Ένα λιβάδι παπαρούνες {η πρωτομαγιά μας}

by - Κυριακή, Μαΐου 06, 2018

in English soon

Έχω μια φωτογραφία από τότε που ήμουν μικρή , μέσα σε ένα λιβάδι γεμάτο κατακόκκινες παπαρούνες..  

Κάθε άνοιξη προσπαθώ, να βρω το παιδί μέσα μου και να βγάλω μια τέτοια φωτογραφία.. αλλά λιβάδι με τόσες παπαρούνες δεν έτυχε να βρω.. 
Να όμως που φέτος στάθηκα τυχερή.. 


Η πρωτομαγιά μας βρήκε σε ένα μικρό χωριό στο Κιλκίς, το Μεσσιανό, στο εξοχικό καλών φίλων, για να γιορτάσουμε τα γενέθλια μιας μικρής πιτσιρίκας.  


Το σπίτι μέσα στην εξοχή, με τεράστιο κήπο γύρω γύρω.. 
Και ατελείωτα λιβάδια παραέξω.. με κατακόκκινες παπαρούνες να σε φωνάζουν.. 

Ψήσαμε , φάγαμε , γιορτάσαμε... Τα αγόρια έπαιξαν μπάλα.. 



Και μετά ήρθε επιτέλους η ώρα να επισκεφτούμε τα κατακόκκινα λιβάδια.. 



Μάζεψα αγριολούλουδα να φτιάξουμε και το μαγιάτικο στεφάνι μας.. 


..γιατί χωρίς στεφάνι ως θα πιάσουμε το Μάη, άλλωστε.. 




Και κάπως έτσι ξεκίνησε για μας ο τελευταίος μήνας της άνοιξης.. 
Παρέα με καλούς φίλους, με πολύ κέφι και πολύ χρώμα.. 

Καλό μήνα σε όλους!!! 
Ο Μάιος μας έφτασε και το καλοκαίρι είναι πολύ πολύ κοντά!! 





You May Also Like

16 σχόλια

  1. Βρε Ελπιδακι σοβαρά; Είδες τι σου σχολίασα στο ινστα πριν κάνεις την ανάρτηση;;; Εγώ δεν έχω τέτοια παιδική φωτογραφία αλλά όπως σου είπα ένα τέτοιο λιβάδι ονειρεύομαι χρόνια!!! Χαίρομαι πααααρα πολύ που εσύ το πέτυχες! Ήταν μια υπέροχη αρχή του μήνα, εύχομαι να συνεχίσει έτσι ακριβώς!!! Σας φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχομαι να βεις το λιβαδι των ονειρων σου Γιαννα μου!! και να βγαλεις κι εσυ πολες πολλες κατακοκκινες φωτογραφίες γεματες παπαρουνες!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  2. Ελπίδα μου καλημέρα! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου...και για να κάνω την Γιάννα να ζηλέψει ακόμα περισσότερο κι εγώ έχω φωτογραφίες σε τέτοιο λιβάδι, χεχε! Είναι μαγικό πραγματικά. Καλό μήνα με υγεία και χαρά εύχομαι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με νιωθεις..:) χαχαχαχα.. πολλα φιλια Κάλη μουκαλο μήνα να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Ελπιδάκι μου και καλό μήνα! Μαγεύτηκα με το κατακόκκινο λιβάδι! Ένα τέτοιο είχα βρει κι εγώ πριν 4 χρόνια στο χωριό του άντρα μου έξω από την Κατερίνη, αλλά δυστυχώς δεν σκέφτηκα τότε να τραβήξω μια φωτογραφία! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωω ελπίζω να βρεις ένα συντομα Μαρακι μου!! Κι αλλη φορά να μην τα προσπερνάς!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  4. Αυτό το λιβάδι με τις παπαρούνες είναι λες και εμφανίζεται σε καμιά ταινία! Να περνάτε πάντα έτσι όμορφα Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ω ρε φίλη!! σου το είπα ξανά!!!! αγαπώ κατακόκκινα λιβάδια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θέλω και εγώ τετοιο λιβάδι με παπαρούνες!!!! οαση!!!
    με το καλο να εχετε πάντα τέτοιες όμορφες στιγμες κουκλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Ζήνα μου!! πολλα φιλια κι ευχομαι να βρεις το λιβάδι σου!!

      Διαγραφή
  7. wow και ξανά wow!!! και εμενα φετος αυτο ηταν το παραπονο μου...οτι δεν βρήκα ενα λιβάδι παπαρούνες!μα ουτε και μια μερια με παπαρούνες μαζεμενες....
    και το στεφανι σου το πιο καταπληκτικο που εχω δει γιατι ειναι τοσο φυσικο!
    καλο μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Λίτσα μου!! Ευχομαι του χρόνου να βρεις κι εσυ ένα κατακόκκινο λιβαδι με παπαρουνες!! φιλια

      Διαγραφή
  8. το Μεσσιανό σίγουρα είναι στο Κιλκίς;έχουμε και μεις στην Πέλλα
    ήρθατε τόσο κοντά στα Γιαννιτσά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, στο Κιλκις. Κοντα στη Νεα Σάντα είναι. Τουλαχιστον αυτό που πήγαμε εμεις..

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS