Ζωγραφίζουμε με.. φύλλα.. !!

by - Τετάρτη, Οκτωβρίου 01, 2014

in English soon

Το φθινόπωρο ήρθε για τα καλά στα μέρη μας.. Χρώματα, μυρωδιές.. άλλος καιρός... Είπαμε λοιπόν να το γιορτάσουμε φτιάχνοντας μια ζωγραφιά με τα χρώματά του... και χρησιμοποιώντας φύλλα.. 


Χρησιμοποιήσαμε το αγαπημένο μας χαρτόνι (κουτί δημητριακών), τέμπερες (αλλά μπορείτε και με δαχτυλομπογιές) και φυσικά.. φύλλα..!!

Για τα μεγαλύτερα παιδιά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πινέλα όπως εμείς... 
Τα μικρότερα μπορούνε και με τα χέρια.. Εξίσου διασκεδαστικό..

Με το πινέλο απλώνουμε τη μπογιά στο φύλλο..

 

...και μετά πατάμε το φύλλο μας πάνω στο χαρτόνι.. και βγαίνει το χρωματιστό αποτύπωμά του..


Εμείς διαλέξαμε να βάψουμε με κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο, καφέ και πράσινο.. Μερικές φορές όλα τα χρώματα συνυπήρχαν και σε ένα αποτύπωμα.. Κάπως έτσι.. 




Πινέλο, μπογιά..


βάψιμο..





.. πάτημα στο χαρτόνι..



Μέχρι που στο τέλος το χαρτόνι μας έμοιαζε κάπως έτσι..


Υπέροχα φθινοπωρινό..!!


καλό μήνα σε όλους!!  



You May Also Like

49 σχόλια

  1. Θέλω πολύ να δοκιμάσω αυτη την τεχνικη αλλα δεν εχουμε τετοια φυλλα κοντα. Μονο μικρουλια. Θα δω μηπως βρω κατι. Παντως το αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε.. ευκαιρια για εκδομη στα βουνά Μαράκι.. Πάντως εμεις βάψαμε και με μικρά.. Αρκει να εχουν αρκετά νεύρα απο την πίσω μεριά για να αποτυπωθούν!!!

      Διαγραφή
  2. καλό μήνα Ελπίδα. Η ζωγραφική βοηθά τα παιδιά να εκφραστούν δημιουργικά και ιδίως όταν βουτάνε τα χεράκια τους στα χρώματα αισθάνονται μεγάλη ικανοποίηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία απασχόληση για τα παιδάκια!! Να μαζεύω φύλλα κι εγώ σιγά σιγά....
    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται άκρως διασκεδαστικό άσε που μπορείς να φτιάξεις όμορφους πίνακες για το σπίτι ή καρτούλες :)
    Καλημέρα & καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και διασκεδαστικό και χρήσιμο και με πολλές επιλογές..χεχε.. Σε καμβά θα φαίνεται ακόμα καλύετρο.. !! καλήμερα και καλό μήνα Δήμητρα!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα χρώματα... αχ αυτά τα δακτυλάκια, όμορφα και στρουμπουλά! μου θύμισαν τα δάκτυλάκια του δικού μου! Φοβερή η ιδέα σου και πάλι Ελπιδάκι, να 'σαι καλά! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πωπω τι ωραια!!!Πιο πολυ φυσικαμου αρεσαν αυτα τα μικρουτσικα χερακια που προσπαθουν να δημιουργησουν!!!!αχ αυτα τα χερακια τους!!!!!
    φιλιακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Κική μου!! Τα χεράκια ειναι τα αγαπημένα μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  7. Ελπιδα ειναι καταπληκτικο. Ενα τετοιο εργο σε καμβα πολυ θα το ηθελα!!!
    Εξαιρετικη σκεψη!!!

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χρυσαυγη μου!! Ναι πιστευω οτι θα ηταν πανέμορφο σε καμβά.. Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα,θα το δοκιμάσουμε και εμείς!!!Καλημέρα,καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Νικόλας είναι έτοιμος για την προσωπική του έκθεση νομίζω! Το κοινό του περιμένει :-)
    Θα το κάνουμε σίγουρα και μάλιστα σήμερα. Πάω να μαδίσω τη μουριά! Φιλιά Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε..λες Ελένη μου;;.χεχε..το καλλιτεχνικό απο μένα το πήρε το αγόρι μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο, πολύ φθινοπωρινό... Θα το δοκιμάσουμε σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Γεωργια μου!! Ειμαι σίγουρη οτι τα κορίτσια σου θα δημιουργήσουν!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  11. Εύκολο και πρωτότυπο, και με πολύ "επαγγελματικό" αποτέλεσμα!
    Συγχαρητήρια στο μικρό καλλιτέχνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα Ελπίδα μου!
    Τα αποτυπώματα των φύλλων σε συνδυασμό με τα ζεστά φθινοπωρινά χρώματα δημιούργησαν έναν πολύ εντυπωσιακό πίνακα!
    Μπράβο στο μικρό καλλιτέχνη και την πάντα ψαγμένη μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πράγματι είναι εντυπωσιακός ο τρόπος αποτύπωσης των φύλλων! Ελπίδα μου μου έδωσες ιδέα να κάνω κι εγώ κάτι! Την καλημέρα μου και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέλεια!!! Ανυπομονώ να δω τι καταπλητικά πράγματα θα ετοιμασεις!! πολλα φιλια Χριστίνα μου!!

      Διαγραφή
  14. Ελπίδα, τέλεια η ζωγραφική με τα φύλλα! Νομίζω έφερες το φθινώπορο σήμερα στην μπλογκόσφαιρα με τα υπέροχα χρώματά του! Καιρός να βγούμε και εμείς να (ξανα)μαζέψουμε ξερά, κίτρινοκόκκινα φθινοπωρινά φύλλα γιατί τα πρώτα που είχαμε μαζέψει τα ξεχάσαμε στο παγκάκι.. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Νίκη μου!! Πραγματικά υπέροχα τα χρωματα του Φθινοπώρου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  15. Ελπίδα μου μόνο ένα πράγμα μου έρχεται πάντα στο μυαλό όταν διαβάζω τις αναρτήσεις σου....Είσαι μία ΥΠΕΡΟΧΗ μάμά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολυ ωραία ιδέα! σίγουρα θα το δοκιμάσουμε μιας και απο φυλλα έχουμε πολλά εδω γυρω!
    σήμερα ήρθα απο το λινκ πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σου έχω ξαναπεί ότι όποια ιδέα βρίσκω, την εκτυπώνω και τις φυλάω σε έναν φάκελο! Ε εσύ, τον έχεις τιγκάρει λοιπόν!!!!!
    Από το πάρτυ της Ελεάννας μας έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχη ιδέα!!!
    Θα την εντάξω στο home scooling που κάνω με την μικρή μου!!!
    Από το πάρτυ της Ελεάννας έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας, δημιουργία και παιχνίδι. Πολύ ωραία δραστηριότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχχχχχ τι μου θυμισες.... στο νηπιαγωγειο το καναμε! Τέλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βγαινει τοσο ωραιο που θ αμπορουσε να διακοσμησει και το σπιτι νατο καδραρεις!!!Μπραβο Ελπιδα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tέλεια ιδέα..... ευτυχώς που ακόμη έχουμε φύλλα για να το δοκιμάσουμεκαι εμείς... ήρθα από το link party της Μάχης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ααα πολύ ωραία ιδέα να ζωγραφίσουμε φύλλα.δεν το είχα σκεφτεί ,τελικά δεν έχω καθόλου φαντασία.Θα το φτιάξουμε οπωσδήποτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά, η ιδέα είναι σουπερ!!! Αλλα πιο σουπερ ειναι τα ζυμαροχεράκια του μικρού που δημιουργει!!!!! (από το link party του Mommas Daily Life)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χιχιχι! Φτιάξαμε κι εμείς την ίδια ζωγραφιά με φύλλα. Είναι πραγματικά διασκεδαστικότατο. Και για να πω την αλήθεια μου άρεσε τόσο το αποτέλεσμα που το έβαλα να στολίζει το σαλόνι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τις καλύτερες ιδέες έχεις τελικά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS