D.I.Y. Χριστουγεννιάτικο στεφάνι...

8:46:00 π.μ. 51 Comments A+ a-

in English soon
 
Το καινούριο τεύχος του Cook, Craft and Create είναι εδώ..
Διπλό, πλούσιο και άκρως εορταστικό !! Γεμάτο Χριστουγεννιάτικες συνταγές, ιδέες και κατασκευές!! 

Η δική μου πρόταση είναι ένα Χριστουγεννιάτικο στεφάνι!!!


Πανεύκολο.. Πανέμορφο.. Και ξεχωριστό... 
Μπορεί να γίνει δωράκι για κάποιο αγαπημένο πρόσωπο, ενθύμιο και στολίδι στο σπίτι μας.. 


Αν θέλετε να δείτε πως μπορείτε να το φτιάξετε...Ξεφυλλίστε το καινούριο 
Cook, Craft and Create πατώντας εδω(κλικ)


Μπορείτε να ενημερώνεστε για το περιοδικό μας στη σελίδα του στο facebook και στην ολοκαίνουρια σελίδα μας!! Εκεί θα βρείτε και τα προηγούμενα τεύχη!!!



Το πιο όμορφο στολίδι μου!!! 


 Ελπίζω να σας άρεσε!!!
καλημέρα και μην ξεχνιόμαστε...
27 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα!!!

 photo signature_zps72gyx3qr.png

51 σχόλια

Write σχόλια
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:43 π.μ. delete

Πολύ εύκολο αλλά πολύ ξεχωριστό Ελπίδα! Άσε που μπορεί να γίνει άκρως προσωποποιημένο όπως έκανες εσύ με τις φωτογραφίες! Καλές γιορτινές προετοιμασίες. Την καλημέρα μου

Reply
avatar
kathycallie
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 10:10 π.μ. delete

Καλημέρα! Οντως φοβερό το στεφάνι σου! Αχ πόσα πράγματα να κάνουμε πια! Τα θέλω όλα!!! χιχι! Φιλάκια και καλοτάξιδο! Κάλη

Reply
avatar
28 Νοεμβρίου 2014 - 10:15 π.μ. delete

Πολύ όμορφο! Καλές γιορτές!!

Reply
avatar
Ειρήνη
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 11:57 π.μ. delete

Πανέμορφο Ελπιδάκι μου, όπως και το ακριβό σου στολίδι :))) Μου άρεσε πολύ και το ημερολόγιο σας, ε ρε χαρές ο Νικόλας σου!!! Πολλά φιλιά σας στέλνω!!!

Reply
avatar
28 Νοεμβρίου 2014 - 1:25 μ.μ. delete

Μπραβο Ελπιδα ,αλλη μια πανεμορφη δημιουργια σου,συγχαρητηρια και για το ομορφο και ενδιαφερον περιοδικο!!!!
καλο σου κου!!!

Reply
avatar
28 Νοεμβρίου 2014 - 2:04 μ.μ. delete

Καλά είναι τέλειο!!!! Θα το φτιάξω οπωσδήποτε!!!

Τρελοτουρίστρια

Reply
avatar
eleanna Diary
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 3:42 μ.μ. delete

Νταξ... Δεν έχω λόγια και δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από εσένα Ελπίδα μου! Είναι υπέροχο!!!!

Reply
avatar
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:13 μ.μ. delete

Παρα πολύ ομορφο στεφάνι με ιδιαίτερη συναισθηματική αξια! Μπράβο κορίτσι μου!

Reply
avatar
Georgia Kaffe
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:47 μ.μ. delete

Τέλειο όπως πάντα! Αυτό θα πει να το'χεις με τις κατασκευές ρε παιδί μου... ;)

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:49 μ.μ. delete

καλημερα Δημητρα!! καλες προετοιμασιες και σε σενα!! φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:49 μ.μ. delete

ευχαριστω Καλη μου!! Κι εγω ολα τα θελω..χεχεχε.. φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:49 μ.μ. delete

ευχαριστω Ειρηνη μου!! καλες γιορτες και σε σας!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:50 μ.μ. delete

ευχαριστω Ειρηνακι!! πολλα πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:50 μ.μ. delete

ευχαριστω Κικη μου!! πολλα πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:51 μ.μ. delete

ευχαριστω!! Να μου στειλεις φωτογραφια να το δω!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:51 μ.μ. delete

ευχαριστω Ελεαννα μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:51 μ.μ. delete

ευχαριστω Σωτηρια μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Νοεμβρίου 2014 - 9:52 μ.μ. delete

Δεν ειναι δυσκολο Γεωργιτσα!! Καντο κι εσυ!! πολλα φιλια

Reply
avatar
29 Νοεμβρίου 2014 - 9:20 μ.μ. delete

Μοναδικό το στεφάνι σας, πολύ θα ήθελα να το φτιάξω, τα δικά μου τα ψωνάκια θα το χαρούν!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
29 Νοεμβρίου 2014 - 11:34 μ.μ. delete

ευχαριστω Ελενα μου!! Να το φτιάξεςι!! ειναι πανεύκολο!! φιλια

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
30 Νοεμβρίου 2014 - 12:20 π.μ. delete

Τι να σου πω κορίτσι μου!!! Εσύ παιδί μου έχεις το άγγιγμα του Μίδα!! Ότι αγγίζεις γίνεται χρυσάφι:)
Δεν υπάρχει ανάρτηση, κατασκευή ή συνταγή σου που να μην με έχει ενθουσιάσει!!! Δηλώνω επισήμως φανατική σου θαυμάστρια!!! Βάλε μπρος αυτά που είπαμε!!! Έχεις άστρο Ελπιδάκι μου!!!
Σε γλυκοφιλώ!!!!

Reply
avatar
Sofia Tsimari
AUTHOR
30 Νοεμβρίου 2014 - 2:18 π.μ. delete

πολυ πολυ χαρουμενο οπως ολα εδω μεσα.......αντε κ αυριο θα λεμε...........24.......

Reply
avatar
30 Νοεμβρίου 2014 - 3:34 μ.μ. delete

Πολύ όμορφο το στεφανάκι
Φιλάκια ...

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
30 Νοεμβρίου 2014 - 9:22 μ.μ. delete

χαχαχα.. Δημητρουλα μου με κανεις και ντρεπομαι... Οκ θα το βαλω στο προγραμμα... Να δουμε τελοσπαντων.. πολλα πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
30 Νοεμβρίου 2014 - 9:23 μ.μ. delete

ευχαριστω Σοφια μου!! φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
30 Νοεμβρίου 2014 - 9:23 μ.μ. delete

ευχαριστω πολυ!! φιλια :)

Reply
avatar
Χρύσα
AUTHOR
1 Δεκεμβρίου 2014 - 10:19 π.μ. delete

Ήρθα κι εγώ.... Καλά, η τέλεια και πανεύκολη ιδέα! Έχω από καιρό κάτι cd που ήταν για πέταμα και περιμένουν υπομονετικά να πάνε στην ανακύκλωση... Guess what, δε θα πάνε τελικά!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
1 Δεκεμβρίου 2014 - 12:58 μ.μ. delete

Τελεια!! Ανυπομονω να δω πως θα το κάνεις!! πολλα φιλια Χρυσα μου!!

Reply
avatar
2 Δεκεμβρίου 2014 - 5:39 μ.μ. delete

Ααα πολύ μου αρέσει αυτό το στεφάνι! Είναι πρωτότυπο, γιορτινό και με όμορφες αναμνήσεις! Μπράβο Ελπίδα!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
3 Δεκεμβρίου 2014 - 1:19 μ.μ. delete

ευχαριστω Κατερινα μου!!

Reply
avatar
M Koutsom
AUTHOR
8 Δεκεμβρίου 2014 - 1:40 μ.μ. delete

Το είχα θαυμάσει το στεφάνι σου Ελπίδα, μέσα στο νέο τεύχος του περιοδικού! (δεν ξέρω γιατί δεν το είχα σχολιάσει τότε....τέλος πάντων...) Είναι πολύ όμορφο, μου άρεσε που το προσωποποίησες με τις φωτογραφίες σας, μπράβο! Καλημέρα, από το πάρτι της Ελεάννας έρχομαι...

Reply
avatar
Kiki
AUTHOR
8 Δεκεμβρίου 2014 - 4:34 μ.μ. delete

Πολύ όμορφη ιδέα! Θα το χρησιμοποιούσα και εκτός Χριστουγέννων να σου πω την αλήθεια, με πιο ουδέτερα χαρτόνια από πίσω. Έψαχνα καιρό μια ιδέα για να στολίσω ασπρόμαυρες φωτο στο σπίτι! Δεν ξέρω αν στο έχω πεί, αλλά σε διαβάζω καιρό και με εμπνέεις πολύ!
Από το πάρτυ της Ελεάννας έρχομαι!
Φιλιά!
Κική- Hugs&Softies

Reply
avatar
8 Δεκεμβρίου 2014 - 8:55 μ.μ. delete

Αχ Ελπίδα μου αγαπώ οοοόλες τις κατασκευές σου!! (και τις φωτογραφίες σου εξίσου!!) Σε φιλώ γλυκά, γλυκά!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Δεκεμβρίου 2014 - 9:36 μ.μ. delete

γεια σου Μαρακι!! κι ευχαριστω πολυ!! φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Δεκεμβρίου 2014 - 9:36 μ.μ. delete

ευχαριστω Κικη!! καλη εβδομαδα!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Δεκεμβρίου 2014 - 9:37 μ.μ. delete

ευχαριστω Γιάννα μου!! φιλια στο μαιμουδακι!!

Reply
avatar
8 Δεκεμβρίου 2014 - 10:55 μ.μ. delete

Τι ομορφιά έκανες πάλι! Το έιδα στο περιοδικό σας αλλά μου είχε ξεφύγει η ανάρτηση :-)
Από το πάρτι της Ελεάννας

Reply
avatar
8 Δεκεμβρίου 2014 - 11:19 μ.μ. delete

Εκπληκτικό!! Όπως και όλη η θεματολογία του περιοδικού. Συγχαρητήρια!

Reply
avatar
des tzav
AUTHOR
8 Δεκεμβρίου 2014 - 11:29 μ.μ. delete

Πολύ ωραία η πρόταση σου Ελπίδα μου, όπως και όλο το περιοδικό!
Πάντα δημιουργική να είσαι!
Καλό βράδυ!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Δεκεμβρίου 2014 - 11:29 μ.μ. delete

ευχαριστω Ελενη μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Δεκεμβρίου 2014 - 11:29 μ.μ. delete

ευχαριστω πολυ Χριστινα μου!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Δεκεμβρίου 2014 - 11:30 μ.μ. delete

ευχαριστω Δεσποινάκι!! καλο βραδυ και σε σενα!!

Reply
avatar
oiparamythenies καιτη
AUTHOR
9 Δεκεμβρίου 2014 - 2:08 π.μ. delete

πολυ ωραιαο!! απο link party eleanna's diary

Reply
avatar
9 Δεκεμβρίου 2014 - 1:08 μ.μ. delete

το είδα πρώτα στο περιοδικό...πολύ όμορφο!!!!
από το πάρτυ έρχομαι!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
9 Δεκεμβρίου 2014 - 9:29 μ.μ. delete

ευχαριστω Ευαγγελια μου!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
9 Δεκεμβρίου 2014 - 9:30 μ.μ. delete

ευχαριστω Καίτη μου!!

Reply
avatar
ntina nt
AUTHOR
19 Νοεμβρίου 2015 - 11:33 π.μ. delete

Πρωτότυπο και πολυ όμορφο το σετφάνι σου Ελπίδα!!! Τι καλύτερο απο τις φωτογραφίες των πιο αγαπημένων μας προσώπων? Σήμερα ηρθα με αφορμη τον καφε!

Reply
avatar
19 Νοεμβρίου 2015 - 11:53 π.μ. delete

Τι υπέροχο!!! Έρχομαι από το καφεδακι!!!

Reply
avatar
Martha
AUTHOR
19 Νοεμβρίου 2015 - 1:16 μ.μ. delete

Με όλες τις ιδέες που κυκλοφορείτε κορίτσια θα πρέπει να αρχίζουμε τις ετοιμασίες αμέσως μετά την έναρξη των σχολειών!
Για ακόμα μια φορά καταπληκτική Ελπιδάκι μου!
Σε ευχαριστώ απο καρδιάς και για την συμμετοχή σου στο καφεδάκι!

Reply
avatar
mama Irini
AUTHOR
19 Νοεμβρίου 2015 - 8:31 μ.μ. delete

Υπέροχο το στεφάνι σου, Ελπίδα μου! Με το καλό οι γιορτές!!!

Reply
avatar
Zina Z
AUTHOR
23 Νοεμβρίου 2015 - 4:18 μ.μ. delete

ιδιαιτερο και παντα θα φερνει χαμογελα! υπεροχο!

Reply
avatar