Πασχαλινές κηρομπογιές

8:46:00 π.μ. 60 Comments A+ a-

in English soon

Μου αρέσουν οι κηρομπογιές... Και του Νικόλα επίσης.. Είναι εύκολες στη χρήση.. και κατάλληλες για παιδάκια κάθε ηλικίας.. Δεν χρειάζονται ξύσιμο, δεν λερώνεσαι και δεν λερώνεις.. Μπορείς να τις πάρεις μαζί σου παντού.. Και όσο μικρές κι αν γίνουν ή αν σπάσουν πάλι βάφουν και κυρίως.. ανακυκλώνονται..  
Σκέφτηκα να φτιάξω μερικές σε διάφορα σχήματα για το Πασχαλινό καλάθι του Νικόλα


Υπάρχουν δύο τρόποι για να ανακυκλώσεις-φτιάξεις κηρομπογιές. Ο ένας είναι να τις σπάσεις σε κομμάτια, να βάλεις τα κομμάτια σε θήκες σιλικόνης και τα τις βάλεις στο φούρνο για να λιώσουν. Ο άλλος είναι να τις λιώσεις σε μπεν μαρι. Εγώ έκανα τον δεύτερο.
Έσπασα τις κηρομπογιές και τις έβαλα σε γυάλινα βαζάκια (από αυτά που όλοι έχουμε στο σπίτι και δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε...) 


Σε ένα ρηχό τηγάνι ή κατσαρόλα έβαλα νερό και έβαλα μέσα τα βαζάκια. Χρειάζεται μέτρια θερμοκρασία για να μην καούν οι κηρομπογιές.. Και σε περίπου 10 λεπτά θα αρχίσουν να λιώνουν.


Ρίχνουμε προσεκτικά τις λιωμένες μπογιές σε θήκες σιλικόνης και τις αφήνουμε να κρυώσουν καλά για να μην σπάσουν. (αν τυχόν σπάσουν απλά.. τις ξαναλιώνουμε..)


Και έτοιμες... 


Μαζί με Πασχαλινές χρωμοσελίδες ή βιβλιαράκια με δραστηριότητες μπορούν να γίνουν ένα μικρό δωράκι για τα αγαπημένα μας πιτσιρίκια. 



Μέσα σε ένα όμορφο Πασχαλινό κουτάκι.. 



Πως σας φαίνεται;;; Εγώ πάντως ξετρελάθηκα.. Σα μικρό παιδί..




60 σχόλια

Write σχόλια
Georgia P
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 9:01 π.μ. delete

Ελπίδα μου είναι τέλεια,μοιάζουν με λαχταριστά σοκολατάκια.Μπράβο μπράβο μπράβο....

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 9:04 π.μ. delete

Κι εγώ ξετρελάθηκα Ελπίδα! Είναι τέλειο να έχουν οι κηρομπογιές σχήματα και μάλιστα πασχαλινά, γίνονται πολύ ωραίο δωράκι!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 9:08 π.μ. delete

Τέλειο, τέλειο, τελειο οπως κατάλαβες μου αρεσει πολυ η ιδεα σου

Reply
avatar
Magda Zindrou
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 9:26 π.μ. delete

Η φαντασία σου και η δημιουργικότητά σου είναι το κάτι άλλο!!! Μπράβο βρε Ελπίδα μου! Καλή σας διασκέδαση.

Reply
avatar
Polyanna
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 9:26 π.μ. delete

Ελπίδα είναι φοβερές!!! ΚΑι τα χρώματα τέλεια και τα σχεδιάκια φοβερά!!! Είχα κάνει κι εγώ, αλλά με την πρώτη μέθοδο στο φούρνο. Την επόμενη λέω να δοκιμάσω αυτό το κόλπο με το μπεν μαρί ;) ;)

Reply
avatar
Nazh San.
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 9:34 π.μ. delete

Φανταστική ιδέεα :)

Reply
avatar
Μάρθα
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 9:49 π.μ. delete

Ελπίδα μου, είναι πάντα εξαιρετικές!
Απλές, εύκολες και πάντα ιδιαίτερες!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 9:59 π.μ. delete

Τι ωραία ιδέα, δεν το ήξερα ότι μπορείς να τις λιώσεις! Θα το δοκιμάσω!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 10:46 π.μ. delete

Τι όμορφες!! Πολύ ωραία ιδέα Ελπίδα!!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 11:16 π.μ. delete

Τι ωραία και εύκολη ιδέα. Δεν ήξερα ότι μπορούμε να τις ανακυκλώσουμε τις κηρομπογιές οι οποίες τώρα που το σκέφτομαι γίνονται και τέλειο πασχαλινό δώρο άμα τις φτιάξεις με αυτό τον τρόπο. Περιττό να σου πω ότι έχω "ξεκοκαλλήσει" κάθε δημιουργική δραστηριότητα που παρουσιάζεις είναι όλες πάρα πολύ έξυπνες!

Reply
avatar
Ανώνυμος
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 11:20 π.μ. delete

τελειοοοο!!!και καταλληλο για το πασχαλινο καλαθι του βαπτιστηριου μου!ευχαριστω για την ιδεα!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 11:33 π.μ. delete

Είναι πανέμορφα. όλα αυτά τα όμορφα που φτιάχνετε τα κρατάω να τα φτιάξω όταν θα μεγαλώσει λιγάκι ο γιος μου.

Reply
avatar
M Koutsom
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 12:17 μ.μ. delete

Είσαι θεά! Πού πας και τα ξετρυπώνεις όλα αυτά τα απίθανα, βρε Ελπιδάκι μου! Πολύ έξυπνη η ιδέα σου και ναι, ότι πρέπει για δωράκι! Φιλιά

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:03 μ.μ. delete

Να,άλλη μια ιδέα για το βιβλίο ♥
Πολλά μπράβο γι'αυτή τη κατασκευή!Πασχαλινές κηρομπογιές με πασχαλινές εικόνες για ζωγραφική!Τέλειο δωράκι!!!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:11 μ.μ. delete

ευχαριστω Γεωργια μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:12 μ.μ. delete

κι εγω αυτό σκέφτηκα Ελευθερία μου!! :)

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:12 μ.μ. delete

ευχαριστω πολυ Ευαγγελία μου!!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:13 μ.μ. delete

Ευχαριστω!!! Τον φοβήθηκα τον φούρνο μηπως ξεχειλίσουν.. Αυτος μου φάνηκε πιο σίγουρος!! Δοκίμασε και πες μου!! :)

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:14 μ.μ. delete

ευχαριστω!! Περιμενω αντυπώσεις αν τις κανεις!!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:14 μ.μ. delete

ευχαριστω Ελένη μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:15 μ.μ. delete

ωω ευχαριστω πολυ!! χαίρομαι που σας αρεσουν!! Κι εγω για δωράκι τις ετοιμάζω.. Έκαν για το Νικόλα και τωρα θα κάνω και για τις ανιψιές μου!!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:16 μ.μ. delete

χαίρομαι που σου άρεσε!! Ελπίζω να αρεσουν και στο βαφτιστήρι!!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:16 μ.μ. delete

Ελπίζω να του αρεσουν οσο και σε μας!! :) ευχαριστω!!!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:17 μ.μ. delete

ευχαριστω Μαρακι!!! κανω τεστ drive Για τα γενεθλια του Νικολα..χεχε...
φιλια

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 1:18 μ.μ. delete

χαχαχαχα... ευχαριστω Λαμπρινη μου!!! πολλα φιλια

Reply
avatar
Κωνσταντίνα
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 1:49 μ.μ. delete

Διαβάζω καιρό το μπλογκ σου και έχω πάρει πολλές ιδέες για να περνάω δημιουργικό χρόνο με την κόρη μου που κοντεύει τα 3. Είσαι υπέροχη, συνέχισε να μας εμπνέεις!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 2:22 μ.μ. delete

ευχαριστω πολυ Κωνσταντίνα μου!!! Χαίρομαι πολύ όταν οι ιδέες και τα παιχνίδια μας αρεσουν και σε αλλους!!! :)

Reply
avatar
Zina Z
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 2:31 μ.μ. delete

υπεροχη ιδεα, καταπληκτικο αποτελεσμα και ειναι και φοβερη ιδεα για δωρακια! μπραβο

Reply
avatar
VERA
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 4:15 μ.μ. delete

φοβερή ιδέα, μού μοιάζουν με πασχαλινά μικρά σαπουνάκια! Νομίζω πως θα μπορούσε να γίνει η δραστηριότητα του ΣΚ που έρχεται! Ευχαριστούμε Ελπίδα!
fairywo-mom.blogspot.com

Reply
avatar
Αθηνά
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 4:38 μ.μ. delete

Εκπληκτκή η ιδέα σου!! Πάρα πολύ όμορφα γίνανε μπράβο!!

Reply
avatar
DESPINA P
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 5:21 μ.μ. delete

Πολύ όμορφη και έξυπνη η ιδέα σου,Ελπίδα μου!

Reply
avatar
marilise
AUTHOR
19 Μαρτίου 2015 - 7:59 μ.μ. delete

υπέροχες οι κηρομπογιές μανουλα θα ξετρελλαθει ο Νικόλας σας γλυκοφιλω

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 9:42 μ.μ. delete

Δεν το πιστεύω! Πόσο όμορφες!!!!!! ξετρελάθηκα εγώ, φαντάσου ο Νικόλας! ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 10:15 μ.μ. delete

ευχαριστω Αθηνα μου!! κι εγω ξετρελάθηκα!! :) Μαλλον θα κανω κι ενα σετ για μένα!! χαχαχαχα

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 10:16 μ.μ. delete

ευχαριστω Κάτια μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 10:16 μ.μ. delete

ευχαριστω πολυ Δέσποινα!!! :)

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 10:16 μ.μ. delete

ευχαριστω Αθηνα μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
19 Μαρτίου 2015 - 10:17 μ.μ. delete

ευχαριστω Βέρα μου!! Χαίρομαι που σας αρεσαν!! Δοκιμασε και πες μου πως σου βγήκανε!!

Reply
avatar
Mary Georgali
AUTHOR
20 Μαρτίου 2015 - 10:34 π.μ. delete

Πολύ όμορφες οι πασχαλινές κηρομπογιές και πάντα προσεγμένα τα δωράκια σου! Θα ξετρελαθούν τα πιτσιρίκια! Πολλά φιλιά!

Reply
avatar
20 Μαρτίου 2015 - 10:36 π.μ. delete

ευχαριστω Μαίρη μου!!! πολλα φιλια

Reply
avatar
20 Μαρτίου 2015 - 2:51 μ.μ. delete

εισαι απιθανη και ειναι απιθανες και οι κηρομπογιες σου ελπιδα!!!!!πραγματικα στολιδια!!!!
φιλια!!!!!

Reply
avatar
20 Μαρτίου 2015 - 11:08 μ.μ. delete

Αστείρευτη είσαι βρε κορίτσι!
Κι εγώ ξετρελάθηκα :)
Πολύ χαρούμενες οι κηρομπογιές, παιχνιδιάρικες και μέσα στο κλίμα της εποχής!
Φιλιά!!

Reply
avatar
21 Μαρτίου 2015 - 11:30 π.μ. delete

Εσένα έπρεπε να σου δώσουν εκπομπή στην τηλεόραση τέλος!!! Πως ήταν το art attack παλιά;;;
Η Ελπίδα 'ζωγραφίζει' ξανά!!! :))) Και στο μπλογκ πρέπει να αλλάξεις τίτλο... Ευρετήριο παιδικής χειροτεχνίας!!!
Και δεν έχω και παιδί να εφαρμόσω τόσες ιδέες!! :)) Μάλλον που θα αρχίσω να κάνω παρέα με τον Νικόλα!!! :) Πολλά φιλιά, καλό και δημιουργικό (σε ποιον το λέω τώρα.. χαχαχα) Σαββατοκύριακο!!

Reply
avatar
21 Μαρτίου 2015 - 1:30 μ.μ. delete

ευχαριστω Κική μου!!! πολαλ φιλια

Reply
avatar
21 Μαρτίου 2015 - 1:30 μ.μ. delete

ευχαριστω Ερμιόνη μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
21 Μαρτίου 2015 - 1:45 μ.μ. delete

χαχαχαχα.... μπα... δεν γραφω καλα στο γυαλι.. Ασε που προσθετει και κιλα...ασε καλυτερα... Ευχαριστω πολυ για ολα αυτα τα ομορφα που μου εγραψες Ελεαννα μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
22 Μαρτίου 2015 - 4:10 μ.μ. delete

Γειά σου Ελπίδα!!!!!!!!
Πως μου ξέφυγε αυτό το diy?
Πως το προσπέρασα???
Δεν ήξερα ειλικρινά ότι μπορείς να λιώσεις τις κηρομπογιές και να τους ξαναδώσεις σχήμα!
Απίστευτο μου φαίνεται και πραγματικά πολύ πολύ τέλεια ιδέα!!
Σου βγήκαν φοβερές!!!

Reply
avatar
22 Μαρτίου 2015 - 10:00 μ.μ. delete

ευχαριστω Χρυσαυγή μου!!! Αυτό ήταν ένα project που ηθελα να δοκιμασω εδω και καιρό!! και ευτυχως έγιναν πολυ ωραίες!! πολλα πολλα φιλια

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
23 Μαρτίου 2015 - 3:33 μ.μ. delete

Τι να σου οω πάλι!!! Έγραψες, ξεχώρισες, μάγεψες:))
Και τόσο επίκαιρη κατασκευή λόγω Πάσχα!!! Αχ ρε Ελπιδάκι, μας κάνεις καλύτερες μανούλες, νονές, θείες, φιλενάδες:))) χα χα χα
Και εγω νομίζω πως τη λύση του μπεν μαρί θα προτιμήσω

Reply
avatar
23 Μαρτίου 2015 - 6:52 μ.μ. delete

χαχαχαχα.. μου έλειψες Δημητρουλα... Κι εσεις με κάνετε καλύτερη.. πολλα πολλα φιλια

Reply
avatar
26 Μαρτίου 2015 - 1:33 μ.μ. delete

Υπέροχη ιδέα Ελπίδα! Ότι πρέπει για τα βαφτιστήρια και όχι μόνο!

Reply
avatar
Litsa
AUTHOR
27 Μαρτίου 2015 - 4:42 μ.μ. delete

Καλέ είναι πανέμορφες! Τι ξεχωριστό δωράκι, φανταστική ιδέα! Επίσης να σου πω, ότι λάτρεψα το αυγό με τα συννεφάκια. Μα είναι τέλειο!

Reply
avatar
28 Μαρτίου 2015 - 4:58 μ.μ. delete

Ευχαριστω Λιτσακι!!! Κι εγω εχω ξετρελαθει..χεχεχε... Το αυγό είναι απο το ΙΚΕΑ!!! Το λάτρεψα κι εγω!!

Reply
avatar
28 Μαρτίου 2015 - 4:59 μ.μ. delete

ευχαριστω Κατερινα μου!!! κι εμενα μου αρεσε πολυ!! :)

Reply
avatar