5 τρόποι να μάθει να γράφει το όνομα του..

by - Τετάρτη, Οκτωβρίου 22, 2014

in English soon
Το τελευταίο διάστημα ο Νικόλας έδειχνε έντονο ενδιαφέρον για τα γράμματα..Ήξερε τα περισσότερα γράμματα της αλφαβήτας....τα ονόματα ..τις φωνές τους..Αλλά αυτή τη φορά ήθελε να μάθει τις συλλαβές.. τις λέξεις.. πως διαβάζονται.. πως γράφονται.. Οπότε.. 

{ ΠΡΟΣΟΧΗ !! Ακολουθεί κουκουβάγισμα !!! }

... δηλώνω υπεύθυνα και περήφανα σαν μαμά κουκουβάγια οτι το αγόρι μου (3 χρονών και 6 μηνών) μπορεί να φτιάχνει λεξεις..να συλλαβίζει και να Γ Ρ Α Φ Ε Ι και να Δ Ι Α Β Α Ζ Ε Ι σχεδόν κανονικά !!! Αλλά αυτό που με κάνει ακόμα πιο περήφανη είναι η φιλομάθεια του.. Αυτό τουλάχιστον το πήρε από μένα.. Αγαπάει να μαθαίνει.. αγαπάει τα βιβλία.. αγαπάει το διάβασμα..
{Οκ τέλος το κουκουβάγισμα και πάμε στο θέμα μας !!!} 
Πως να μάθει το παιδάκι μας να γράφει το όνομα του.. 
Την πιο σημαντική λέξη από όλες.. Το όνομά του..Το μοναδικό του..και κατάδικό του.. Την δικιά του προσωπική ταυτότητα..

#1 Όνομα ουράνιο τόξο

Με χρωματιστές κηρομπογιές ή ξυλομπογιές.. το πιτσιρικι μας γράφει το όνομά του.. 


Αλλάζει χρώμα και ξαναγράφει πάνω στα προηγούμενα γράμματα ...


Και ξανά και ξανά .. Μέχρι να φτιάξει το πολύχρωμο όνομά του!! 


extra tip: Εξίσου χρήσιμο για μεγαλύτερα παιδάκια για να μάθουν δύσκολες λέξεις στην ορθογραφία.. Ορθογραφία ουράνιο τόξο!! Τέλειο ;;

#2 Φωσφορούχο όνομα


Με φωσφορούχους μαρκαδόρους γράφουμε το όνομα του. Του δίνουμε στυλό ή μαρκαδόρο για να γράψει μεσα στα φωσφορούχα γράμματα..

Και μόνο που του έδωσα μαρκαδόρους από την κασετίνα μου.. και στυλό.. ήταν αρκετό να κάνει το Νικόλα ευτυχισμένο.. χεχε..

#3 Όνομα -ενώστε τις τελίτσες 


Τελίτσες που αν τις ενώσεις .. σχηματίζουν το όνομα του..

Και με υπόγραφη..χεχε..


#4 Όνομα - βλέπω και γράφω
Ένα τετράγωνο για κάθε γράμμα..Το βλέπει και το γράφει..Με το ίδιο ή και άλλο χρώμα..



 #5 Όνομα πλαστελίνης
Τα γράμματα σε ρόλο σφραγίδας πάνω στην αγαπημένη μας πλαστελίνη..

Ή και χειροποίητα..

Μπορείς ακόμα να γράψεις και με άλλους τρόπους..Με ξυλάκια ή ακόμα και με αφρό ξυρίσματος.. Αρκεί να έχεις φαντασία και καλή διάθεση..
Ποιος τρόπος σας άρεσε περισσότερο ;;  

You May Also Like

63 σχόλια

  1. Αχ πού πας και τις βρίσκεις κάτι καταπληκτικές ιδέες! Η Σταυρούλα δεν έχει εκδηλώσει ακόμα ενδιαφέρον για διάβασμα/γράψιμο αλλά τις κρατάω όλες στο μυαλό μου για όταν θελήσει. Τέλεια ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου πω την αλήθεια όλοι οι τρόποι μου άρεσαν! Είναι απο τις αναρτήσεις που θα "φυλάξω" για αργότερα!!! Οπως άλλωστε πολλές απο τις αναρτήσεις σου....!
    Τρελάθηκα δε ιδιαιτέρως με το "Προσοχή ακολουθεί κουκουβάγισμα"!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίδα μου, για άλλη μια φορά με εντυπωσιάζεις! Πραγματικά αποδεικνύεις ότι μια μανούλα που αφιερώνει ποιοτικό χρόνο στο παιδάκι της έχει θεαματικά αποτελέσματα! Και πολύ καλά κάνεις και κουκουβαγίζεις τόσο καλά που τα έχεις καταφέρει! Περιττό να πω ότι οι τρόποι που μοιράστηκες μαζί μας καταγράφονται και ανυπομονώ να τους χρησιμοποιήσω!!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!
    υ.γ. Ο Νικόλας είναι πολύ τυχερός που σε έχει! Το εννοώ!
    Φιλιά πολλά και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ Αναστασια μου!! Το καλο είναι οτι δεν ασχολουμαι μονο εγω αλλα και η γιαγιά του.. και ο μπαμπάς του!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
    2. Ε, γι΄αυτό είναι ξεφτέρι! Αστεράκι τον έχετε κάνει! Μπράβο και στους 3 σας!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    3. ευχαριστω Αναστασια μου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  4. Μπράβο στο Νικόλα! Με εντυπωσιάζει περισσότερο αυτό με την πλαστελίνη. Μια που τελευταία έχουμε μια ιδιαίτερη αγάπη για την πλαστελίνη, θα είναι ωραίος και διασκεδαστικός τρόπος να μάθουμε τα γραμματάκια έτσι. Εμένα είναι 5 η Δήμητρα και το όνομά της ξέρει να το γράφει αλλά μέχρι εκεί, ούτε διαβάζει ούτε τίποτα άλλο. Αλλά βεβαια κάθε παιδάκι με το χαρακτήρα του! Φιλιά Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πλαστελινες ειναι σταθερη αξία..χεχε.. Κι οσο για το διάβασμα.. εννοειται οτι καθε παιδι ειναι διαφορετικο.. Κι εγω ετσι ημουν οπως ο Νικολας.. ήθελα να μάθω!! Όλα τα παιδια θα μαθουν να γραφουν και να διαβαζουν όταν είναι ετοιμα :) πολλα φιλια Ελευθερια μου!!

      Διαγραφή
  5. τι τέλειες ιδέες! ανυπομονώ να μεγαλώσουμε και να τις δοκιμάσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κρατάω κι εγώ βασικά την ανάρτηση γιατί θα φτάσει κι εμάς ο καιρός μας!
    Λάτρεψα το ουράνιο τόξο!!! Αλλά και τις τελίτσες!!
    Θα τις δοκιμάσουμε σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε... το ουρανιο τόξο είναι κι εμένα το αγαπημένο μου!! πολλα φιλια Μαρθούλα!!

      Διαγραφή
  7. Ο μικρός Νικόλας τα πάει υπέροχα !!! Τι γλυκούλης μωρέ, τα κατάφερε εξίσου καλά σε όλες τις τεχνικές. Μου έδωσες πολλές ιδέες για τον Τίμο μου που έκλεισε τα 3 πρόσφατα, σε ευχαριστώωωωω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρακαλώ!!! ελπίζψ να αρεσουν και στον Τίμο (τι ωραίο όνομα!!) φιλια

      Διαγραφή
  8. Φανταστικό!!!!!!!!!!!!
    Πρώτα απ΄όλα ότι έχει την ιδιαιτερότητα να γράφει και να διαβάζει από τόσο νωρίς και κατά δεύτερον τα κόλπα σου για την πρώτη γραφή!
    Είναι πολυ βοηθητικό για σένα αλλά και για το ίδιο το παιδί για την ζωή του να του αρέσει να μαθαίνει. Είναι ευλογία.

    Όλοι οι τρόποι μου άρεσαν πολύ. Ο καθένας για ξεχωριστό λόγο!
    Μπράβο για μια ακομη φορά Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Χρυσαυγή μου!! Η φιλομάθεια του με κάνει τρελά περηφανη!! πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  9. Τι παιδί χάρμα είναι αυτό! Μπράβο Ελπίδα, καλά κάνεις και είσαι περήφανη! Κι ο δικός μου γιος δεν έχει δείξει ενδιαφέρον ακόμη για τα γράμματα, δεν αγχώνομαι όμως, ίσως αργότερα... μου άρεσε πολύ ο τρόπος με τις τελίτσες. Γενικά όλοι οι τρόποι μου φάνηκαν διασκεδαστικοί. Σήμερα κιόλας θα προσπαθήσω να του δείξω πώς μπορεί να γράψει το όνομά του... πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπιζω να του αρεσουν Μαρια μου.. Άλλωστε σε ποιον δεν αρεσει να γραφει το ονομα του...χεχε.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  10. Ελπιδα τι φανταστηκες ιδεες ειναι αυτες!!!!!!
    Ειμαστε στη φαση που ξεκιναμε να μαθαινουμε καποια γραμματακια(προνηπια) και εχω ενθουσιαστειμε τις ιδεες σου!!!Θα τις κανουμε ολες!!!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπραβο Ελπιδα...........μπραβο κ στον μικρουλη....τα παιδια θελουν χρονο χρονο κ αγαπη............τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανυπομονώ να έρθει και η δική μας η ώρα, αλλά έχουμε καιρό...!
    Παρόλα αυτά θα τη φυλάξω την ανάρτηση!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κουκουβά! Μπράβο, μπράβο, μπράβο στο μικρό Νικόλα, ε, με τέτοιο καλό πρότυπο, τι ήθελες να κάνει;;;
    Πολύ όμορφες ιδέες μας έδωσες πάλι, και μου αρέσει που είναι και πολλές μαζί, γιατί τα παιδιά θέλουν ποικιλία. Με μόνο μία καλή ιδέα, δεν κάνουμε τίποτα, θα βαρεθούν εύκολα!
    Μπράβο σούπερ ευρηματική μανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταρχήν μπράβο Ελπίδα!! Φαίνεται πόσο έχεις ασχοληθεί με το αγοράκι σου!! Και μπράβο στον Νικόλα ,είναι υπέροχος!!! Μου άρεσε πολύ το ουράνιο τόξο και τα φωσφόρουχά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Αλεξανδρα μου!! Κι εμενα το ουρανιο τοξο μου αρεσε περισότερο!! φιλια

      Διαγραφή
  15. Ένα μεγάλο μπράβο στον Νικόλα και ακόμα μεγαλύτερο στη μανούλα του!!!
    Απλές και ε΄ξυπνες οι ιδέες σου Ελπίδα και νομίζω ότι θα τις δοκιμάσουν πολλοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελπίδα πως να μην γίνεις κουκουβάγια με τέτοιο παιδί!!! Μπράβο στο Νικόλα, μπράβο και σε σένα! Είστε εξαιρετικοί και οι δυο σας! Υπέροχοι οι τρόποι σου για να μάθει να γράφει το όνομά του. Εννοείται ότι τους κρατάω για να ξεκινήσουμε και εμείς να το μαθαίνουμε. Είναι και μικρό το δικό μας, όλο γραμμούλες.. οπότε φαντάζομαι δεν θα είναι δύσκολο. Καμιά φορά καθώς ζωγραφίζουμε της το γράφω, για να το βλέπει... χιχι
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Νικη μου!!! Πιστευω οτι Αγνη θα το μαθει γρηγορα!! Ειναι ευκολο το ονομα της!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  17. Εντάξει με άγχωσες λίγο τώρα!
    Εμείς δεν έχουμε μπει ακόμα σε τέτοια διαδικασία.
    Θα μπούμε σιγά-σιγά!
    Μου άρεσε πολύ ο τρόπος με τους φωσφοριζέ μαρκαδόρους. Νομίζω είναι αυτός που θα μας ταιριάξει καλύτερα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην αγχωνεσαι Ερμιονακι.. Καθε παιδι θελει το χρονο του και τον τροπο του.. Κι εγω δεν ειχα σκοπο να μπω σε διαδικασιες τετοιες τοσο νωρις .. αλλα το ηθελε ο Νικολας.. Και τωρα τον χαιρομαι που γραφει και διαβαζει.. πολλα φιλια

      Διαγραφή
  18. Καλή αρχή στην γραφή σας και εύχομαι σύντομα ο Νικόλας να γράφει χωρίς βοήθεια. Μα πόσο υπέροχοι οι τρόποι της εκπαίδευσης του...ένα ατελείωτο παιχνίδι μάθησης! Εύγε Ελπίδα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πωπω τι μου θυμησες ... περιμενω τον πριγκηπα των χριστουγεννων να υπογραφει στις φετινες δημιουργίες 1η Νοεμβρη ξεκιναμε εισαστε έτοιμοι ??????

    http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/10/blog-post_71.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι να πω για σένα φοβερή και υπερδραστήρια μανούλα!!!!!! Πραγματικά καμάρωσα το Νικόλα και εσένα για την φοβερή σας χημεία:) Μαμά και γιός ζωγραφίζουν μεταφορικώς και κυριολεκτικώς!!!!
    Με το δίκιο σου να κουκουβαγίζεις Ελπιδάκι. Είναι ένα χαρισματικό παιδάκι που κι εσύ με την ενέργεια και την όρεξή σου, του δίνεις φτερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο βρε Ελπιδάκι! Τι ωραίες ιδέες! Θα αρχίσουμε κι εμείς σιγά σιγά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε ευχαριστω για την καταπληκτική ιδεα! Η κόρη μου 4 ετων ενθουσιάστηκε απιστευτα αν και ήξερε ηδη να γράφει το όνομα της και έτσι έμαθε να γράφει της αδερφουλας της, του Μπάμπα και της Μάμας! Σε διαβάζω Κάιρο και θαυμαζω τον κόπο και την προσπαθεια σου για την ανατροφή του Νικολα! Σκέφτομαι να μπω στην blogoπαρεα με το δικο μου blog, μήπως μπορείς να μου πεις πως φτιάχνεται ενα blog; Ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λόγια!! Και βεβαια να μπεις στη bloggoπαρεα.. Αν θελεις ρίξε μια ματια εδω.. τα λεει πολυ αναλυτικα :)

      http://issuu.com/marthasakkapapakosta/docs/_3_-_september_2014 στη σελιδα 72-76..

      Κι οτι χρειαστεις πες μου!! φιλια

      Διαγραφή
  23. Ελπιδα εισαι εγκυκλοπαιδεια!!!χιχιχ μακαρι να ειχα και γω χρονο ν ακαναμε τετοια πραματακια...:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα βρεις Βανουλα.. Δεν ειναι τίποτα... Μια ωριτσα τη μερα... φιλια

      Διαγραφή
  24. Αχ βρε Ελπίδα, Αχ βρε Ελπίδα!! Εντάξει, τις αγαπώ αυτές τις ιδέες! Κουκουβάγισε ΟΣΟ θέλεις καλά κάνεις!!! (και εμένα 19 μηνών καταφέρνει και "γραφει" με μαγνητικά γράμματα το όνομα του μισό!! ΜΙΜΗΣ δηλαδή- έχει μάθει και βάζει το Μ το Ι και το Μ δίπλα όπως βλέπει να του το κάνω και δείχνει θέληση διαρκώς να μάθει και το υπόλοιπο μα μπερδεύεται από όλα τα γράμματα και ζητάει να του τα πω και ξεχνιέται!! χαχα εμείς δεν έχουμε παιδιά- ΑΣΤΕΡΙΑ εχουμε!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα ναι βρε παιδι μου.. χαχαχα... Αλλα νομιζω οτι οι περισσοτερες μαμάδες πλεον ασχολουνται πολυ με τα παιδακια τους.. Και ειναι ολα πανεξυπνα!! πολλα φιλια Γιαννα μου!!

      Διαγραφή
  25. Με τις τελιτσες!!!!θα το δοκιμασω!!!!!ολοι ειναι υπεροχοι ομως!!!!ευχαριστουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραίες ιδέες όλες! Εγώ σε αυτές τις μικρές ηλικίες προτιμώ τις πιο αισθητηριακές δραστηριότητες, όπως με την πλαστελίνη που δείχνεις. Και μπράβο στον Νικόλα για την φιλομάθεια του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εξαιρετικές οι ιδέες σας! Νομίζω πως με κέρδισαν τα πλαστικά γράμματα και η πλαστελίνη. Εξαιρετική ιδέα γιαα να παίξουμε με τον μικρό που δεν ξέρει ακόμη να γράφει το όνομά του! Μπράβο στον Νικόλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. και με το δακτυλο στην αμμο ή με δακτυλομπογιες ή με πινελο! Φαντασια να υπαρχει. πολύ ωραιο αρθρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελπιδακι μου λεω να δοκιμάσω απο Σεπτέμβρη με την Δώρα να δούμε πως θα τα παει. Αναγνωρίζει πολλα γράμματα και τα δικά μας εχει μαθει και να τα φτιάχνει. Οποτε νομίζω πως ειναι έτοιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω ετσι πιστευω Μαρθουλα μου!! Και ειμαι σγουρη οτι θα τα καταφερει!! πολλα φιλια

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS