Μεταμορφώνουμε ένα ημερολόγιο {έμπνευση από Παιχνιδάκι} + 2 σούπερ ιδέες με washi tapes...

by - Πέμπτη, Φεβρουαρίου 09, 2017

in English soon

Το ημερολόγιο είναι ένα από τα μόνιμα αξεσουάρ της τσάντας μου..  Το χρησιμοποιώ καθημερινά μιας και εκεί σημειώνω τα μαθήματα, τις ώρες, την ύλη που καλύπτω.. Κι ένα σωρό άλλες σημειώσεις.. {παρεπιπτόντως είμαι νηπιαγωγός αλλά δουλεύω σαν καθηγήτρια αγγλικών πάνω από μια 10ετία}

Αποφάσισα λοιπόν φέτος να φτιάξω το δικό μου!!
Ή μάλλον να μεταμορφώσω ένα.  

Σε αυτό φυσικά βοήθησε πολύ η Γιούλη και το Παιχνιδάκι της και το σούπερ βίντεο της με τις πολύ κατατοπιστικές οδηγίες της. Δείτε εδώ πως να φτιάξετε το δικό σας. 



Ακολούθησα πιστά τις οδηγίες της Γιούλης , άλλωστε είναι τόσο εύκολο που και ένα μεγαλύτερο παιδί μπορεί να το κάνει μόνο του. 
Η μόνη διαφορά είναι οτι εγώ χρησιμοποίησα αυτοκόλλητο ύφασμα, οπότε ήταν ακριβώς σαν να ντύνω βιβλίο. 


Κόλλησα διακοσμητικά κουμπάκια, κορδέλες και το νούμερο 17 με φελλό και τις κορδέλες/σελιδοδείκτες, τις έκανα πλεξούδα.. 

Άρεσε τόσο πολύ σε μια μαθήτρια μου, που τις έφτιαξα κι εκείνης ένα μικρό σημειωματάριο. 
 
Είναι τόσο όμορφο που όσοι το βλέπουν δεν πιστεύουν οτι το έφτιαξα εγώ... 
Το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή!! Και το καμαρώνω όταν το βγάζω για να σημειώσω.. 

Κι ένα τόσο πανέμορφο ημερολόγιο θέλει και τα ανάλογα αξεσουάρ.. οπότε είπα να βάλω κι άλλο χρώμα στα σχολικά μου πραγματάκια... 
Ποιος είπε οτι οι δασκάλες .. δεν είναι κατά βάθος παιδιά;; 


Με πολύχρωμες washi tapes έντυσα τα απλά μολύβια μου... 
Τώρα χαίρεσαι να γράφεις.. 

Μου αρέσει να διορθώνω με πολύχρωμα στυλό... Έτσι ακόμα και τα λάθη δεν φαίνονται τόσο άσχημα.. όταν είναι με ροζ, μωβ ή γαλάζιο.. 
Οι αγαπημένοι μου είναι οι bic cristal fashion colours


Έβγαλα το ραβδάκι με το μελάνι και το τύλιξα με washi tape. 


Το ξανάβαλα στη θέση του.. και έτοιμο το ανανεωμένο μου στυλό!! 


Μου άρεσαν πάρα πάρα πολύ!! Είναι ιδιαίτεροι και ξεχωριστοί και δικοί μου!! 


Μπορείτε να μεταμορφώσετε τα μολύβια και τα στυλό των παιδιών σας για να τα ξεχωρίζουν από των άλλων παιδιών και γίνονται ωραίο δωράκι για να τα χαρίσετε. 


Κάτι τόσο απλό αλλά τόσο όμορφο!! 
Και ταιριάζουν υπέροχα με το ολοκαίνουριο ημερολόγιο μου!! 



 

You May Also Like

14 σχόλια

  1. Πανέμορφα όλα Ελπίδα μου! Εγώ δεν βρήκα αυτοκόλλητο ύφασμα και παιδεύτηκα αλλά μου άρεσε το αποτέλεσμα, κάποια στιγμή θα το ανεβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανυπομονω να δω και το δικό σου Μάχη μου!! Εγώ πάντως ενθουσιάστηκα τόσο που του χρόνου θα φτιάξω μερικά για να τα κάνω δώρο!! φιλια

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα έγιναν Ελπίδα μου. Και τι ωραία ιδέα να ντύσεις τα μολύβια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια ιδέα!!! Θα μπορούσες να μου πεις, από που πήρες το αυτοκόλλητο ύφασμα(πρώτη φορά το ακούω).
    Ευχαριστώ
    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το είχε το lidl καποια στιγμη τον προηγουμενο μήνα. Ειναι αυτοκόλλητο ύφασμα σε ρολό.. Αλλά ίσως βρεις κάτι παρόμοιο στο praktiker η στο Leroy merlin..

      Διαγραφή
  4. Καλά, εγώ τρελάθηκα με τα στυλό! Μου έκανε εντύπωση που έντυσες το μέσα! Μπράβο βρε Ελπίδα, πάντα έχεις όμορφες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε.. κι εμενα ειναι τα αγαπημένα μου!! Σε ευχαριστω Βερα μου!! φιλια

      Διαγραφή
  5. Μα είναι φανταστικό!!!!!
    Και έχω τη τύχη αν έχω ένα τέτοιο στο σπίτι μου!!!!
    Τέλεια τα χρώματα Ελπίδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστικά τόσο τα ημερολόγια όσο και τα στυλό Ελπίδα μου!!! Υπέροχη ιδέα!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίδα μ΄αρέσεις πολύ!!!!!!! Το ημερολόγιο και το σημειωματάριο τα σπάει!! Ειδικά το 17 με ξετρελαίνει. Μου αρέσουν πολύ οι αριθμοί παντού. Πάνω σε μπλούζες, σε τετράδια, σε κάδρα... Εκανες πολύ ωραία δουλειά για ακόμη μια φορά. Α!! Και τα στιλό αυτά είναι τα αγαπημένα και της δικής μου μεγάλης κόρης!!! Προφανώς όλα τα παιδιά τα ίδια αγαπάτε....χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ετσι!! εχουμε ωραια γουστα εμεις τα παιδια...χεχεχε... Ευχαριστω πολύ πολύ Χρυσαυγη μου!! Κι εμένα το 17 μου αρεσε πολύ!!πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS