Ζωγραφίζουμε... με αφρό ξυρίσματος..

5:09:00 μ.μ. 36 Comments A+ a-

in English soon

Η χτεσινή μπόρα κατέβασε πέτρες και κλαδιά και χάλασε το χωματόδρομο που οδηγεί στο σπίτι μας... Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί μέχρι να έρθουν από το δήμο για να τον φτιάξουν.. Οπότε χωρίς αυτοκίνητο.. δεν είχε βουτιά στη θάλασσα σήμερα..Και κάπως έπρεπε να περάσουμε το πρωινό μας.. Οπότε..


Αφρός ξυρίσματος (ο πιο φθηνός), χρώματα ζαχαροπλαστικής, ένα πινέλο (εμείς είχαμε σιλικόνης, για μαγειρική..χεχε) και όλα τα πλακάκια του μπάνιου έτοιμα για ζωγραφική.. 

  
Ο Νικόλας ξετρελάθηκε.. Ανακάτευε τα χρώματα.. και γέμιζε τα πλακάκια..






Και η μαμά  καθόταν δίπλα με τον καφέ και το περιοδικό της.. και απολάμβανε τη ησυχία..και τη δημιουργία...χεχεχε..


Βάλαμε και δεύτερη δόση χρώμα και αφρό..




Μπορούμε επίσης να βάλουμε τέμπερες αντί για χρώματα ζαχαροπλαστικής. Δίνουν πιο έντονο χρώμα και ξεπλένονται εξίσου εύκολα.. 




Για τα μικρότερα πιτσιρίκια που τα δοκιμάζουν όλα... μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σαντιγί σε σπρέι και χρώματα ζαχαροπλαστικής.. 

 
Και μετά το πινέλο μπήκαν και τα χέρια στο παιχνίδι.. 




Πασάλειβε από δω .. πασάλειβε από 'κει..  Γέμισε ολόκληρο τον τοίχο χρώματα.. 



Και μόλις τελείωσε το έργο του..και το καμαρώσαμε.. ένα γρήγορο ντους με μπόλικη σαπουνάδα και όλα πεντακάθαρα.. Πλακάκια και μικρός καλλιτέχνης !!! Προβλέπω να επαναληφθεί σύντομα.. Μας άρεσε πολύ !!



36 σχόλια

Write σχόλια
M Koutsom
AUTHOR
7 Αυγούστου 2014 - 5:24 μ.μ. delete

Γεια σου Ελπιδάκι με τις πρωτοποριακές ιδέες δημιουργικής απασχόλησης! Τι να σου πω...σου βγάζω το καπέλο! Πάντα τέτοια σας εύχομαι! φιλιά πολλά και να περνάτε όμορφα στις διακοπές σας...

Reply
avatar
7 Αυγούστου 2014 - 9:06 μ.μ. delete

Η χαρά του καλλιτέχνη! Ελευθερία σχεδόν ασυδοσία τι καλύτερο για ένα παιδί να μην ακούει "μη"! Κι εγώ αν ήμουν στην θέση του Νικόλα τα ίδια θα έκανα ... να το επαναλάβετε σύντομα :)

Reply
avatar
Ειρήνη
AUTHOR
8 Αυγούστου 2014 - 12:44 π.μ. delete

Κάθε φορά σκέφτομαι, τι θα σκαρφιστείς άραγε την επόμενη;;; Έχω να σου πω, πως εκτός από αστείρευτη, είσαι και απρόβλεπτη :))) Καλά παιχνίδια, με τον κούκλο σου Ελπιδάκι! Πολλά φιλιά και στους δυο!!!

Reply
avatar
8 Αυγούστου 2014 - 9:42 π.μ. delete

Καλά Ελπίδα! Είσαι ότι πρέπει για δημιουργικό εργαστήρι! Για ψάξτο!

Reply
avatar
8 Αυγούστου 2014 - 10:39 π.μ. delete

Ένας καλλιτέχνης γεννιέται!!!!
Την καλημέρα μου :)

Reply
avatar
Νίκη
AUTHOR
8 Αυγούστου 2014 - 12:08 μ.μ. delete

Καταπληκτικός ο καλλιτέχνης! Είμαι βέβαιη ότι το καταευχαριστήθηκε με τόση ελευθερία στο μπάνιο. Την επόμενη φορά μάλιστα μπορείτε να μεγαλουργήσετε σαν τη Δήμητρα - Decorasylum. Ρίξε μια ματιά και εδώ
http://decorasylum.blogspot.gr/2014/05/diy-marble-art.html

Πολλά φιλιά Ελπίδα μου. Καλό καλοκαίρι!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Αυγούστου 2014 - 3:57 μ.μ. delete

ωωω δεν το είχα δει αυτό!! πραγματικά πολύ ωραιο αυτο που εφτιαξε η Δήμητρα!!! πολλα φιλια Νικη μου!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Αυγούστου 2014 - 3:58 μ.μ. delete

ευχαριστω Δημητρα.. Μόλις είδα και τη δικιά σου ανάρτηση!!! Απίστευτο!! Μπράβο!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Αυγούστου 2014 - 4:00 μ.μ. delete

ευχαριστω Ειρηνάκι μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Αυγούστου 2014 - 4:02 μ.μ. delete

Μακαρι να μπορουσα Βερα μου... Αλλα δυστυχως θελει κεφαλαιο.. που δυστυχως δεν υπάρχει.. δεν πειραζει.. Ισως καποια άλλη στιγμη.. φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Αυγούστου 2014 - 4:07 μ.μ. delete

Σιγουρα θα το επαναλάβουμε..χεχεχε... του αρεσε πολυ!! πολλα φιλια Χριστινα μου!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Αυγούστου 2014 - 5:11 μ.μ. delete

ευχαριστω Μαρακι!! πολλα φιλια και καλες διακοπες και σε σας!!

Reply
avatar
kathycallie
AUTHOR
9 Αυγούστου 2014 - 2:47 μ.μ. delete

Θα συμφωνήσω με τη κ. Κουκουβάγια!!! Μήπως έστω να πας για κανένα part-time?

Reply
avatar
kathycallie
AUTHOR
9 Αυγούστου 2014 - 2:48 μ.μ. delete

Φοβερό όντως! αν και νομίζω ότι αν το έκανα εγώ θα φαινόταν σαν μουτζούρα,χεχε! Ολα θέλουν το χέρι τους!

Reply
avatar
des tzav
AUTHOR
10 Αυγούστου 2014 - 4:44 μ.μ. delete

Γεια σου Ελπίδα με τα ωραία σου!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
10 Αυγούστου 2014 - 9:21 μ.μ. delete

χμμμ.. αν εβρισκα κατι.. σιγουρα θα πήγαινα.. Αλλα οι περισσοτεροι θελουν κοριτσακια..που μολις βγηκαν απο τη σχολη :(

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
10 Αυγούστου 2014 - 9:22 μ.μ. delete

:) ευχαριστω Δεσποινακι

Reply
avatar
Βέρα Μ.
AUTHOR
13 Αυγούστου 2014 - 2:48 μ.μ. delete

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου Ελπίδα!!! Και δημιούργησε ο γλύκας σου και καθαρό το μπάνιο!!! Φοβερό, μπράβο για την ιδέα!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Αυγούστου 2014 - 3:49 μ.μ. delete

ευχαριστω Βέρα μου!! φιλια

Reply
avatar
14 Αυγούστου 2014 - 3:32 μ.μ. delete

Όμορφη ιδέα
Φιλάκια ...

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
18 Αυγούστου 2014 - 10:30 μ.μ. delete

ευχαριστω κορίτσι.. φιλια :)

Reply
avatar
19 Αυγούστου 2014 - 5:36 μ.μ. delete

Ένας καλλιτέχνης γεννιέται!!! Μήπως να τον προωθήσουμε λιγάκι;; Άπαιχτος και ο μικρός και η ιδέα σας Ελπιδάκι. Τα φιλιά μου.

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
19 Αυγούστου 2014 - 9:45 μ.μ. delete

ευχαριστώ Σίνα μου..χεχεχε..λες ??? φιλια

Reply
avatar
Ariadni St.
AUTHOR
22 Αυγούστου 2014 - 5:57 μ.μ. delete

Τι κουκλι είναι αυτο; Να τον χαίρεσαι, ειναι και καλλιτεχνικη ψυχη!
Καλό μας Σαββατοκύριακο

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
23 Αυγούστου 2014 - 5:31 μ.μ. delete

καλο Σαββατοκυριακο Αριαδνη μου!! ευχαριστω πολυ :)

Reply
avatar
mama Irini
AUTHOR
10 Ιουλίου 2015 - 10:25 π.μ. delete

Καλά.... Ελπίδα μου, απλά δεν υπάρχεις!!!
Εδώ και κάποιο καιρό έχω πιάσει τον εαυτό μου να περιμένω πως και πως να διαβάσω την επόμενη (ή προηγούμενη, αν την έχω χάσει) ιδέα σου.... και το συγκεκριμένο, δεν παίζεται!
Εύκολο, οικονομικό, διασκεδαστικό και συνάμα το πιο αυτο-περιοριστικό λέρωμα που είναι και ευκολοκαθάριστο... τι άλλο να ζητούσα η μάνα;!!!
Μέχρι τώρα δεν ήξερα ποια από τις προτάσεις σου για δημιουργική και χαρούμενη απασχόληση να πρωτοδοκιμάσω. αλλά μόλις τη βρήκα! Άντε και καλή μας διασκέδαση!!!!
Σε φιλώ γλυκά,
mama-Irini / www.mamadoistories.gr

Reply
avatar
10 Ιουλίου 2015 - 11:13 π.μ. delete

Δεν υπάρχει ο μικρός!!! Είναι κουκλί!!! Αλλά και η μανούλα θεά με τις ιδέες της!!! Θέλω και εγώ έναν τέτοιο χαλαρό καφέ και εσύ με βοηθάς να τον ευχαριστηθουμε μαμά και κόρη. Ευχαριστώ πολύ Ελπίδα ♡♡♡

Reply
avatar
effie effie
AUTHOR
10 Ιουλίου 2015 - 12:25 μ.μ. delete

Ελπίδα σου προτείνω να ανοίξεις μια σχολή καλών τεχνών για πιτσιρίκια!!! Είσαι καταπληκτική !!!

Reply
avatar
10 Ιουλίου 2015 - 9:58 μ.μ. delete

Τι να πω;... Τα ίδια... Τέλεια ιδέα και πολύ ξεκούραστη αφού η τσαπατσουλιά περιορίζεται σε χώρο που καθαρίζει στο πι και φι!!! Αυτός ο καιρός κατέβηκε μόλις τώρα σε μας, στο τσακ πρόλαβα να φύγω από την θαλασσα!! Θα το δοκιμάσουμε, αργότερα όμως νομίζω... Ίσως σε μερικούς μήνες!! Τα φιλιά μου!!!!!

Reply
avatar
Ανώνυμος
AUTHOR
7 Νοεμβρίου 2015 - 6:15 μ.μ. delete

Ωραίες ιδέες!!!! Μπράβο !!! Εγώ δεν είμαι μανούλα αλλά τρελό-θεια 2 επίσης τρελών 6χρονων διδύμων.Ερώτηση:Υπάρχει περίπτωση να βαφτεί ο αρμός; Ειδικά αν βάλουμε τέμπερες;; Ρωτάω μη με κυνηγάει μετά ο άντρας μου...
Εγώ έκανα παραλλαγή στην ιδέα σου (κλεμμένη κι αυτη) προσπαθούσαμε να μάθουμε το "γ" και τους έβαλα αφρό σε 2 ταψια για να σχηματίζουν με το δάχτυλο το γράμμα. Βοήθησε πολύ. Μετά βάλαμε και χρώματα και έγινε χαμός. Φτιάχνανε τούρτες χρωματιστές και με κερνουσανε. Καλή συνέχεια σε όλες τις μανούλες και τρελό-θειες. Ματίνα

Reply
avatar
11 Νοεμβρίου 2015 - 9:08 π.μ. delete

Ματινα μου .. με καθε επιφυλαξη.. αλλα δεν νομιζω να υπαρχει πρόβλημα.. Οι τεμπερες βγαινουν με το νερο... Βεβαια κι εμεις δεν τα αφησαμε πολυ ωρα.. Οποτε ξεπλυθηκαν μια χαρα!!! Πρεπει να εισαι φανταστικη θεια!!! πολλα φιλαι

Reply
avatar
Ανώνυμος
AUTHOR
13 Νοεμβρίου 2015 - 12:44 π.μ. delete

Να 'σαι καλά.. Ίσως το δοκιμάσουμε... Καλή συνέχεια! Ματίνα

Reply
avatar
25 Φεβρουαρίου 2016 - 2:58 μ.μ. delete

Τι ωραια ιδεα! Θα το προσπαθήσουμε και μεις!
xoxo
Αθανασια

Reply
avatar
25 Φεβρουαρίου 2016 - 2:58 μ.μ. delete

Τι ωραια ιδεα! Θα το προσπαθήσουμε και μεις!
xoxo
Αθανασια

Reply
avatar