Παίζουμε με.. μπίλιες νερού

by - Δευτέρα, Ιουλίου 28, 2014

in English soon

Σίγουρα κάπου θα έχει πάρει το μάτι σας σε κάποιο ξένο μαμαδο -blog αυτές τις μπίλιες.. 


Λέγονται water beads και χρησιμοποιούνται πολύ για παιχνίδι..Ιδιαίτερα για sensory play... δηλαδή για παιχνίδι αισθήσεων.. Υπάρχουν σε πολλά χρώματα.. και η κανονική τους χρήση είναι... για τα λουλούδια.. 
Οι μπίλιες νερού είναι μικρές στρογγυλές μπίλιες που τις βάζεις μέσα σε βάζα για να διατηρούνται τα λουλούδια.. όμως μια πολυμήχανη μαμά τις χρησιμοποίησε με διαφορετικό τρόπο κι από τότε.. έγιναν παιχνίδι.. Θα τις βρείτε στα ράφια με τα είδη κήπου ή λουλουδιών..(Εγώ τις πήρα από το Jumbo..και είναι πολύ πολύ οικονομικές)
Δεν είναι τοξικές αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ για πολύ μικρά παιδιά (που τα βάζουν όλα στο στόμα τους!!) γιατί δεν είναι φαγώσιμες.. Εννοείται οτι αυτού του είδους η δραστηριότητα θέλει επίβλεψη ή ακόμα καλύτερα συμμετοχή στο παιχνίδι.. 
Ρίχνουμε τις μπίλιες στο αγαπημένο μας κουτί..


Εγώ έβαλα 4 φακελάκια... αλλά και λιγότερα θα ήταν εξίσου καλά.. 
Μωβ, άσπρο-διαφανές, πορτοκαλί και κόκκινο...


Ρίχνουμε 1 λίτρο νερό για κάθε φακελάκι...


Και τις αφήνουμε να το απορροφήσουν..


Θέλει αρκετές ώρες.. (το φακελάκι έλεγε 10 ώρες νομίζω).
Σίγουρα 2-3 πάντως.. και οι μπίλιες θα αρχίσουν να φουσκώνουν και να γίνονται κάπως έτσι..


Ο Νικόλας δεν κρατιότανε.. 


Οπότε μόλις απορρόφησαν το περισσότερο νερό... Του τις έδωσα να παίξει.. μαζί με τα απαραίτητα σύνεργα.. Σουρωτήρια, σέσουλες, φτυαράκια, ποτηράκια..


Και το παιχνίδι αρχίζει..


Έβαζε μέσα τα χέρια του.. Είναι δροσερές και γλιστερές.. Σε προκαλούν να τις πιάσεις και να τις ζουλήξεις..
Ναι ναι.. κι εγώ έπαιξα..  





Τις σούρωνε.. Τις ανακάτευε.. 



Τις έπιανε.. Τις ζουλούσε... 



Την επόμενη μέρα είχαν τραβήξει όλο το νερό .. Και ήταν ακόμα καλύτερες..


Το μέγεθός τους είναι μικρό.. Ίσως αν έβαζα περισσότερο νερό να φούσκωναν περισσότερο άλλα προς το παρόν αυτό το μέγεθος εμάς μας βόλεψε.. 



Κρατάνε αρκετό καιρό.. Κι αν αρχίσουν να γίνονται λίγο περισσότερο γλοιώδεις απλά τις ξεπλένεις με νερό και επανέρχονται.. 



Τα χρώματα ήταν τόσο λαμπερά και φωτεινά.. Πραγματικά θέλεις να τις πιάσεις και να τις ζουλήξεις.. Ο Νικόλας ξετρελάθηκε.. Κι εγώ επίσης.. Έπαιξε 3 συνεχόμενες ημέρες..Για πολύ πολύ ώρα.. Κι ακόμα τις ζητάει..
Βαρετό μεσημέρι V μαμά σημειώσατε 0-3 !! 
καλή εβδομάδα !!!


You May Also Like

42 σχόλια

  1. Καλησπέρα! Αχ...τις έψαχνα τόσο καιρό αυτές τις μπίλιες και τελικά τις βρήκα και τις πήρα από μεγάλο κατάστημα με είδη σπιτιού. Δεν σκέφτηκα καθόλου το Jumbo. Τις βρήκα έτοιμες, "φουσκωμένες" μέσα σε πλαστικό βάζο... και μάλιστα μου είπαν ότι είναι τα τελευταία χρώματα και δεν θα φέρουν άλλες. Περιμένω πως και πως να τις εμφανίσω στην Αγνή... αλλά όλο κάτι προκύπτει και δεν έχουμε αρκετό χρόνο. Χαίρομαι που άρεσε στο Νικόλα... είμαι σίγουρη ότι θα παίξει και η Αγνή αρκετά με αυτές. Πολλά φιλιά και καλά ζουλήγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικη μου το Jumbo εχει πολλες και σε διαφορα χρώματα.. Εχει και ηδη φουσκωμένες αλλα ήθελα να πάρω τις απλές πρώτα.. χεχεχε.. Να τις δοκιμασετε!! Πιστευω θα σας αρεσουν κι εσας!! Ειναι εθιστικες!! φιλια

      Διαγραφή
  2. Ελπίδα, θα το δοκιμάσω με τα παιδιά! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στις γλαστρες πως λειτουργούνε? Δεν τις ξερω!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου δε3ν τις βάζεις σε γλάστρες.. Τις βάζεις σε βάζο.. αντι για νερό.. Είναι διακοσμητικές και δίνουν και υγρασία στα λουλούδια..

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ θα το δοκιμάσω Ελπίδα. Τις έχω δει σε ξένα blogs αλλά δεν σκέφτηκα καθόλου το jumbo. Βασικά τον τελευταίο καιρό δεν σκέφτομαι γενικώς χαχα είμαι στα χαμένα... Πολύ ωραία ιδέα πάντως.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το δοκιμάσεις Λιτσακι!! Πιστευω θα αρεσει στα αγόρια!!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία ιδέα, Ελπιδάκι!!! Που πας και τα ξετρυπώνεις όλα, βρε θηρίο :)) Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντυπωσιάστηκα!!! Δεν τις είχα ξαναδεί! Θα τις αναζητήσω σίγουρα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου είναι πραγματικά τελειες.. Αφου κι εγω παίζω με ευχαρίστηση..χεχεχεχε

      Διαγραφή
  7. πολυ ωραία ιδέα! θα την δοκιμάσουμε σιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχχαχχαχαχχα
    Έγραψες πάλι!!!
    Αυτό το κουτί είναι μαγικό! Τέρμα!!! Εχω πλέον πεισθεί!!!

    Τι φοβερή καινούρια ιδέα, τι τέλεια χρώματα, τι ωραία αίσθηση που πρέπει να έχουν οι μπίλιες αυτές!!

    Μπράβο βρε Ελπίδα...μαζί σου κανένα μεσημέρι δεν θα είναι βαρετό!!!!

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα.. αμα σου πω οτι δεν μπορεις να βγάλεις το χέρι σου από το κουτί.. Είναι κόλλημα... Τερμα... χεχεχε.. Αυτο το μαγικό κουτί είναι το αγαπημένο μας...χεχεχεχε.. φιλια Χρυσαυγή μου!!

      Διαγραφή
  9. Ελπίδα έδωσες ρέστα πάλι! Τα είχα πάρει πριν από χρόνια, μετά από αρκετό καιρό η πρόσμιξη διάφορων χρωμάτων δημιούργησε καινούρια! Είναι όντως εθιστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α ρε μαμά με τις τέλειες ιδέες σου! Μα που τα βρίσκεις βρε παιδί μου!
    Και πώς να μην τρελλαίνεται ο Νικόλας, εδώ εγώ τα βλέπω και θέλω να παίξω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. άλλη μια υπέροχη ιδέα!!και ακόμα δεν δοκιμάσαμε αυτές με το χρωματιστό ρύζι..πρέπει να βρω χρώματα οπωςδήποτε μετά τις διακοπές..πολλά φιλιά ελπιδάκι μου!!ευχαριστούμε τόσο πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ ωραία ιδέα! θα το δοκιμάσω μόλις μεγαλώσει λίγο η μικρή μου :)
    Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν τιs ειχα δει! Πολυ ευχαριστη εκπληξη. Οι μαμαδεs επιτρεπεται να παιζουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι μαμάδες επιβάλλεται Μαράκι!! Αφου κι εγώ κόλλησα... Όποτε περναω απο το κουτί βάζω το χερι μου μέσα..και πασπατευω τις μπίλιες..χεχεχε

      Διαγραφή
  14. Ενταξει....πες οτι τις εχω παρει ηδη!!! Καταπληκτικη ιδεα.Θα τις παρω τωρα που θα παω την μικρη στην γιαγια να εχει να παιζει....Ευχαριστουμε πολυ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Που ανακαλύπτεις όλα αυτά τα υπέροχα και θαυμαστά πράγματα!
    Ειλικρινά σε θαυμάζω βρε Ελπίδα που είσαι τόσο μα τόσο ευρηματική!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Χεχεχεχε.. ο καθενας στον τομέα του... Ερμιονη μου.. Εσύ μας κάνεις να τρεχουνε τα σαλια με τις νοστιμιές.. κι εγώ απασχολω τα πιτσιρίκια..χεχεχεχε!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  16. Gia akomi mia fora ypoklinomai!!!! Bravo re Elpida me tin ypomoni sou na psaxneis kai na anakalypteis kainouria paixnidia gia to paidaki sou!!! Se thaymazw eilikrina! Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κοίτα να δείς!!!!!!! Και έχω μερικά σακουλάκια και δεν ήξερα τι να τα κάνω!!! Να' σαι καλά για την ιδέα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοίτα που 3 χρόνια μετά βρέθηκα στο πόστ σου από το google (καλό SEO σημαίνει αυτό :p )
    Ξέρουμε αν κάνουν για ζεστό νερό; Σκέφτομαι για παιχνίδι στην μπανιέρα την ώρα που κάνω μπάνιο τις μικρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα Μαρθα μου!! οπως και να εχει μια δοκιμη θα μας πείσει.. Ελπίζω να το δοκιμασετε και να το διασκεδασετε!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  19. στο jumbo με ποια ονομασια υπάρχει και τι τιμή έχει γιατι στην αναζήτηση που το βαζω δεν μου βγάζει τίποτα σα να μην υπάρχει αλλά ούτε και σε κανένα άλλο κατάστημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι κόκκινα φακελακια και θα τα βρειτε στα ήδη κηπου.. Κοντα σε διακοσμητικές πετρες, αρωματικα κλπ. Επανω γραφουν διακοσμητικες περλες. Είναι αυτες εδω : https://www.e-jumbo.gr/pages/searchProducts.aspx?lang=el&search-for=%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%BB%CE%B5%CF%82%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82

      Διαγραφή
  20. Σ ευχαριστω πολυ που μου απαντησες.Να ξερεις οτι στο ιντερνετ τις χρησιμοποιουν το βραδυ και για φωτιστικο σε παιδικα δωματια, γι αυτο τις θελω,δοκιμασετο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τις εχω δει κι εγω.. ομως επειδη εχουμε ηδη φωτκι στο δωματιο.. δεν χρειαστηκε να το δοκιμασω.. Αλλα ίσως να το δω τωρα. Σε ευχαριστώ για την ιδεα.

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS