12 μαγικοί μήνες..

by - Παρασκευή, Απριλίου 20, 2012

Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο..δύο λεπτά μετά τα μεσάνυχτα ..έφτασε ο Νικόλας στη ζωή μας..και μας άνοιξε την πόρτα σε ένα κόσμο γεμάτο χρώματα, χαμόγελα, χαρά..ένα κόσμο μαγικό..
Ένα μικρό ανθρωπάκι 3.300 γραμμάρια και 52 εκατοστά...


 που σε μια στίγμη (τόσο μου φάνηκε...)
ίσα που πρόλαβα να ανοιγοκλείσω τα μάτια μου...


μεταμορφώθηκε...
σε ένα αγοράκι... 


που στηρίζεται στον καναπέ και κάνει τα πρώτα του βήματα ...
που λέει τις πρώτες του λεξούλες....
που παίζει με τα παιχνίδια του ....
που έχει άποψη και την εκδηλώνει με όποιο τρόπο μπορεί...
που τρελαίνεται να χορεύει...

Νικόλα μου σε λατρεύω, ψυχή μου, ανάσα μου, ζωή μου...
Σ' ευχαριστώ για αυτούς τους υπέροχους μαγικούς μήνες...
Και ανυπομονώ πραγματικά για όλους τους επόμενους που θα περάσουμε μαζί...
Χρόνια σου πολλά αγόρι μου...
Να είσαι καλότυχος, γερός και δυνατός...
Σ'αγαπώ πολύ...και σου υπόσχομαι να είμαι πάντα δίπλα σου...

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Να τον χαίρεστε τον μικρούλη σας!! Είναι σκέτη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίδα είναι ένας κούκλος!!! Να τον χαίρεστε και να είναι στη ζωή τους καλότυχος, υγιής και ευτυχισμένος. Ελπίζω να τον γιορτάσετε δεόντως αυτό το Σ/Κ. Να περάσετε τέλεια. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι Ελπίδα μου τον κούκλο σου!
    Να είναι πάντα ένα γερό και ευτυχισμένο παιδάκι και να βλέπεις τα ματάκια του πάντα χαμογελαστά!!!!
    Μεγάλο φιλί να του δώσεις και από μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ κορίτσια...Κι εσείς να χαίρεστε τα δικά σας τα αστεράκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS