Μυρωδάτο κέικ πορτοκάλι..

by - Παρασκευή, Οκτωβρίου 11, 2013

in English soon

Έψαχνα μια καλή συνταγή για κέικ πορτοκάλι εδώ και καιρό..Μου αρέσουν τα κέικ να είναι μυρωδάτα και ζουμερά..Να μένουν αφράτα για μερικές μέρες τουλάχιστον και να μην είναι πολύ γλυκά..για να μην σε λιγώνουν...Ότι πρέπει δηλαδή για να συνοδέψεις το πρωινό ή το απογευματινό καφεδάκι και ένα διαφορετικό κολατσιό για το Νικόλα.. Που παρεπιπτόντως το συγκεκριμένο κέικ το έχει τσακίσει..Γι' αυτό και μόνο έχει πάρει την έγκριση..

Μυρωδάτο κέικ πορτοκάλι
 αρχική συνταγή εδώ
  




Υλικά : 

  • 1 μεγάλο ζουμερό πορτοκάλι, ολόκληρο με τη φλούδα
  • 1 φλιτζάνι λιωμένη μαργαρίνη (εγώ έβαλα 3/4 μαργαρίνη και 1/4 βούτυρο. Η αρχική συνταγή χρησιμοποιεί λάδι)
  • 4 αβγά 
  • 1 φλιτζάνι ζάχαρη (ίσως και λίγο περισσότερο αν σας αρέσει πιό γλυκό)
  • 2 φλιτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 3 κουταλάκια του γλυκού baking powder 
  • 2 κουταλιές της σούπας απόσταγμα βανίλιας (το δικό μου είναι σπιτικό οπότε αν θέλετε βάλτε 2 κάψουλες βανίλιας)
Πως το κάνουμε: 
  • Βάζουμε το πορτοκάλι με τη φλούδα (πλυμένο και χωρίς κουκούτσια εννοείται) στο multi και το χτυπάμε μέχρι να γίνει πολτός. 
  • Βάζουμε στο μίξερ τη μαργαρίνη, τα αβγά,τη ζάχαρη και το πορτοκάλι και τα χτυπάμε.
  • Προσθέτουμε το αλεύρι και το baking powder και χτυπάμε το μείγμα.
  • Το βάζουμε σε βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα και το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο C για 45-50 λεπτά (στο φούρνο μου χρειάστηκε 50 λεπτά)


Και κάτι ακόμα : 
  • Το φλιτζάνι μέτρησης είναι χωρητικότητας 300 ml
  • Θα μπορούσαμε να το αρωματίσουμε και με κονιάκ ή λικέρ πορτοκάλι. Και η κανέλα θα του πήγαινε πολύ.
  • Μπορούμε να προσθέσουμε κομματάκια σοκολάτας ή γλυκό πορτοκάλι σε κομματάκια ή και καρύδια. 
  • Εγώ το πασπάλισα με ζάχαρη άχνη. 


Καλό Σαββατοκύριακο !!!


update 3/2/14: Αυτό το κέικ πορτοκάλι το έχουμε λατρέψει όχι μόνο εμείς αλλά κι ένα σωρό φίλες που το έχουν δοκιμάσει.. Το κάνω συχνά με διάφορες παραλλαγές και δεν μένει ψίχουλο!! 


Σαν cupcakes με κομματάκια σοκολάτας και χωρίς, για τη γιορτή του Νικόλα..Η δόση του κέικ βγάζει περίπου 24 κομμάτια.



Σαν βασιλόπιτα με ζαχαρωμένα κομμάτια πορτοκάλι, κομματάκια σοκολάτας και γλάσο σοκολάτα ganache!!


Με κανέλα και διπλό γλάσο- πορτοκάλι και πραλίνα σε μακρόστενη φόρμα!!!



Απλά τέλειο!!!




You May Also Like

74 σχόλια

  1. Αχ, τι ωραίο και αφράτο που είναι!!
    Μου αρέσει που έχει πολύ ψύχα.

    Τέλειο. Γεμάτο άρρωμα!

    Φιλιά και ευχές για ένα μυρωδάτο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!! Και μένα αυτό μου αρέσει..που έχει ψίχα..χεχε.. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!! φιλιά

      Διαγραφή
  2. Δε βάζεις συχνά συνταγές, αλλά όσες έχω δοκιμάσει είναι μία προς μία. Φιλάκια <3w

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τον Νικόλα τον εμπιστεύομαι!
    Θα το δοκιμάσω κι εγώ μπας και το τσακίσει και το Φιφίνι!
    Φιλιά πολλά Ελπιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα..κι εγώ!! οτι τρώει είναι εγγύηση!! πολλά φιλιά Ερμιόνη μου!!

      Διαγραφή
  4. πρεπει να ειναι σουπερ πορτοκαλενιο...θα ειναι η επομενη συνταγη που θα φτιαχνω ,μιας και μολις εφτιαξα μπισκοτακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι όντως.. μυρίζει απίστευτα.. αλλά και η γεύση.. Το έκανα χτες και σχεδόν τελείωσε.. Όποιος πρόλαβε έφαγε..χαχα!!

      Διαγραφή
  5. Και εμείς τετοιο πορτοκαλένιο κεικ κανουμε μόνο που προσθέτουμε και λίγο σιρόπι απο γλυκό του κουταλιού και γίνεται πιο υγρό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω το κέικ πορτοκάλι..και αν έχει από πάνω γλάσο σοκολάτας...αυτός ο συνδυασμός σκοτώνει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μμμμμμμμ...!!! Μέχρι εδώ μύρισε!

    Φιλάκια, καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όντως η διαφορά πρέπει να είναι ότι βάζεις και τη φλούδα μέσα! Φαντάζομαι άρωμα! Θα το κάνω ΣΙΓΟΥΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι !! άλλο πράγμα Βερούλα !! Αφού μύρισε και όλο το σπίτι..και κάθε φορά που σήκωνα το καπάκι για να κόψω.. Δεν έμεινε ψίχουλο..χαχα!!

      Διαγραφή
  9. Μμμμ, κρίμα που σήμερα δεν πήρα πορτοκάλια από την λαική!!!! Αν το είχα δει νωρίτερα!!!! Πάντως μπαίνει στα μαστ!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε και πες μου Κάλη!! Πιστεύω θα σας αρέσει πολύ!! φιλιά

      Διαγραφή
    2. Το δοκίμασε κι η Δ¨ημητρα και είπε τέλειο... οπότε δεν μπορούσα να μην το κάνω. Πρόσθεσα κομματάκια σοκολάτας. Υπέροχο. Ευχαριστούμε Ελπίδα μου!!!!

      Διαγραφή
    3. τι καλά....χαίρομαι που σου άρεσε Κάλη μου !!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  10. το συγκεκριμενο κεικ το κανω κι εγω χρονια τωρα!ειναι αρωματικο κι αφρατο!σιγουρη η επιτυχια του!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειναι τοσο λαχταριστο! Κρίμα να μην μεταφέρονται και οι μυρωδιες απο τον υπολογιστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν γινόταν κι αυτό θα είχατε ζαλιστεί από τη μυρωδιά..χεχε!! φιλιά

      Διαγραφή
  12. Όσες συνταγές σου δοκίμασα, βγήκαν υπέροχες! Σε περιμένω και σήμερα στο πάρτυ μας: http://www.craftaholic.gr/2013/10/linky-party-week-3.html και σου έχω μία έκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Αθηνούλααα!!! τρελαίνομαι για πάρτι!! φυσικά και θα έρθω !!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Moυ φαίνεται πως μύρισε μέχρι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξέρεις πως το κέικ μπανάνας σου ειναι το αγαπημένο μας;;; Ειδικά ο γιος μου το ζητάει συνέχεια.
    Ελπίδα πραγματικά όποια συνταγή μας εχεις δώσει εκτός απο απόλυτα πετυχημένη, ειναι και γευστικότατη!!!
    Σε εμπιστεύομαι απόλυτα λοιπον και πάω για πορτοκάλια!!!!
    Θα επανέλθω με εντυπώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντε Δημητρούλα..περιμένω να μου πεις!! φιλιά πολλά στα μαϊμουδάκια σου..χεχε!!

      Διαγραφή
    2. Το έφτιαξα εψές και ήταν όπως μου το υποσχέθηκες Ελπιδάκι!!!
      Αφράτο, μυρωδάτο και ζουμερό!!! A promise is a promise σωστά;;;
      Ασε και το πιο βασικό, πανεύκολο και γρήγορο.
      Το αποθήκευσα ως αγαπημένο!!!

      Διαγραφή
    3. γεια σου ρε Δημητρούλα!!! με τρέλανες με το αγγλικό σου!! το 'ξερα οτι θα σου άρεσε!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  15. Super θα το δοκιμάσω σίγουρα!! Αφού πέρασε από το τεστ του Νικόλα ελπίζω να εγκριθεί και από τα κοριτσάκια μου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω ναι!! ειναι ο πιο αυστηρός κριτής..ελπίζω να αρέσει στα κορίτσια σου!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  16. ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΚΕΙΚ ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΦΡΑΤΟ ΚΕΙΚ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΥΡΩΔΑΤΟ .ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΑΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από Ιωαννίδου Αρχοντία Θεσσαλονίκη . Στις 4-10-2014 έστειλα σχόλιο σαν ανώνυμος .Μου απάντησες την επομένη Ελπίδα και σ΄ευχαριστώ .Η κόρη μου, μου είπε ότι πρέπει να έχω λογαριασμό γι΄αυτό δεν πήρε τα στοιχεία μου που καταχώρησα .Ξέχασα να σου πω, πως στο κέικ πρόσθεσα και μισή κούπα
    ινδοκάρυδο . ..........Μπράβο Ελπίδα , να χαίρεσαι το αγοράκι σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Αρχοντια μου - τι ωραιο ονομα- .. Με ινδοκαρυδο δεν το εχω δοκιμασει αλλα σιγουρα θα ειναι νόστιμο.. Αυτο το κεικ ειναι το αγαπημένο μας.. Γινεται τελειο καθε φορα και με πολλες παραλλαγες!! Να χαίρεσαι κι εσυ την οικογενεια σου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  18. Το κεικ σου ειναι απο τα πιο νοστιμα που εχω φτιαξει κ εχω φαει,το οτι εβαλες το πορτοκαλι ολοκληρο ειναι ολα τα λεφτα αφου του εδωσε ολο του το αρωμα κ τη γευση,μπραβο σου κ παλι ειναι εγγυηση για ενα ζουμερο δροσερο κ αρωματικο κεικ περα του οτι ειναι πανευκολο στην εκτελεση!εγω εβαλα λαδι αντι για μαργαρινη οπως ειπες οτι ηταν αρχικα η συνταγη, θα δοκιμασω το ιδιο με ολοκληρο λεμόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε Ελενα μου.. Ειναι το αγαπημένο μου.. Και με ολοκληρο λεμονι ειναι ωραίο.. αρκει να δεις λιγο τη ζαχαρη. γιατι θα ειναι ξινο!! φιλια και καλη επιτυχια

      Διαγραφή
  19. Καλησπερα! Βλεπω απο τα προηγουμενα σχολια πως αρεσε σε ολους πολυ.η δικη μου παρατηρηση ειναι πως βαζοντας ολο το πορτοκαλι με τη φλουδα πικριζει στη γευση τουλαχιστον ετσι φανηκε σε εμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Tessy μου.. τι κριμα που δεν σας αρεσε... Ισως ομως εφταιγε το συγκεκριμενο πορτοκαλι... Εγω οσες φορες το εχω κανεις καμια δεν μου πικρισε... Μηπως ήταν κερωμένο;;; Αν θες δος του αλλη μια ευκαιρια και πες μου!! φιλια

      Διαγραφή
  20. Αν και είμαι φαν μόνο των σοκολατένιων κέικ πιστεύω ότι το πορτοκάλι το απογειώνει!!!! Σίγουρα θα το δοκίμαζα!!! Φιλιά από το πάρτυ του mama s n papa s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν κρίνω από τις φωτό, φαίνεται πολύ ζουμερό!!!
    Από το πάρτυ έρχομαι κι εγω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπώ τα κέικ Ελπίδα μου και φυσικά όταν εμπεριέχουν το αγαπημένο πορτοκάλι! Πόσο μάλλον αυτά που βγαίνουν αφράτα και μυρωδάτα! Η συνταγή είναι παρόμοια με μία δικιά μας (για να μη σου πω ίδια στα συστατικά...χαχαχα)! φιλάκια από το link party του mama's n' papa's έρχομαι κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα, δοκίμασα και εγώ την συνταγή και πραγματικά είναι τέλεια! Το μόνο μου θέμα είναι το εξής: την πρώτη φορά μοίρασα το μείγμα σε δύο φορμές, τα κέικ ψήθηκαν καλά αλλά δεν φούσκωσαν πολύ. Την δεύτερη φορά έβαλα όλο το μείγμα σε μία φόρμα, φούσκωσε και εξωτερικά ήταν εκπληκτικό αλλά στο κέντρο ήταν άψητο παρότι είχα υπερβεί κατά πολύ το χρόνο ψησίματος. Τι μπορεί να φταίει? Ίσως να ήταν μικρή η φόρμα για το μείγμα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδν νομιζω να ειναι αυτό ίσως ήταν πολυ ζουμερο το πορτοκαλι και ειχε πολλα υγρα... Κι εμενα μου το κανει αυτο καμια φορα.. Αργει στο ψήσιμο δηλαδή αλλα το πολυ 10 λεπτακια.. Ομως πάντα φουσκώνει.. Ισως ειναι και θεμα φούρνου.. Παντως μπορείς να το δοκιμασεις με οδοντογλυφιδα για ν τσεκάρεις το ψήσιμο.. Ελπίζω να βοηθησα :)

      Διαγραφή
  24. Φαίνεται πολύ καλό !! Μου αρέσει πολύ το κέικ πορτοκάλι! Τα φιλιά μου ( από το πάρτυ της Εύης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ένα από όλα παρακαλώ γιατί όλες σου οι εκδοχές φαίνονται σούπερ!
    από το πάρτυ του mama's'n'papa's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα Ελπίδα!Φαίνεται πεντανόστιμο και μου αρέσει που μπαίνει όλο το πορτοκάλι! Ερχιμαι από το πάρτυ της Εύης! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ προσωπικά γι αυτήν την υπέροχη συνταγή που βρήκα στην σελίδα σας τυχαία εχθές στο διαδίκτυο και σήμερα αποφάσισα να δοκιμάσω - εις διπλούν μάλιστα - μιας και βρήκα πρωτότυπη την ιδέα του ολόκληρου πορτοκαλιού.
    'Εφτιαξα 2 μακρόστενες φόρμες, το ψήσιμο μου πήρε ακριβώς 50 λεπτά και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά υπέροχο, βγήκε φουσκωτό, αφράτο, η μυρωδιά δεν περιγράφεται και μου άρεσε που δεν ήταν πολύ γλυκό έτσι όταν έβαλα ζάχαρη άχνη στο τέλος για στόλισμα -αφού είχα τσιμπήσει κομματάκι γιατί δεν άντεχα- η γεύση ισορρόπησε απόλυτα.
    Στο κέντρο κατά μήκος κάθε φόρμας έριξα μία κουταλιά της σούπας σοκολάτα σκόνη για άρωμα και σχέδιο. Να μην ξεχάσω ν΄αναφέρω ότι πολύ σημαντικό ρόλο στην γεύση έπαιξαν τα πορτοκάλια που ήταν ολόγλυκα!! 'Εχω δοκιμάσει πολλές συνταγές για κέικ αλλά ελάχιστες θα σύστηνα. Η συγκεκριμένη είναι μία από αυτές.
    Ευχαριστώ και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Χριστινα μου!! Χαιρομαι πολυ που σου αρεσε!! κι εμας ειναι αγαπημενη και πολυφτιαγμένη.. Μη σου πω οτι εψησα σημερα ενα!! καλο βραδυ και παλι σε ευχαριστω πολυ για το ομορφο σχολιο σου!!

      Διαγραφή
  28. Κέικ αμαρτία σε όλες τις εκδοχές του!!Πρέπει να το δοκιμάσω!!όλο το ξεχνάω!!Καλημέρα Ελπιδάκι μοΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πάρα πολύ ωραίο κεικ!!!το έφτιαξα σε δυο μακρόστενες φόρμες!Για να φτιάξω βασιλόπιτα σε τι νούμερο ταψί πρέπει να βάλω το μίγμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!Θα το φτιάξω για το σχολείο των παιδιών!Απλά τέλειο!Ελένη,Αθήνα

      Διαγραφή
  30. Από τότε που βρήκα τη συνταγή σου, έχει γίνει από τα αγαπημένα κέικ της οικογένειας! Μυρωδάτο, γευστικότατο, απλά υπέροχο!!! Συγχαρητήρια και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καινούρια νοικοκυρά.... και πάλεψα τη συνταγή....
    ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!! Γεμάτη αρώματα κι υπέροχη γεύση!
    Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ χαιρομαι που την πέτυχες Σταυρούλα μου!! και που σου άρεσε!! :)

      Διαγραφή
  32. Όσες φορές και να το φτιάξω δεν το βαριέμαι ποτέ!Είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα Δεσποινα!! Κι οταν εχω πορτοκαλια απο το χωριο είναι ακομα πιο αρωματικο και νοστιμο!!

      Διαγραφή
  33. Ωπ! Τι έχουμε εδώ; Θα το δοκιμασω οπωσδήποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS