Φτιάχνουμε γιγάντια μολύβια -έκπληξη!!

by - Σάββατο, Σεπτεμβρίου 09, 2017

in English soon

Σκεφτόμουν εδώ και καιρό να ετοιμάσω ένα δωράκι - έκπληξη για το Νικόλα για την αρχή της σχολικής χρονιάς.. Κάτι όμορφο για να του δώσει χαρά και να ξεκινήσει η σχολική χρονιά με μια όμορφη έκπληξη!! 
Και μου ήρθε μια σούπερ ιδέα!! Τι πιο ταιριαστό από ένα μολύβι!! Όχι όμως ένα οποιοδήποτε μολύβι.. Αλλά ένα τεράστιο.. ένα γιγάντιο .. μολύβι -δώρο!! 



Χωρίς αμφιβολία , αυτή είναι πλέον μια από τις πιο αγαπημένες μου κατασκευές!! Είναι πανεύκολη, πανέμορφη και μου άρεσε τόσο πολύ που θα φτιάξω και ένα για μένα!!! 

Και όλα ξεκίνησαν από ένα κουτί πατατάκια pringles. Είναι από τα αγαπημένα του άντρα μου.. και πάντα τα κρατάω γιατί το κυλινδρικό τους σχήμα είναι φανταστικό για ένα σωρό κατασκευές!! 


Για να φτιάξω τα μολυβάκια χρειάστηκα: 
  • ένα άδειο κουτί Pringles
  • άσπρο χαρτόνι (για τη μύτη του μολυβιού)
  • μαύρο ανεξίτηλο μαρκαδόρο 
  • χρωματιστό χαρτόνι (για το μολύβι)
  • ροζ αφρώδες φύλλο χειροτεχνίας (για τη σβήστρα)
  • μια λωρίδα χρυσό ή ασημένιο χαρτόνι
  • μια λωρίδα μαύρο χαρτόνι
  • κολλητική ταινία διπλής όψης ή κόλλα 
  • κόλλα σιλικόνης + πιστόλι σιλικόνης


Με το άσπρο χαρτόνι, σχημάτισα έναν κώνο που να χωράει ακριβώς πάνω στο καπάκι του κουτιού. 
Με το μαύρο μαρκαδόρο σχημάτισα τη μύτη. 
Κόλλησα με κόλλα σιλικόνης τον κώνο πάνω στο καπάκι του κουτιού και μετά γύρω γύρω , μία λεπτή λωρίδα από μαύρο χαρτόνι. 
{με προσοχή για να μπορεί το καπάκι να κλείνει σωστά}

Κόλλησα το χρωματιστό χαρτόνι με ταινία διπλής όψης , πάνω στο κουτί των pringles.
{Στην αρχή δοκίμασα και με ατλακόλ, αλλά ήταν πολύ υγρή,άφηνε ζάρες και δεν κολλούσε καλά. Λογικά κόλλα κατάλληλη για χαρτί , θα είναι μια χαρά} 

Προς την άκρη του κουτιού κόλλησα τη λεπτή λωρίδα από χρυσό χαρτόνι και στην άκρη άκρη το ροζ αφρώδες φύλλο -που ήταν ότι πρέπει για τη "σβήστρα". 

Το μολύβι γίγας μου ετοιμάστηκε σε λιγότερο από 15 λεπτά.  
Και ενθουσιάστηκα τόσο πολύ που έφτιαξα και άλλα δυο για τις ανιψιές μου. 

Και τώρα έρχεται το καλό σημείο.. 
Γιατί αυτά δεν είναι απλά μολύβια!! Αλλά μολύβια-έκπληξη!! 
Οπότε τα γέμισα με γλυκάκια και μικροδωράκια για το Νικόλα και τις ξαδέρφες του!! 


Καραμέλες, γλειφιτζουράκια, smarties, μολύβια, σβήστρες , σφραγιδούλες!! 


Ένα σωρό όμορφα πραγματάκια που μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν στο σχολείο και γλυκάκια για να ξεκινήσει γλυκά η καινούρια σχολική χρονιά!! 

Δεν είναι πανέμορφα;; 

Και σίγουρα μπορεί να γίνουν δωράκι καλωσορίσματος στην τάξη (αν είστε εκπαιδευτικός) ή δωράκι για πάρτι , ή δώρο σε ένα φίλο... Μέχρι και μπομπονιέρες.. 

Αν τα φτιάξετε κι εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολύχρωμα χαρτιά και διαφορετικά αφρώδη φύλλα για να κάνετε άπειρους συνδυασμούς.
Μπορείτε να γράψετε το όνομα του παιδιού , να τα στολίσετε με αυτοκόλλητα.. ή ακόμα καλύτερα να το κάνουν τα ίδια τα παιδιά!!

Μπορείτε να τα γεμίσετε με γλυκάκια ή σχολικά είδη ή μικροπαιχνιδάκια.. 

Και επειδή είναι κατάλληλο για τρόφιμα, μπορείτε να το γεμίσετε με σπιτικά μπισκότα και να το κάνετε δώρο στη δασκάλα σας!! 


Ανυπομονώ να  τα δώσω στο Νικόλα και τις ξαδέρφες του!! Και ελπίζω να ξετρελαθούν όσο κι εγώ!! 


Να έχουμε όλοι μια όμορφη σχολική χρονιά!! 






You May Also Like

18 σχόλια

  1. Ελπίδα μου από τις καλύτερες χειροτεχνίες σου!!! Ενθουσιάστηκα!!! Καλή αρχή στο πρωτάκια σου και καλή σχολική χρονιά!!!😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω ενθουσιαστηκα Μαρια μου!! Αφου λεω να φτιάξω και για μένα και να το πάρω μαζί μου στο φροντισ΄τηριο αγγλικων..χαχαχαχα Καλη σχολική χρονιά σε όλους μας!! φιλια

      Διαγραφή
  2. Εκπληκτική ιδέα! Υπέροχη! Θα τη δοκιμάσω σίγουρα! Σε φιλώ, Ελπίδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια Ελπίδα μου! Τα αγαπησα με την πρώτη ματιά! Καλή σχολική χρονιά στο πιο γλυκό μουτράκι, και στις ξαδέρφες του βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω Κλειω μου.. Τα λατρεψα πραγματικα!! Καλη σχολική χρονιά και σε σας!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  4. καλέ τι όμορφη ιδέα ηταν αυτη!!!!
    πραγματικα ενθουσιαστηκα!!!
    εεεε νομιζω βρηκα και την καταλληλη δικαιολογια για να φαω εναν μεγαλο κύλινδρο pringles!!!!
    καλη σχολικη χρονιά σε όλα τα παιδακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε συ τι ωραία που έγιναν! Εντυπωσιακά! Μπράβο Ελπίδα! Φαντάζομαι το τσακίσατε ήδη το περιεχόμενο ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννοείται!!! Και ειναι πράγματι πολύ εντυπωσιακα!! Και ειναι και σουπερ photo props :)

      Διαγραφή
  6. το τέλειο δωράκι! τοσο όμορφα!
    Καλη σχολική χρονια κουκλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη σχολικη χρονια Ζήνα μου!! πολύ χαιρομαι που σου αρεσε!! φιλια

      Διαγραφή
  7. Καλέ από Pringles???? ΕΕΕΕΕΕΕ και μετά μου λες ότι εγώ έχω φαντασία! Υπέροχη κατασκευή Ελπίδα μου και καλά κάνει και είναι από τις αγαπημένες σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χριστινα μου!! Εσενα δε σε φτανει καμια!!! πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  8. άλλο ένα τέλειο! τετοιο δώρο δέχομαι και γω όχι μόνο η μικρή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS