένα σοκολατένια φιλάκια σου στέλνω :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φοβερή ιδέα!!! Μπράβο Ελπίδα! Τα φιλιά μου
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φοβερη ιδεα και ειδκα για κερασματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελπίδα, τέλεια ιδέα!!! Τα παιδιά θα ξετρελαθούν με τετοια παγωτά!!!!
    Φιλια
    oiparamythenies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια ιδέα Ελπίδα! Τα προχώρησες σε άλλο επίπεδο! Και άστους όλους να αναρωτιούνται γιατί δεν λιώνουν χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS