Παίζουμε..με κάρτες και αριθμούς..

1:47:00 μ.μ. 41 Comments A+ a-

in English soon

Είχα φτιάξει άπειρες τέτοιες κάρτες -με ότι μπορείς να φανταστείς- όταν έκανα πρακτική άσκηση σε νηπιαγωγείο για να πάρω το πτυχίο μου... Τα παιδιά τις λάτρευαν.. Παίζαμε συνέχεια μ' αυτές... Και τώρα ήρθε η σειρά του Νικόλα!!!



Εκείνος με βοήθησε να διαλέξω τα χρώματα και τα αντικείμενα για κάθε αριθμό..Εμείς διαλέξαμε φρούτα και λαχανικά. Αν τις θέλετε κι εσείς μπορείτε να τις κατεβάσετε πατώντας εδώ. 


Τις τύπωσα σε χαρτονάκι για να μην είναι πολύ διαφανείς.

Τις πλαστικοποίησα για να είναι πιο σταθερές..αφήνοντας κενό για να κοπούν ευκολότερα.


Τις έκοψα..και έτοιμες για παιχνίδι.. 
Μπορείς να παίξεις άπειρα παιχνίδια...Έτσι απλά με 20 κάρτες... Πάρτε μερικές ιδέες..

#1 Μπορείς να κάνεις ζευγάρια.. Κάθε αριθμός με τα αντικείμενά του.



#2 Μπορείς να βάλεις ΜΟΝΟ τους αριθμούς σε σειρά (Περισσότερα παιχνίδια με αριθμούς..εδώ)



#3 Μπορείς να βάλεις τους αριθμούς σε σειρά και από κάτω να αντιστοιχίσεις τα αντικείμενα του. Μετράς κιόλας για να ελέγξεις..




#4 Μπορείς να βάλεις τους αριθμούς σε λάθος σειρά.. και ο άλλος πρέπει να τους διορθώσει. (Εμείς το κάνουμε εναλλάξ..)



#5 Μπορείς να παίξεις memory game. Γυρνάς όλες τις κάρτες αναπόδα και πρέπει να βρεις τα ζευγάρια. 

 Μετράς και για επιβεβαίωση..




#6 Βάζεις τόσα τουβλάκια όσα λέει ο αριθμός



παιχνίδι bonus: Φτιάχνουμε πύργο με τα τουβλάκια κάθε αριθμού. 




Τα βάζουμε στη σειρά και κάνουμε συγκρίσεις. Ποιος πύργος είναι ψηλότερος..ποιος χαμηλότερος..;; Ποιος έχει τα πιο πολλά τουβλάκια..ποιος τα λιγότερα;;



 Ελπίζω να σας άρεσαν οι ιδέες μας...
καλό παιχνίδι !!






41 σχόλια

Write σχόλια
26 Μαρτίου 2014 - 4:04 μ.μ. delete

Να σου πω εγω δεν εχω μαθει στον μικρό τα νουμερα και σας ζηλευω. Μαλλον θα αρχισουμε και εμεις το παιχνδι.

Reply
avatar
Momma Machi
AUTHOR
26 Μαρτίου 2014 - 4:17 μ.μ. delete

αλλη μια καταπληκτικη ανάρτηση! ευχαριστούμε Ελπιδάκι!

Reply
avatar
Nasia
AUTHOR
26 Μαρτίου 2014 - 4:19 μ.μ. delete

το memory ειναι το αγαπημένο μου!Εχει πλάκα οταν προσπαθουν να θυμηθούν....
καλή συνέχεια!

Reply
avatar
26 Μαρτίου 2014 - 7:00 μ.μ. delete

Μπράβο βρε Ελπίδα! Τι ωραία ιδέα μας έδωσες!

Reply
avatar
26 Μαρτίου 2014 - 8:11 μ.μ. delete

Ελπίδα μου, συγνώμη που θα στο πω, αλλά πρέπει να σταματήσεις να γράφεις τέτοιες φοβερές αναρτήσεις. Χαχαχα !Μας έχεις κάνει σκόνη, πότε τα προλαβαίνεις τόσα πράγματα;
Έχω καταντήσει γραφική, αλλά ΜΠΡΑΒΟ!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Μαρτίου 2014 - 10:26 μ.μ. delete

ναι ναι!! και οι αριθμοί έχουν πολλά παιχνίδια..Σίγουρα κάποιο θα σας αρέσει!! φιλιά Μαρία μου

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Μαρτίου 2014 - 10:26 μ.μ. delete

πολλά φιλιά Μαχούλα!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Μαρτίου 2014 - 10:27 μ.μ. delete

κι εμένα το Memory είναι το αγαπημενο μου!!..χεχεχε φιλιά πολλά Νάσια μου

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Μαρτίου 2014 - 10:28 μ.μ. delete

Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Βερα μου!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Μαρτίου 2014 - 10:31 μ.μ. delete

χαχαχα.. ευχαριστώ Αθηνά μου!!! Μη φανταστείς.. Για να κάνω ανάρτηση προσπαθώ μέρες γιατί ο Νικόλας δεν με αφήνει να καθίσω στον υπολογιστή!! Ετοιμάζω κάποια πράγματα όταν κοιμάται-κυρίως το βράδυ...Αν είμαι κι εγω κάπως ξεκούραστη δηλαδή...!! Φέτος δουλεύω μόνο περιστασιακά..οπότε έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο κι ένα τρίχρονο που δεν σταματάει με τίποτα το παιχνίδι..χαχαχα!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
26 Μαρτίου 2014 - 10:43 μ.μ. delete

Κάθε σου ανάρτηση πραγματικά με ενθουσιάζει!
Έχουμε αγοράσει ένα παρόμοιο παιχνίδι και μάλιστα αρέσει πάρα πολύ στη μικρή κυρία, αλλά ούτε καν μου είχε περάσει από το μυαλό να το φτιάξουμε με τα χεράκια μας!
Φοβερό!

Reply
avatar
Ανώνυμος
AUTHOR
27 Μαρτίου 2014 - 12:19 π.μ. delete

Αχ, Ελπίδα! Εχεις το χάρισμα τέρμα!
Και όχι μόνο το χάρισμα του να σκέφτεσαι όλα αυτά τα παιχνίδια, αλλά και την υπομονή να ασχολείσαι τόσο πολύ με τον μικρό και να του μαθαίνεις τόσα πράγματα!
Τι να πω βρε κορίτσι μου?
Κάθε φορά μπαίνω εδώ μέσα και σε θαυμάζω!

Reply
avatar
27 Μαρτίου 2014 - 12:20 π.μ. delete

Δεν ξέρω τι έγινε και βγήκα ως ανώνυμη !!!!

Reply
avatar
27 Μαρτίου 2014 - 8:49 π.μ. delete

Μπραβο κ πάλι μπραβο. Πολυ τυχερός ο μικρος

Reply
avatar
martha
AUTHOR
27 Μαρτίου 2014 - 11:46 π.μ. delete

τις λατρεύω αυτές τις δραστηριότητες!
Έχω κατεβάσει άπειρα άρχεια [μαζί και το δικό σου τώρα] και περιμένω να μεγαλώσει λίγο το Δωράκι μου για να ξεκινήσουμε!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
27 Μαρτίου 2014 - 1:27 μ.μ. delete

Ευχαριστώ Ερμιόνη μου!! Και στο Νικόλα άρεσε πάρα πολύ!! Και του άρεσε και η διαδικασία που τα διάλεγε μόνος του.. τα χρώματα και τα λαχανικά και τους αριθμούς.. φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
27 Μαρτίου 2014 - 1:28 μ.μ. delete

ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!! Μου αρέσει κι εμενα..γι' αυτό και μου βγαίνει.. Μαζί του γίνομαι πάλι παιδί!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
27 Μαρτίου 2014 - 1:28 μ.μ. delete

Ευχαριστώ Ευαγγελία μου !! :)

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
27 Μαρτίου 2014 - 1:29 μ.μ. delete

κι εμάς μας αρέσουν πολύ Μάρθα μου!! Πιστεύω να αρέσουν και στη Δώρα όταν μεγαλώσει!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
28 Μαρτίου 2014 - 9:06 π.μ. delete

Είδα και την προηγούμενή σου ανάρτηση Ελπιδάκι, βλέπω και αυτή και τι να σου πω εκτός απο ένα τεράστιο μπράβο που εισαι μια τόσο δημιουριγκή και πολυτάλαντη μανούλα. Που ασχολείσαι τόσο πολύ με το Νικόλα. Του δίνεις τρομερά εφόδια που θα τον βοηθήσουν πολύ και το ξέρεις καλά ως δασκάλα.
Καλημερα όλη μέρα!!!

Reply
avatar
Νίκη
AUTHOR
28 Μαρτίου 2014 - 10:29 π.μ. delete

Τι μας κάνεις πάλι! Εξαιρετική και αυτή η ανάρτηση! Θα αποθηκεύσω τις κάρτες σου και θα τις εκτυπώσω με την πρώτη ευκαιρία. Η δικιά μου είναι ακόμα στο στάδιο να λέει τους αριθμούς μπερδεμένους και μετα βιας να τους αναγνωρίζει... Έχουμε δρόμο ακόμα! Φιλιά και συγχαρητήρια για την ανάρτηση και τις ιδέες που μοιράζεσαι μαζί μας! Την καλημέρα μου

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Μαρτίου 2014 - 10:34 π.μ. delete

ευχαριστώ Δημητρούλααααα !! Έχω χρόνο και μπορώ και ασχολούμαι... Και μου αρέσει κιόλας..χεχεχε!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Μαρτίου 2014 - 12:36 μ.μ. delete

Ευχαριστω Νίκη μου.. Οι ιδέες είναι για να μοιράζονται..χεχε! φιλιά

Reply
avatar
29 Μαρτίου 2014 - 12:20 π.μ. delete

Πολύ όμορφη ιδέα
Φιλάκια ...

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
29 Μαρτίου 2014 - 9:08 π.μ. delete

ευχαριστώ κορίτσι!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
31 Μαρτίου 2014 - 1:30 μ.μ. delete

Τελεια ιδέα! !!! Ευχαριστουμε πολυ πολυ!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
31 Μαρτίου 2014 - 3:56 μ.μ. delete

ευχαριστώ Μαρία μου!! :)

Reply
avatar
31 Μαρτίου 2014 - 4:00 μ.μ. delete

γεια σου ΕΛΠΙΔΑ, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΘΑ ΤΑ ΕΚΤΥΠΩΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΩ.

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
31 Μαρτίου 2014 - 7:01 μ.μ. delete

Χαίρομαι που σου άρεσε Κατερίνα μου!! :) Εμείς παίζουμε πολύ με αυτές!!!

Reply
avatar
2 Απριλίου 2014 - 3:24 μ.μ. delete

ΕΜΕΙς ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ bLOG ΝΕΑ ΜΑΝΟΥΛΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΘΑ ΒΑΛΩ LINK ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ Ως ΠΗΓΗ

Reply
avatar
30 Απριλίου 2014 - 6:18 μ.μ. delete

Ξαναέρχομαι (από το πάρτυ μου) για να σου πω πόσο καταπληκτική μαμά είσαι και να φύγω! Χαχα!
Πολλά φιλιά!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
30 Απριλίου 2014 - 8:54 μ.μ. delete

ευχαριστώ Αθηνά μου!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Evelyn
AUTHOR
1 Μαΐου 2014 - 12:27 π.μ. delete

εντάξει...πολύ καλή δραστηριότητα!!! θα τα κατεβάσω!!!!
από το Link party craftaholic

Reply
avatar
Maria Georgia
AUTHOR
1 Μαΐου 2014 - 1:15 π.μ. delete

Καλό μήνα! Εξαιρετική δραστηριότητα! Θα τα κατεβάσω κι ελπίζω να αρέσει και στα αγόρια μου τόσο!

Ήρθα από το Link Party του Craftaholic! Φιλιά!

Reply
avatar
mtrg
AUTHOR
1 Μαΐου 2014 - 10:10 μ.μ. delete

Θα το κατεβάσω σιγουρα!! Ελπιζω να της αρέσει!!!
Ήρθα απο το link party του craftaholic!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
2 Μαΐου 2014 - 10:47 μ.μ. delete

ελπίζω να σας αρέσει!! :)

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
2 Μαΐου 2014 - 10:48 μ.μ. delete

καλώς την!! καλό μήνα και ελπίζω να σας αρέσει όσο και σε μας!! :)

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
2 Μαΐου 2014 - 10:49 μ.μ. delete

χαίρομαι.. χαίρομαι!! εμάς μας αρέσει πολύ!! καλό μήνα!!

Reply
avatar
YiannaM Panou
AUTHOR
15 Νοεμβρίου 2015 - 4:42 μ.μ. delete

Ε, ναι! Τι να πω, τα είπαν όλα!!!

Reply
avatar
15 Νοεμβρίου 2015 - 10:42 μ.μ. delete

Τέλεια!!! Ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα!!!

Reply
avatar
23 Ιανουαρίου 2016 - 4:50 μ.μ. delete

Τις τυπωνω αμεσως! Ευχαριστουμε!

Reply
avatar