Σπιτικές καραμέλες ζελεδάκια...

9:01:00 π.μ. 27 Comments A+ a-

in English soon 

Ο Νικόλας τρελαίνεται για ζελεδάκια... Ναι ναι.. Αυτά τα ζελεδάκια που κυκλοφορούν σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου και είναι γεμάτα ζάχαρη, χρωστικές κι ένας θεός ξέρει τι άλλο.. Κάθε φορά που τα βλέπει στο σούπερ μάρκετ τα ζητάει... και μερικές φορές απλά υποκύπτω και του παίρνω ένα σακουλάκι... 

Σκέφτηκα λοιπόν... σε μια προσπάθεια να τρώει λίγο πιο υγιεινά... να φτιάξω μόνη μου ζελεδάκια...(αρχική συνταγή εδώ)
Και τελικά.. είναι πολύ πιο εύκολο απ' ότι φανταζόμουν.. 


Χρειάζονται μόνο 3 υλικά !!! 
  • 180 ml χυμός φρούτων (κατά προτίμηση φρεσκοστυμμένος ή 100% φυσικός χυμός φρούτων. Αν είναι βιολογικός ακόμα καλύτερα)
  • 2 κουταλιές της σούπας ζελατίνη σε σκόνη (ή 2 φακελάκια ζελατίνη σε σκόνη)
  • 3 κουταλιές της σούπας μέλι (μπορείτε και λιγότερο ή και περισσότερο αναλόγως με το πόσο γλυκά τα θέλετε. Φυσικά μπορείτε να βάλετε και ζάχαρη)

  • Βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι το χυμό και ρίχνουμε από πάνω τη ζελατίνη. Θα κάνει αμέσως μια λεπτή κρούστα.. σαν πέτσα.. 
  • Μόλις απορροφηθεί ,ανακατεύουμε καλά και ζεσταίνουμε το χυμό σε μέτρια φωτιά για να διαλυθεί η ζελατίνη.                                               Προσοχή: δεν πρέπει να βράσει!! 
  • Προσθέτουμε το μέλι και ανακατεύουμε να διαλυθεί.  
  • Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε βανίλια ή άρωμα
  • Μοιράζουμε σε φόρμες σιλικόνης και βάζουμε στο ψυγείο να κρυώσουν και να σφίξουν. 

Είναι αρκετά συμπαγή και βγαίνουν εύκολα χωρίς να διαλυθούν.  Διατηρούμε τα ζελεδάκια στο ψυγείο σε αεροστεγές δοχείο.


Εγώ προτίμησα χυμό πορτοκάλι, πορτοκάλι-βερίκοκο-καρότο, και ρόδι-βατόμουρο. 


Έχουν ελαφρύ άρωμα μελιού και τρώγονται ευχάριστα.. Πραγματικά, δεν μπορείς να φας μόνο ένα.. (αλλά δεν σε νοιάζει γιατί είναι σούπερ υγιεινά!!!)


Και το κυριότερο;; Είναι σπιτικά, υγιεινά, με ελάχιστα υλικά και γίνονται πολύ εύκολα και γρήγορα. 


Η φόρμα που χρησιμοποίησα είναι η easy candy bon bon -της Silikomart  την οποία και ευχαριστώ πολύ για την συνεργασία και την ευγενική της χορηγία.  

www.silikomart.com






Καλό μήνα !!!
Ελπίζω και εύχομαι να είναι πραγματικά καλός για όλους μας. 


post signature

27 σχόλια

Write σχόλια
2 Ιουλίου 2015 - 9:17 π.μ. delete

Καλά είσαι φοβερή! Ευτυχώς που το παιδί μου δεν είναι εδώ δίπλα να τα δει και να αρχίσει το παρακαλετό :-)
Πάω να τσεκάρω και τις φορμίτσες!

Reply
avatar
Amelie
AUTHOR
2 Ιουλίου 2015 - 10:04 π.μ. delete

Θα τα κάνω οπωσδήποτε! Είχα πάρει φόρμες σιλικόνης τα Χριστούγεννα για σοκολατάκια (ευτυχώς δεν έχουν όλες χριστουγεννιάτικα μοτίβα) οπότε μόνο η ζελατίνη μου λείπει, τέλεια ιδέα!!!).

Reply
avatar
Marian
AUTHOR
2 Ιουλίου 2015 - 10:25 π.μ. delete

Πόσο τελεια δείχνουν! Με αυτά τα καραμελακια έχω πρόβλημα γιατί τα παιδιά μου τα λατρεύουν και δεν τους τα παιρνω ποτε! Τωρα υπαρχει λύση. Να εισαι καλά βρε Ελπίδα!

Reply
avatar
2 Ιουλίου 2015 - 10:35 π.μ. delete

Τι τέλεια ιδέα βρε Ελπίδα μου; Είδες που κάποιες φορές αρκεί αν το ψάξεις λίγο;;;

Reply
avatar
Antigoni
AUTHOR
2 Ιουλίου 2015 - 10:53 π.μ. delete

Αχ βρε Ελπίδα. Τι ωραία πράγματα που φτιαχνεις!!!

Reply
avatar
Magda Zindrou
AUTHOR
2 Ιουλίου 2015 - 12:19 μ.μ. delete

Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε! Πολύ εύκολη συνταγή. Κι εμείς τρελαινόμαστε για ζελεδάκια. Και στο εμείς συμπεριλαμβάνεται και η μαμά...

Reply
avatar
2 Ιουλίου 2015 - 12:39 μ.μ. delete

Ωωωωω, τέλεια !!! Και τα δικά μου τα παιδιά τρελαίνονται για "ζελατινομωρά" όπως τα λένε (εκ του jelly babies χαχαχαχαχα !). Πρέπει να ψάξω να βρω φόρμα τώρα εδώ στην ξενιτιά !

Reply
avatar
2 Ιουλίου 2015 - 12:50 μ.μ. delete

Μπράβο σου, είναι τέλεια!!

Reply
avatar
2 Ιουλίου 2015 - 12:54 μ.μ. delete

Ελπίδα μου φανταστικά! Και τι τέλεια σχεδιάκια!! Λοιπόν ο δικός μου δεν έχει δοκιμάσει ποτέ ζελεδάκια και χαίρομαι που θα είναι σπιτικά! Από ότι κατάλαβες θα τα φτιάξω!!! Φιλιά πολλά <3

Reply
avatar
Craftland gr
AUTHOR
2 Ιουλίου 2015 - 1:09 μ.μ. delete

Δεν υπάρχεις... Κι εγώ θα τα δοκιμάσω γιατί τρελαίνεται για τέτοια!! Ευχαριστούμε!!!!

Reply
avatar
2 Ιουλίου 2015 - 1:17 μ.μ. delete

Αχ τι τέλεια φόρμα!!!! Θέλω κι εγώ! Τι τέλεια ιδέα!!!!! Γεια σου ρε Ελπίδα με τα ωραία σου! Χάι φάιβ λέμε :)

Reply
avatar
2 Ιουλίου 2015 - 11:29 μ.μ. delete

Θα τις δοκιμάσω
Φιλάκια ...

Reply
avatar
Geo
AUTHOR
3 Ιουλίου 2015 - 12:35 π.μ. delete

Είσαι αστέρι λέμε Ελπίδα! Κρίμα που δεν σε έχω γειτόνισσα :)
Τέλεια τα ζελεδάκια τα οποία λατρεύουμε, τέλεια κι η φόρμα!

Reply
avatar
3 Ιουλίου 2015 - 10:54 π.μ. delete

Εδώ ξεσήκωσες εμένα να φτιάξω που δεν έχω μικρά παιδιά! Ευχαριστούμε για την συνταγή Ελπίδα μου αλλά θα πρέπει να πω και για τις υπέροχες φωτογραφίες. Πολλά φιλιά!

Reply
avatar
M Koutsom
AUTHOR
3 Ιουλίου 2015 - 7:38 μ.μ. delete

Αρέσουν και σε εμάς τα ζελεδάκια αλλά δυστυχώς δεν έχουμε φόρμες κι ούτε πρόκειται να πάρουμε στο προσεχές μέλλον...χιχιχιχι Ααααα, μου ήρθε ιδέα... κι αν στρώσω το μείγμα σε μικρό ταψάκι και όταν παγώσει να τα κόψω μικρά κομματάκια, παίζει? φιλάκια Ελπίδα μου

Reply
avatar
4 Ιουλίου 2015 - 4:33 μ.μ. delete

Πολύ ωραία ιδέα! Και η μεγάλη μου ζουζουνα ζητάει ζελεδακια, οπότε είναι ευκαιρία να φτιαξω και να της τα προσφέρω χωρίς τύψεις!

Reply
avatar
Ariadni St.
AUTHOR
6 Ιουλίου 2015 - 8:38 μ.μ. delete

Υπέροχα τα ζελεδάκια. Αχ αυτη η ζελατίνη, αν είσαι αρχάριος , ειναι σκέτος μπελάς!

Reply
avatar
7 Ιουλίου 2015 - 11:54 π.μ. delete

μπραβο!!!!! η κορη μου ειναι 2 χρονων και αποφευγω τα γλυκα.... τον τελευταιο ομως καιρο κατι συγγενεις κατι φιλοι, της φουσκωσαν τα μυαλα να της δινουν συνεχεια καραμελες και μου της ζηταει συνεχεια τωρα. και ημουν ετοιμη να ψαξω για να βρω σπιτικη συνταγη... αυτη ειναι η καλυτερη!!!!!!!!! ευχαριστω!!!!

Reply
avatar
Ανώνυμος
AUTHOR
8 Ιουλίου 2015 - 8:55 π.μ. delete

Να κανω μια ερωτηση?? Αν αντι για σκονη εχω φυλλα ζελατίνης τι γινεται???

Reply
avatar
8 Ιουλίου 2015 - 10:53 π.μ. delete

λογικα ναι.. αν και δεν το εχω δοκιμασει... θα χρειαστεις 10-12 φυλλα ζελατινης σιγουρα...

Reply
avatar
DESPINA P
AUTHOR
22 Σεπτεμβρίου 2015 - 3:36 μ.μ. delete

Απίστευτο!Τι τέλεια ιδέα είναι αυτή; Θα τα φτιάξω σίγουρα !

Reply
avatar
To Paixnidaki
AUTHOR
29 Μαρτίου 2016 - 11:29 μ.μ. delete

Τι ωραία ιδέα!!! Θα τα φτιάξω σίγουρα αφού και τα δικά μου μικρά τρελαίνονται για ζελεδακια 🍬🍭

Reply
avatar
To Paixnidaki
AUTHOR
29 Μαρτίου 2016 - 11:29 μ.μ. delete

Τι ωραία ιδέα!!! Θα τα φτιάξω σίγουρα αφού και τα δικά μου μικρά τρελαίνονται για ζελεδακια 🍬🍭

Reply
avatar
Jessie
AUTHOR
5 Σεπτεμβρίου 2016 - 9:48 π.μ. delete

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! αν θυμαμαι καλά κάπου είχα δει και συνταγή για γλιφυτζουρια με μέλι. Υπάρχει κάτι; Ευχαριστώ!

Reply
avatar
5 Σεπτεμβρίου 2016 - 5:47 μ.μ. delete

οχι .. δεν έχω γλειφιτζούρια... Μαλλον καποπυ αλλου θα το ειδες.. Ακουγεται ενδιαφερον όμως.. :)

Reply
avatar