Αφράτες τηγανίτες για special πρωϊνά...

by - Κυριακή, Μαρτίου 02, 2014

in English soon

Τηγανίτες... ή αλλιώς..pancakes ..Είχα δοκιμάσει αρκετές συνταγές... περισσότερο για το Νικόλα.. Έτσι για μια εναλλαγή στο πρωϊνό του.. Αλλά μάταια.. Έτρωγε μια μπουκιά.. κι αυτό ήταν όλο..Ούτε που να τις ξαναγγίξει..
Αυτές τις τηγανίτες όμως...τις τσάκισε.. Έφαγε 6 ολόκληρες τηγανίτες.. Και μόνο αυτό είναι αρκετό για να τις αγαπήσω.. Αλλά οι συγκεκριμένες .. είναι και super αφράτες και super μαλακές και super βελούδινες.. Τέλειες!!! Τις έκανα την προηγούμενη εβδομάδα. Τρώγονται και κρύες και διατηρούνται έτσι αφράτες και την άλλη μέρα!!! (αν έχουν μείνει δηλαδή..)


Super Αφράτες Τηγανίτες
 συνταγή από εδώ

Υλικά (για περίπου 20 τηγανίτες):
  • 3 κούπες (250ml η κούπα) αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
  • 3 κουταλιές του γλυκού baking powder
  • 1 και 1/2 κουταλιές του γλυκού baking soda
  • 3/4 της κουταλιάς του γλυκού αλάτι
  • 3 κούπες ξινόγαλα
  • 1/2 κούπα γάλα
  • 3 αβγά
  • 1/3 της κούπας λιωμένο βούτυρο (ή μαργαρίνη)
Πως το κάνουμε:
  • Ανακατεύουμε τα υγρά υλικά σε ένα μπολ και τα στεγνά σε ένα άλλο. 
  • Ζεσταίνουμε την κρεπιέρα (εγώ τουλάχιστον εκεί τις κάνω και μου έχει λύσει τα χέρια) ή βάζουμε σε αντικολλητικό τηγάνι πολύ λίγο βούτυρο να κάψει. 
  • Ανακατεύουμε τα δυο μείγματα.
  • Με μια κουτάλα παίρνουμε μείγμα και το ρίχνουμε στην κρεπιέρα (ή τηγάνι) σχηματίζοντας μικρούς κύκλους.
  • Μόλις ψηθεί από τη μία πλευρά (η πάνω πλευρά θα αρχίσει να κάνει φουσκάλες), γυρίζουμε την τηγανίτα από την άλλη.
  • Γαρνίρουμε με ότι θέλουμε και απολαμβάνουμε...Τους πάει πολύ η μερέντα (ή Nutella, αναλόγως τα γούστα), το μέλι και η κανέλα, η μαρμελάδα...ή διάφορα σιρόπια.. 


καλό βράδυ...και να έχουμε μια όμορφη Καθαρά Δευτέρα αύριο..


update 2 Αυγούστου 2014:

Το πιο χρωματιστό πρωινό ever..Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσουν οι καλοκαιρινές μας διακοπές..

  
Λιγότερο από μια σταγόνα χρώμα ζαχαροπλαστικής..  Η ζύμη για τις αγαπημένες μας τηγανίτες...


και οι διακοπές μας ξεκινούν με όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου!!









You May Also Like

50 σχόλια

  1. Ωχ!!! Αν ειναι σαν τη συνταγη με τα pretzel που απο τότε που την είδα πήρα 5 τουλάχιστον κιλά.... Καταστράφηκα!!!! Θα τις δοκιμάσω, τι να κάνω! Καλα να περάσετε και καλη σαρακοστη. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα... με εγκράτεια Λινάκι!!! Αν κι εγώ τις τίμησα..Πραγματικά είναι τέλειες!! Καλή Σαρακοστή!! φιλιά

      Διαγραφή
  2. Μμμ, γιάμι! Μπαίνουν στο πρόγραμμα! Πάντως τόσο αφράτες τηγανίτες δεν έχω πετύχει μέχρι τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ Βέρα μου!! Αυτές τις έκανα όμως 2 φορές με μεγάλη επιτυχία!!! Να τις δοκιμάσεις!!φιλιά

      Διαγραφή
  3. Wow!!!!! Όχι τόσο για την σούπερ συνταγή που έφτιαξες με τόση επιτυχία, αλλά για τις φοβερές σου φωτογραφίες!
    Με θάμπωσες Ελπίδα μου! Και να μην θέλεις, τις τρως ! Ασε που δεν αμφιβάλω καθόλου για την νοστιμιά τους!!!!!!

    Είσαι παίχτρια. Τέρμα!
    Το έχεις και το κομμάτι του food bloging!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα..ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!! το 'χω το food blogging λες ε;;; πολλά φιλιά και καλή Σαρακοστή!!

      Διαγραφή
  4. Όμορφη συνταγή,
    Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαρία Ελενα μου!! καλό μηνα και καλή Σαρακοστή και σε σένα!! φιλιά

      Διαγραφή
  5. Θα τιs δοκιμασω γιατι και μενα τρωνε λιγο και μετα σταματανε. Και οχι τιποτε αλλο τα τρωω εγω μετα. Οποτε αν μου φανε το καθενα απο 6 θα ειναι τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε και πες μου Μαράκι μου!!! Εμένα πάντως μου έκανε εντύπωση.. κι ακόμα περισσότερη εντύπωση μου έκανε ότι τις ζητάει να του τις φτιάξω..χεχεχε!! φιλιά

      Διαγραφή
  6. Ελπιδάκι, το ξέρεις ότι εδώ αύριο είναι το λεγόμενο Pancake Tuesday (η αρχή της Σαρακοστής για τους Δυτικούς) ??? :-)

    Θα τις τιμήσουμε δεόντως, λοιπόν, αύριο (αγόρασα και Nutella για την περίσταση, την οποία την έχω κρύψει απ' τον Ορέστη, διότι ικανό τον έχω να βουτήξει ολόκληρος μες στο κουτί - χεχεχε !!!).

    Μια ερώτηση μόνο: αντί για ξινόγαλα+γάλα, μπορούμε λες να βάλουμε μόνο γάλα ; Πού να το βρω το ξινόγαλα εδώ ; Άσε που ούτε που ξέρω πώς λέγεται στ' Αγγλικά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελικούλα είναι το αγγλικο buttermilk που σίγουρα έχετε!! Λογικά μπορείς να βάλεις και γάλα..απλά νομίζω οτι το ξινόγαλα είναι αυτό που τις κάνει τόσο αφράτες... Πάντως να κι ένα μικρό τρικ: βάζεις στο φλιτζάνι με το γάλα μια κουταλιά της σούπας λεμόνι στυμμένο και το αφήνεις λιγάκι. Μοιάζει να έχει κόψει αλλά κάνει την ίδια δουλειά με το ξινόγαλα. Εδώ επειδή είναι 3 φλιτζάνια γάλα λογικά θέλεις 3 κουταλιές της σούπας χυμό λεμονιού... Δοκίμασε τες πάντως!! Είναι θεϊκές!! φιλιά

      Διαγραφή
  7. Ελπιδάκι μου, καλησπέρα! Καταρχήν Καλή Σαρακοστή, πως περάσετε σήμερα?
    Οι τηγανίτες σου φαίνονται νοστιμότατες, εξαιρετικές... ζήλεψα! Φτιάνω κι εγώ πολλές φορές τηγανίτες ή κρέπες, κυρίως τα Σ/Κ, λοιπόν μπαίνουν στο πρόγραμμα για το ερχόμενο!
    Σε φιλώ,
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή Σαρακοστή Μαρία μου!! Μπα...δεν κάναμε τίποτα.. Εβρεχε όλη τη μέρα...Να τις δοκιμάσεις τις τηγανίτες.. Είναι πραγματικά ωραίες!! φιλιά

      Διαγραφή
  8. Μμμμ φαινονται υπεροχες! Κ λατρευω τηγανιτες! Θα τις δοκιμασω οπωσδηποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι!! Αν είσαι λάτρης.. αυτές θα τις λατρέψεις ακόμα περισσότερο!!

      Διαγραφή
  9. Xmmmm...Πως να μην σταθώ σε μια τέτοια ανάρτηση με pancakes!!! Αγαπημένα!!!!
    Αλλά πρέπει να τα δοκιμάσεις με maple syrup... γίνονται υπέροχα (κάτι ξέρουν οι αμερικανοί και προτιμούν το καναδέζικο αυτό μαγικό σιρόπι) και ευτυχώς που τώρα πια μπορείς να το βρεις σε όλα σχεδόν τα μεγάλα σουπερ μάρκετ! Πριν μερικά χρόνια έψαχνα να βρω και δεν το ήξεραν καν.. ενώ πουλούσαν το έτοιμο μίγμα για puncakes.
    Α... και ένα μυστικό. Τα pancakes θέλουν σχετικά χαμηλή φωτιά για να φουσκώσουν και τα γυρίζεις όπως ακριβώς το είπες, όταν "η πάνω πλευρά θα αρχίσει να κάνει φουσκάλες".
    Θα δοκιμάσω τη συνατγή σου με ξινόγαλα (απ'ότι κατάλαβες έχω κάνει δiατριβή πάνω στα pancakes!).
    Φιλιά και καλή σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι οτι το γλυκοκοιτάζω εδώ και καιρό το Maple syrup αλλά μου φαίνεται λίγο ακριβό και οχι τόσο υγεινό.. Χμμμμ ευκαιρία πάντως να το εξακριβώσω..χεχε..Βλέπω οτι όντως είσαι μια από τις εξπερ του είδους..χεχεχε !! Εγώ τις κάνω σε ηλεκτρική κρεπιέρα όποτε γίνονται πάντα τέλειες και χωρίς πολύ κόπο!!! Κι εγώ πρώτη φορά δοκίμασα με ξινόγαλα..Και μιας που έχεις κάνει και διατριβή θα ήθελα πραγματικά τη γνώμη σου.. και επόισης και καμιά άλλη ωραία συνταγή ε;;; φιλιά

      Διαγραφή
  10. θα την δοκιμάσω την συνταγή σου σίγουρα! οι φωτο σου τα σπάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαχουλαααα...Να τις δοκιμάσεις οπωσδήποτε!!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  11. Αφράτες και ζουμπουρλούδικες! Όπως πρέπει να είναι οι τηγανίτες!
    Έφαγε 6 ο μικρός;; Εντυπωσιακό πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι ..οπως πρέπει... Έφαγε οντως 6
      .αλλά. Όχι με τη μια.. Σε δυο δόσεις...χεχε... Αλλα γι αυτόν είναι καλα... Πολλά φιλιά Ερμιονακι

      Διαγραφή
  12. αχ αχ τι μας κανεις...
    ασε που θα βρω δικαιολογια οτι δεν ειναι ακομα για το παιδι, θα τις φαω εγω.. κι αμα ρωτησει κανεις γιατι τις φτιαχνω συνεχεια αφου δεν ειναι για το παιδι εχω ηδη την απαντηση! κανω επαναληψεις για να μαθω να τις κανω τελειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ζηλεύω!!!! Φαίνονται πολύ αφράτες! Σίγουρα θα τις δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μολις τις εφτιαξα και ειναι οντως τοσο αφρατες...γιαμ γιαμ!!!Παω να φαω αλλη μια,τελευταια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι καλά!!! και τις έκανες και σου πέτυχαν!!! τέλεια... Και μπράβο σου που αντιστέκεσαι..χεχεχε!! Εγω δεν μπορώ...:)

      Διαγραφή
  15. Δηλαδή δεν με λυπάσαι καθόλου ε;;; Αφού ξέρεις πως ότι ανεβάσεις το φτιάχνω και το τρώω!!! Θες λοιπόν να εθιστώ και εγώ και μέχρι το καλοκαίρι αντί να αδυνατίσω, να φαρδαίνω;;;;;
    Αγαπάμε τηγανίτες, κρέπες και pancakes και φυσικά θα τις δοκιμάσω και τις δικές σου. Ετσι αφράτες που τις βλεπω, τις λιμπίζομαι!!!
    Διάβασα παραπάνω την Αντζέλικα. Και εγω δεν βρίσκω ξυνόγαλα γμτ εύκολα. Θα δοκιμάσω το τρικ με το γιαούρτι.
    Φιλιά πολλά Ελπιδάκι πολύπλευρο! Με ότι καταπιάνεσαι το εξελίσσεις και το απογειώνεις και το food blogging σου πάει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ για τα παιδιά να τις φτιάξεις..χαχαχα !!! Και τι εννοείς δεν βρίσκεις ξινόγαλα ??? Εγώ το παίρνω από το Lidl..Δεν έχετε στην περιοχή σας ??? Κι αν δε βρείς, δεν την απάντηση στην Αγγέλικα.. Έχω βάλει ένα κολπάκι.. πολλά πολλά φιλιά Δημητρούλαααα !!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Ελπιδάκι μου, καλή Σαρακοστή!
    Και μόνο που τις βλέπω καταλαβαίνω τη γεύση τους! Πολύ ωραία συνταγή!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαρία μου!! Να τις δοκιμάσεις!! Είναι πολύ ωραίες!! φιλιά

      Διαγραφή
  17. Ελπίδα θα τις φτιάξω για τα παιδιά. Δείχνουν νοστιμότατες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και αυτή όπως και όλες τις συνταγές σου, την εκτυπώνω και τη βάζω στο ντοσιέ με τις συνταγές που έχω ξεχωρίσει στα blogs που παρακολουθώ! Και σίγουρα θα τη φτιάξω!
    Φιλιά Ελπίδα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη Ασπασία μου!!! Πιστεύω οτι θα σου αρέσει!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  19. Έχω ξεχάσει να έρθω να σου πω πως τις έφτιαξα την προηγούμενη εβδομάδα!!!! Εντάξει, πιο αφράτες τηγανίτες δεν εχω ξαναφάει/φτιάξει!!!! Είναι το ξυνόγαλα δηλαδή που κάνει τη διαφορά;; Τι να πω! Μιλάμε αφρός! Με τις κρέπες δεν σου φτάνουν τρεις να χορτάσεις Με αυτές χορταίνεις με μία:)
    Έκανα και και το κολπάκι με το γάλα και το λεμόνι!!
    Ελπιδάκι ότι ανεβάζεις είναι εγγύηση!! Ρισπέκτ λέμε. Ρισπέκτ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα πάντα με ανεβάζεις ρε Δημητρούλαααααα!!! Οκ αφού αρέσουν και σε σένα.. είναι εγγύηση !!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  20. Καλά, εννοείται αγαπώ pancakes και έχω μια παρόμοια συνταγή, αλλά θα δοκιμάσω οπωσδήποτε τη δική σου! Και για το ουράνιο τόξο- δεν το συζητώ- αγαπώ ιδέα και είναι στα must do!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτη η συνταγη δεν υπάρχει Γιάννα μου!!! τελεια όσες φορες κι αν την εχω κάνει!!! Με το ουρανιο τοξο ξετρελάθηκα μεχρι κι εγω..χεχεχε

      Διαγραφή
  21. υπεροχη ιδέα να τις χρωματίσεις!!! θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε γιατι δυσκολεύομαι πολύ να πείσω την κόρη μου να φάει οτιδήποτε το πρωί! το κακό είναι βέβαια πως κάνω διατροφή και ήδη μου τρέχουν τα σάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τις αποθέωσες νομίζω!!!! Πέρνω χρώματα ζαχαροπλαστικής στο νησί!! Φιλιά πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα.. ευχαριστω Ελένη μου... ειναι αποθεωτικες απο μονες τους!!! πολλα πολλα φιλια κι απο μας!!

      Διαγραφή
  23. Λέω να δοκιμάσω κι εγώ τη συνταγή.. απλά δεν έχω χρησιμοποιήσει ξανά ξινόγαλα.. έχει κάποια ιδιαίτερη γεύση?? Βοηθάει στονα αφρατέψει η τηγανίτα?? Μπορώ να βάλω μόνο γάλα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλα, τωρα μπηκα να δω τις αφρατες σου τηγανιτες γιατι τις θυμομουν απο τοτε και ειδα το ουρανιο τοξο κι επαθα πλακα!!!!!!!!!!
    Μπραβο Ελπιδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν σου πω ότι σήμερα έψαχνα αυτή τη συνταγή γιατί ήθελα να κάνω και εγώ λαγουδάκια; Σε ευχαριστώ πολύ πολύ ελπίδα μου! φιλιά πολλά στον κούκλο σου 💙💙💙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα! Ήθελα να ρωτήσω, αν θέλω να είναι αλμυρά τα pancakes, απλά παραλείπω τη ζάχαρη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λογικα ναι.. Αν και να ξερεις οτι δεν ειναι πολυ γλυκες ουτως ή αλλως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS