Ζωγραφίζουμε... ξύνοντας !!

by - Τετάρτη, Αυγούστου 31, 2016

in English soon

Ημερολογιακά τουλάχιστον (γιατί η ζέστη σίγουρα θα συνεχιστεί..) σήμερα είναι η τελευταία μέρα του καλοκαιριού!! Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να αποχαιρετίσουμε το καλοκαίρι;; Μα να γεμίσουμε χρώματα... 

Εμείς λοιπόν... ζωγραφίσαμε... ξύνοντας!!! 


Η μαμά μου μου είχε δείξει αυτόν τον μαγικό τρόπο.. όταν ήμουν στην ηλικία του Νικόλα... Ακόμα θυμάμαι πόσο εντύπωση μου είχαν κάνει αυτές οι ζωγραφιές!!! 

Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι χαρτί ή χαρτόνι (εμείς χρησιμοποιήσαμε χαρτόνι από κουτιά δημητριακών) και κηρομπογιές. 

Πρώτα ζωγραφίzουμε με κηρομπογιές.. όλο το χαρτί μας. 



Εννοείται οτι ζωγράφισα κι εγώ!!! 


Καλό είναι το χαρτί να μην είναι πολύ μεγάλο γιατί αλλιώς θα είναι κουραστικό και βαρετό... ιδίως η επόμενη φάση... που πρέπει να καλύψουμε το χαρτί μας με μαύρο χρώμα!! 


Εδώ ο Νικόλας χρειάστηκε βοήθεια... γιατί είχε μεγάλο χαρτί..


Και μετά έρχεται η μαγική φάση... 

Με ένα κάπως μυτερό εργαλείο... κουτάλι, ξυλάκι από σουβλάκι, καπάκι από στυλό... ξύνουμε το μαύρο χρώμα και από κάτω εμφανίζονται τα χρώματα που είχαμε χρησιμοποιήσει πριν... σχηματίζοντας εικόνες!! Μαγικό!!! 


Ο Νικόλας δεν το πίστευε!!! χεχεχεχε.... Και ξετρελάθηκε με το μαγικό κόλπο!!! 

Τόσο απλό... αλλά εντυπωσιακό!! 


Ένας δεινόσαυρος από το Νικόλα... 


Και μια θαλασσινή εικόνα που φτιάξαμε μαζί.. 


Και γράψαμε και το όνομά του.. 


Ένας πολύχρωμος μαγικός τρόπος να ζωγραφίσεις... 

Έχετε ζωγραφίσει κι εσείς έτσι;;  Εμένα μου θύμισε τότε που ήμουν παιδί κι εγώ...  Πόσο όμορφο να το μοιράζομαι με το Νικόλα μου... 

Δοκιμάστε το και φτιάξτε πολύχρωμες μαγικές εικόνες!!! 


You May Also Like

22 σχόλια

  1. Μαγικο!!! Πραγματικά!!! Ξετρελάθηκα♡♡♡ Φιλάκια Ελπίδα μου♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίδα μου τι μου θύμισες!! Φυσικά και ζωγράφιζα έτσι ως παιδί!! Τόσο απλό αλλά μαγικό... Αύριο κιόλας θα το κάνουμε! Φιλιά πολλά! ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά.. αυτό ολοι το καναμε παιδια!! Σταθερη αξια..χεχχε... πολλα φιλια Ελενη μου και ανυπομονω να δω τα δικα σας!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Ελπίδα! Πολύ έξηπνη ιδέα για ζωγραφική και δημιουργία. Θα το προσπαθήσουμε με την πρώτη ευκαιρία.
    Πολλά φιλιά, Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο!!Είχαμε κάνει και εμείς την ίδια τεχνική μόνο που αντί για μαύρη μπογιά χρησιμοποιήσαμε τέμπερες από επάνω!!Το ευχαριστηθήκαμε πολύ!!!!!!!!!!!! Τέλειες οι ζωγραφιές σας!!
    https://mamasnpapasblog.blogspot.gr/2016/06/diymagicpaintdrawing.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως δεν το ειχα δει... κατσε να παω να το τσεκάρω!! πολλα φιλια Ευη μου

      Διαγραφή
  5. Το έκανα και εγώ όταν ήμουν παιδί!!! χαχαχα κοίτα που έφτασα να το λέω και εγώ αυτό! Θυμάμαι πως και εμείς το διασκεδάζαμε πολύ αλλά γινόταν και ο τόπος χάλια απο το ξύσιμο μετά. Καλό Μήνα και καλή συνέχεια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μηνα Ελεανα μου!! Νομιζω οι περισσοτεροι το ειχαμε δοκιμασει παιδια..χεχεχε... φιλια

      Διαγραφή
  6. Πολύ εύκολο. Θα βάλω τον γιο μου σήμερα κιόλας. Λίγες μέρες έμειναν πριν άρχισουν τα σχολεία. Ας μην τις περάσουμε μπροστά στην τηλεόραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικό!!! Το έκανα και εγώ όταν ήμουν μικρή. Το είχα ξεχάσει. Σε ευχαριστώ πολύ που μου το θύμισες. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι μου θύμησες!οταν ημουν παιδί το είχα δοκιμάσει πολλές πολλές φορές!
    τωρα ήρθε η σειρα να το δοκιμάσω και με τους δικούς μου μπόμπιρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ το θυμήθηκα αρχές καλοκαιριού και το κάναμε, επίσης ξετρελαθήκαμε (μαζί κι εγώ) που είχα να το κάνω από τότε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη ιδέα!!!! Είναι και κάτι που πραγματικά μπορούν έυκολα να το κάνουν και μόνα τους...και να τους κρατήσει απασχολημένου για καμία ωριτσα!!! χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια τέλεια τέλεια ιδεα!!!! Εννοείται πως θα το καταχαρει το κορίτσι μου το μεγάλο ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS