Ροζ λεμονάδα...

9:46:00 π.μ. 28 Comments A+ a-

in English soon

Τι θα συμβεί αν προσθέσεις αυτά..

και αυτά...;;;;


Πρώτα θα συμβεί αυτό...

 και στο τέλος... ΑΥΤΟ !!! 

Ρ Ο Ζ  σπιτική Λ Ε Μ Ο Ν Α Δ Α !!!
Δροσερή λεμονάδα, με φοβερή γεύση, απίστευτο άρωμα και καταπληκτικό χρώμα... Και κυρίως χωρίς χημικά και συντηρητικά...
Ότι πρέπει για να δροσιστούμε τώρα που επιτέλους αρχίζουν οι ζέστες.. 
Θα βρείτε τη συνταγή πατώντας εδώ(κλικ), στο καινούριο τεύχος του  
Cook, Craft and Create. 
Μπορείς να βρεις τα παλιότερα τεύχη εδώ(κλικ)


Το τεύχος Μαΐου είναι αποκλειστικά αφιερωμένο ... στο πικνικ..!!!  Παίρνουμε λοιπόν το καλάθι μας, σαντουιτσάκια, σαλατούλες, γλυκάκια... τη λεμονάδα μας.. και φύγαμε για τις εξοχές και τις παραλίες...

κι αν θέλετε να συμμετέχετε κι εσείς ...
ρίξτε μια ματιά εδώ..
 καλή εβδομάδα σε όλους !!!
   

post signature

28 σχόλια

Write σχόλια
12 Μαΐου 2014 - 10:02 π.μ. delete

Είναι απολαυστική η ροζ λεμονάδα ούτως ή άλλως κι εσύ την στόλισες πολύ όμορφα!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 10:08 π.μ. delete

ευχαριστώ Σοφάκι!! κι εγώ λάτρεψα το πικ νικ σου!!! Τα ηχεία.. τέλεια!! φιλιά

Reply
avatar
Nasia
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 10:24 π.μ. delete

εγω που δεν πίνω λεμονάδα ,να πέσω μέσα στο μπουκάλι θέλω! Υπέροχη!
καλή εβδομάδα Ελπίδα!

Reply
avatar
12 Μαΐου 2014 - 10:40 π.μ. delete

Παθαίνω με τις φωτογραφίες των φαγητών σου πάντα!
Είναι τόσο ζωντανές, τόσο ακατέργαστες από κάθε είδους φώτοσοπ και επεξεργασίας που γουστάρω τρελά!
Τέλεια η ροζ λεμονάδα!!!!!!!!!

Καλημέρες κι από εδώ Ελπίδα μου!

Reply
avatar
martha
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 11:44 π.μ. delete

Ουαου! Τέλει η ροζ λεμονάδα!
Καλά το τεύχος αυτού του μήνα με έχει ξεσηκώσει! Ήδη ψάχνω στο ιντερνετ για να αγοράω καλαθάκια για πικ νικ!

Reply
avatar
Mary Georgali
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 11:51 π.μ. delete

Τρελαίνομαι για σπιτική λεμονάδα! Αυτή όμως φαίνεται ακόμα πιο απολαυστική! Μπράβο Ελπίδα!

Reply
avatar
12 Μαΐου 2014 - 11:53 π.μ. delete

Καλέ πολύ ωραία φαίνεται !!! Και πανεύκολη !!! Θα την φτιάξω το ΣΚ !!! :-)

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 12:13 μ.μ. delete

καλά κι εγώ δεν τρελαινόμουνα.. αλλά αυτή... είναι για βουτιές..χαχαχα!! καλη εβδομάδα Νασια μου

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 12:14 μ.μ. delete

ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!!! πολλά πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 12:15 μ.μ. delete

Ευχαριστώ Μάρθα μου!! Όντως ξεσηκωτικό αυτό το τεύχος..χεχεχε
φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 12:15 μ.μ. delete

Μαίρη μου.. είναι πραγματικά τελεια... Πολύ μυρωδάτη και νόστιμη..

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 12:17 μ.μ. delete

είναι είναι Αγγελικούλα.. Κι αμα την κάνεις περιμένω εντυπώσεις.. πολλά φιλιά

Reply
avatar
M Koutsom
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 12:42 μ.μ. delete

Υπέροχη η ροζ λεμονάδα Ελπίδα μου! Θα έχουμε κι εμείς σπιτική λεμονάδα στη βάπτιση του μπέμπη σε λίγες μέρες! Εντάξει δεν θα την κάνουμε ροζ (λόγω φύλου) αλλά θα μπω να δω τη συνταγή που μας προτείνεις... φιλιά και καλή εβδομάδα!

Υ.Σ: Τι γλυκό που συμμετέχεις κι εσύ στο περιοδικό, μπράβο!

Reply
avatar
Ειρήνη
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 2:01 μ.μ. delete

Τέλεια η λεμονάδα Ελπιδάκι μου! Οι φωτογραφίες σου δε, με κάνουν να θέλω ένα δροσερό ποτήρι ροζ λεμοναδίτσα, ΤΩΡΑ!!! Πολλά φιλιά!

Reply
avatar
kathycallie
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 2:20 μ.μ. delete

Εμένα πάλι μου αρέσει πολύ πολύ η λεμονάδα και η προσθήκη αυτή με τα σμέουρα με ξετρέλανε! Θα την δοκιμάσω σίγουρα! Κάλη

Reply
avatar
Χρύσα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 3:20 μ.μ. delete

Νομίζω ότι είναι από τις πιο όμορφες λεμονάδες που έχω δει! Το χρώμα της είναι απίστευτο! Φαντάζομαι και τη νοστιμιά της! Καλώς σε βρήκα συμπολίτισσα!

Reply
avatar
12 Μαΐου 2014 - 8:02 μ.μ. delete

Ήδη τρίβω με ενθουσιασμό τα χέρια μου, καθώς στο σπίτι έχω όλα τα υλικά!
Φοβερή η λεμονάδα σου Ελπιδάκι, ιδανική νομίζω για μικρές κυρίες!
Φιλιά!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 9:13 μ.μ. delete

ευχαριστώ Ερμιόνη μου!!! Ε ναι είναι πιο girly..όσο να πεις.. Δοκιμασε και πες μου!!! φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 9:14 μ.μ. delete

καλως ήρθες Χρύσα μου!! Κι απο οτι είδα είσαι λεμονοκόριτσο !!! πολλά φιλιά!! Θα τα λέμε

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 9:15 μ.μ. delete

Δοκιμασε και πες μου Κάλη μου!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 9:15 μ.μ. delete

ευχαριστώ Ειρηνάκι μου!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 9:16 μ.μ. delete

Ευχαριστώ Μαρία μου!! Λογικά μπορείς να την κάνεις και σκέτη.. Αντε με το καλό η βάφτιση... πολλά φιλιά

Reply
avatar
mtrg
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 10:31 μ.μ. delete

Μπράβο και παλι μπραβο !!!μας ξεσηκωσατε σε αυτο το τεύχος !!!για την λεμονάδα δεν εχω λογια ,την αγαπω ούτως η άλλως και σιγουρα θα την επιχειρήσω!!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Μαΐου 2014 - 10:47 μ.μ. delete

Είναι όντως ξεσηκωτικό.. Ας ελπίσουμε οτι ο καιρός θα μας κάνει τη χαρη και θα παραμείνει ανοιξιατικος προς καλοκαιρινός..χεχε... Ελπίζω να τη φτιάξεις τη λεμονάδα..και να σας αρέσει!!!

Reply
avatar
12 Μαΐου 2014 - 11:10 μ.μ. delete

Όμορφη η ροζ λεμονάδα.
Φιλάκια ...

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Μαΐου 2014 - 9:39 π.μ. delete

ευχαριστώ πολύ!! :) φιλιά

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
14 Μαΐου 2014 - 4:08 μ.μ. delete

Ερωτεύτηκα τη ροζ σου λεμόνάδα αλλά και όλο το άκρως παιχνιδιάρικο τεύχος!!!!
Είστε ολες υπέροχες

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
14 Μαΐου 2014 - 8:58 μ.μ. delete

Ευχαριστώ Δημητρούλα μου!!! Πολλά πολλά φιλιά

Reply
avatar