Φτιάχνουμε... Μάρτηδες

1:49:00 μ.μ. 74 Comments A+ a-

in English soon

Ναι το ξέρω οτι ακόμα είναι Φεβρουάριος... όμως ο Μάρτης θα είναι εδώ σε μερικές μέρες... και για να μην μας πιάσει απροετοίμαστους... εγώ τα έχω φτιάξει ήδη τα βραχιολάκια μας.. 
Φέτος είπα να τα κάνω διαφορετικά από τα πατροπαράδοτα... (αυτά με τις δυο κλωστές στριμμένες). Κόκκινα και άσπρα... αλλά και με γαλάζιες χάντρες και γούρια.. 


Πήρα ότι υλικά είχα πρόχειρα... Κλωστές, κορδόνια, χάντρες, γούρια, κουμπιά...

  
Κόβουμε ένα κομμάτι 125 cm περίπου από κάθε κλωστή..Τις βάζουμε μαζί να είναι ίσιες και τις διπλώνουμε μαζί περίπου 30 cm. Κάνουμε στη δίπλωση κόμπο με θηλιά. Κι έτσι έχουμε 3 μέρη. (Εγώ σ' αυτό έβαλα διπλή κλωστή για να είναι πιο χοντρό)


1. Παίρνουμε την κόκκινη κλωστή και κάνουμε ένα ανάποδο C πάνω από τη μεσαία. 


2. Παίρνουμε την άσπρη κλωστή και την περνάμε πάνω από την κόκκινη


3. Περνάμε την άσπρη κλωστή πίσω από την κεντρική


4. Περνάμε την άσπρη κλωστή μέσα από την κόκκινη θηλιά



5. Τραβάμε τις δυο κλωστές


 

6. Σφίγγουμε τον κόμπο.


Τώρα η κόκκινη κλωστή είναι στην αριστερή μεριά. Κάνουμε το ίδιο.. 

1. Παίρνουμε την κόκκινη κλωστή και κάνουμε ένα C πάνω από τη μεσαία. 


2. Παίρνουμε την άσπρη κλωστή και την περνάμε πάνω από την κόκκινη


3. Περνάμε την άσπρη κλωστή πίσω από την κεντρική


4. Περνάμε την άσπρη κλωστή μέσα από την κόκκινη θηλιά 


5. Τραβάμε τις δυο κλωστές και σφίγγουμε τον κόμπο.


Μπορούμε αν θέλουμε να βάλουμε χάντρες ή κουμπάκια.. Εγώ τα έβαλα στη μεσαία κλωστή.

  και κάνουμε κανονικά τους κόμπους..


Με διαφορετικά είδη κλωστής μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά βραχιόλια..πιο λεπτά ή πιο χοντρά...



Δεν είναι όμορφα...;; Φτιάξτε τα κι εσείς.. Ο Μάρτης πλησιάζει...


καλημέρα...


74 σχόλια

Write σχόλια
martha
AUTHOR
25 Φεβρουαρίου 2014 - 1:51 μ.μ. delete

Τα χέρια μου δεν πιάνουν για να κάνω κάτι τέτοιο... ΑΛΛΑ... θα κάνω φέτος έστω και το απλό!
Ο δεύτερος Μάρτης της κορούλας μου και επειδή πέρισυ δεν το σκέφτηκα καν, φέτος θα το κάνω σίγουρα!!!!

Reply
avatar
Nasia
AUTHOR
25 Φεβρουαρίου 2014 - 3:54 μ.μ. delete

πολύ όμορφο! Εκανα οταν ημουν μικρη ,αλλά τα ξεχασα τωρα αυτα τα πλεξίματα...θα το προσπαθήσω τωρα που μας το έδειξες!
φιλάκια!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
25 Φεβρουαρίου 2014 - 4:05 μ.μ. delete

κι εγώ τα έκανα μικρή... Και είπα να τα ξαναπιάσω τώρα που είναι πάλι της μόδας..χεχε!! φιλιά πολλά Νάσια μου!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
25 Φεβρουαρίου 2014 - 4:06 μ.μ. delete

Να κάνεις Μάρθα μου!!! Κι εγώ του κάνω κάθε χρόνο!!! πολλά φιλιά !!

Reply
avatar
Momma Machi
AUTHOR
25 Φεβρουαρίου 2014 - 4:43 μ.μ. delete

Πανέμορφα είναι Ελπίδα μου! τέτοιο μαρτη μάλιστα, φυσικά και να φορεσω!
Και η γαλάζια η χάντρα πολύ τους πάει!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
25 Φεβρουαρίου 2014 - 9:13 μ.μ. delete

ευχαριστώ Μαχούλα!!! στη Βουλγαρία και στη Ρωσία βάζουν στο Μάρτη τους και γαλάζιο για γούρι.. Έτσι άκουσα τουλάχιστον!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
25 Φεβρουαρίου 2014 - 9:58 μ.μ. delete

Στην πρίζα με έβαλες πάλι Ελπιδάκι!
Τόσο αναλυτικές οδηγίες, μπράβο σου!
Φιλιά

Reply
avatar
25 Φεβρουαρίου 2014 - 10:11 μ.μ. delete

Όμορφος ο Μάρτης σου
Φιλάκια ...

Reply
avatar
deppy Tsol
AUTHOR
25 Φεβρουαρίου 2014 - 10:30 μ.μ. delete

Τελειοι που ειναι !!! εγω δυο κλωστες τυλιγω μονο!!!!!

Reply
avatar
Silena
AUTHOR
25 Φεβρουαρίου 2014 - 11:56 μ.μ. delete

Τι μου θύμισες τώρα Ελπίδα μου!!! Αυτήν την πλέξη κάναμε μετά μανίας με δερμάτινα λουράκια όταν πήγαινα δημοτικό!!!! Ούτε που τη θυμάμαι πια!!!!
Ευτυχώς έχεις αναλυτικές οδηγίες και μπορεί κάτι να ξεσηκώσω!!!!
Καλό βράδυ να έχετε!!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 2:46 π.μ. delete

ευχαριστώ Ερμιόνη μου!!! Να τους φτιάξεις!! Είναι πολύ εύκολο!! φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 2:46 π.μ. delete

ευχαριστώ κορίτσι!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 2:47 π.μ. delete

κι εγω έτσι τους έκανα.. αλλά είπα φέτος για αλλαγή.. Δοκίμασε τους.. Είναι πολύ ευκολο να γίνουν!!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 2:48 π.μ. delete

Ελα να τα ξαναθυμηθούμε..Κι εγώ ήξερα ένα σωρό τεχνικές.. Άσε που τώρα είναι και πάλι της μόδας... πολλά φιλιά Σιλένα μου!!

Reply
avatar
Σοφία
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 8:59 π.μ. delete

Ναι, ναι αυτα τα πλεξιματα ειναι ιδανικα για Μαρτη-δεν λυνονται και μοιαζουν ομορφα βραχιολακια...Εγω δεν αποφασισα τι ειδους Μαρτη θα φτιαξω (και πρεπει να φτιαξω τεσσερις!).Καλημερα!

Reply
avatar
Georgia Lam
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 9:22 π.μ. delete

Βρε Ελπίδα τελικά είσαι πολυτάλαντη προσωπικότητα, εύγε! Καλό μήνα να έχουμε :)

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 12:09 μ.μ. delete

καλημέρα Σοφάκι.. πω πω κι εσύ έχεις πολύ δουλειά... για βαλε καμια ιδέα!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 12:10 μ.μ. delete

χαχαχα... ναι ναι.. τώρα ξεδιπλώνω τα ταλέντα μου..χεχεχε!!! πολλά φιλιά Γεωργία μου και ιδιαίτερα στα αστέρια σου!!

Reply
avatar
Νίκη
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 5:11 μ.μ. delete

Ελπίδα, τέλειος ο μάρτης σου αλλά τέλειες και οι οδηγίες σου! Μένει να βρω κλωστές... Φιλια

Reply
avatar
lolipopfamily
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 9:37 μ.μ. delete

Aχ ρε Ελπιδάκι...μπράβο σου. Θα τα φτιάξω..... μάλλον θα προσπαθήσω. Πιστεύω πως με το κορδόνι θα αντέξει περισσότερο ε;

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 11:15 μ.μ. delete

ναι..είναι πιο ανθεκτικό...Και λίγο πιο αγορίστικο-αντρικό.. Κι όσο αντέξει..!! πολλά φιλιά Γιωτάκι!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
26 Φεβρουαρίου 2014 - 11:16 μ.μ. delete

ευχαριστώ Νίκη μου.. χεχεχε..τρέχα για κλωστές.. ο μήνας τελειώνει!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
M Koutsom
AUTHOR
27 Φεβρουαρίου 2014 - 1:19 μ.μ. delete

Καλημέρα Ελπίδα μου, τα βραχιολάκια σου είναι απλά ΤΕΛΕΙΑ! Ζήλεψα πάρα πολύ, μιας κι εγώ κάθε χρόνο κάνω το πατροπαράδοτο με τη στριμμένη κλωστή...
Θα προσπαθήσω λοιπόν και θα σου στείλω φωτογραφίες με τα δικά μας, για να μου πεις τη γνώμη σου!
Καλό τριήμερο, να περάσετε τέλεια!

Φιλιά
Μαρία

Υ.Σ.: Σου έχω στείλει δωράκι στο email σου, δες το!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
27 Φεβρουαρίου 2014 - 2:45 μ.μ. delete

ευχαριστώ για το βραβείο Μαρία μου!! Είμαι σίγουρη οτι και τα δικά σου βραχιολάκια θα είναι τέλεια!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
27 Φεβρουαρίου 2014 - 3:09 μ.μ. delete

Είσαι ταλεντάρα βρε Ελπιδάκι!!! Και πόσο αναλυτικές οδηγίες και με φωτογραφίες. Είσαι γλύκα.
Επειδή φυσικά εγώ είμαι ακαμάτρα, προμηθεύτηκα έτοιμα:) χα χα χα
Φιλάρες πολλές!!!!

Reply
avatar
27 Φεβρουαρίου 2014 - 3:26 μ.μ. delete

Πολύ μου αρέσει η γαλάζια χάντρα! Του πάει τέλεια!
Και τι φανταστικές αναλυτικές οδηγίες έφτιαξες!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
27 Φεβρουαρίου 2014 - 3:39 μ.μ. delete

Μαρηηηηηηηή τόσα blog.. τόσο pinterest κι εσύ πήγες κι αγόρασες έτοιμααααα ??? Τελος πάντων..ας είναι!!! Επειδή είσαι η Δήμητρα σε συγχωρώ... Και σιγά που είσαι ακαμάτρα.. Εγω άλλα έμαθα.. χεχεχε.. οτι στην κουζίνα δεν πιάνεσαι πλέον... πολλά φιλιά Δημητρούλα!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
27 Φεβρουαρίου 2014 - 3:40 μ.μ. delete

ευχαριστώ Βερούλα!!! όντως του πάει η γαλάζια χάντρα!!! Αυτό το έκανα για μένα..χεχεχε..μη με ματιάζουνε...χιχιχι!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
27 Φεβρουαρίου 2014 - 4:20 μ.μ. delete

Χα χα χα. Στα γλυκά τα καταφέρνω, στο μαγείρεμα άστα να πάνε:))) χα χα χα
Ώστε τέτοια μαθαίνεις πουλάκι μου;;;; Υπερβολές:))))
Τα μαρτάκια μου τα έφτιαξε το Δεσποινάκι που είναι φιλενάδα μου καλή.

Reply
avatar
27 Φεβρουαρίου 2014 - 4:28 μ.μ. delete

Τι ομορφα που ειναι!!!! Αυτη η χάντρα με ξετρελανε!!! θα το προσπαθήσω!!!!

Reply
avatar
27 Φεβρουαρίου 2014 - 8:11 μ.μ. delete

Οι καλύτερες οδηγίες. Ευχαριστουμε.

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
27 Φεβρουαρίου 2014 - 9:37 μ.μ. delete

μόνο τα καταφέρνεις ???? εγώ κάτι για βραβεία άκουσα..χεχεχεχε!!! Anyway.. αφού σου τα έφτιαξε η φίλη σου η Δέσποινα ..οκ.. Του χρόνου να της φτιάξεις εσύ!!! ;)

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
27 Φεβρουαρίου 2014 - 9:37 μ.μ. delete

Ναι ναι.. με λίγη εξάσκηση .. είναι πολύ πολύ εύκολο!!! :)

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
27 Φεβρουαρίου 2014 - 9:38 μ.μ. delete

Να σαι καλά Μαράκι!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ανώνυμος
AUTHOR
28 Φεβρουαρίου 2014 - 10:43 π.μ. delete

Ειναι πανεμορφα θα τα φτιαξω σιγουρα πολλα φιλια!!! Ελενη.

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Φεβρουαρίου 2014 - 12:03 μ.μ. delete

ευχαριστώ Ελένη μου!!! να φτιάξεις να φτιάξεις!!!! φιλιά

Reply
avatar
28 Φεβρουαρίου 2014 - 1:09 μ.μ. delete

Γεια σου Ελπίδα!
Όμορφο το σπίτι σου και κουκλάκι ο γιόκας σου!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Φεβρουαρίου 2014 - 1:58 μ.μ. delete

ευχαριστώ Στέλλα μου!! καλώς σε βρήκα και καλώς με βρήκες..!!!! φιλιά

Reply
avatar
28 Φεβρουαρίου 2014 - 3:23 μ.μ. delete

Σήμερα το βράδυ θα κάτσω να φτιάξω και τα 3 Μαρτάκια που θα χρειαστούμε! Και μάντεψε! Από όλα όσα βρήκα στην ..... έρευνα στο διαδίκτυο, θα φτιάξω τα δικά σου! Μόνο που δεν έχω γαλάζιες χάντρες (κλαψ!). Πολύ κατατοπιστικές οι φωτογραφίες, ευχαριστούμε πολύ - πολύ! Και του χρόνου!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Φεβρουαρίου 2014 - 8:31 μ.μ. delete

τι καλά!!! πόσο χαίρομαι που θα κάνεις τους δικούς μου Μαράκι μου... Κρίμα που δεν έχεις χάντρες... Έψαξες σε τιποτα παλιές μπομπονιέρες...Μπορείς να βάλεις κι άλλο χρώμα.. Άσπρο ή και κόκκινο..πολλά πολλά φιλιά

Reply
avatar
Mary
AUTHOR
1 Μαρτίου 2014 - 1:10 μ.μ. delete

Μάρτης με την αγνότητα του λευκού σαν το προσωπάκι του μικρού σου πρίγκιπα και τη χαρά του κόκκινου σαν τα χειλάκια του!
Καλό μήνα Ελπιδάκι μου με τα πανέμορφα βραχιολάκια!

Πολλά φιλάκια!!!

Reply
avatar
Litsa Ch
AUTHOR
1 Μαρτίου 2014 - 1:30 μ.μ. delete

Πανέμορφα! Καλό μήνα Ελπιδάκι!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
1 Μαρτίου 2014 - 7:29 μ.μ. delete

καλό μήνα Μαρία μου!! φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
1 Μαρτίου 2014 - 7:30 μ.μ. delete

ευχαριστώ Λιτσάκι!! καλό μήνα!!!

Reply
avatar
Zina Z
AUTHOR
20 Μαΐου 2014 - 3:37 μ.μ. delete

αναλυτικοτατο! και το βραχιολακια αυτο, γτ να φοριεται μονο τον Μαρτη?

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
20 Μαΐου 2014 - 8:25 μ.μ. delete

εγώ το έκανα για το Μάρτη... αλλά εννοείται πως δεν είναι αποκλειστική η χρήση του μονο γι αυτό... Ουτε βεβαια και το χρώμα.. Ηθελα να δειξω και την τεχνική εννοείται.. :)

Reply
avatar
21 Μαΐου 2014 - 1:29 μ.μ. delete

να κάτι που δεν έχω δοκιμάσει ποτέ! και είναι τόσο όμορφο και με πολλές χρήσεις!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
21 Μαΐου 2014 - 9:33 μ.μ. delete

και πολύ εύκολο επίσης.. :)

Reply
avatar
24 Φεβρουαρίου 2015 - 12:50 μ.μ. delete

Την τεχνική macrame την ήξερα. Δεν μου έκοψε να την κάνω Μάρτη. Θα την κάνω λοιπόν. Ευχαριστούμε.

Reply
avatar
24 Φεβρουαρίου 2015 - 12:54 μ.μ. delete

είναι πολυ εντυπωσιακο Πωλινα μου!! θα σου αρεσει!!

Reply
avatar
24 Φεβρουαρίου 2015 - 2:41 μ.μ. delete

πάντα ένα βήμα μπροστά! Υπέροχα τα βραχιόλια μάρτηδες, εγώ θα τα φορούσα όλο το χρόνο βέβαια...

Reply
avatar
24 Φεβρουαρίου 2015 - 3:34 μ.μ. delete

ευχαριστω Ελευθέρια μου! Περυσι είχαν κάνει θραύση! Κι εγω θα τα φορουσα ολο το χρονο παντως!! χεχεχε

Reply
avatar
momyof6
AUTHOR
24 Φεβρουαρίου 2015 - 10:10 μ.μ. delete

έφτασε κιόλας ο Μάρτιος; τι χαρά! δεν το είχα συνειδητοποιήσει ότι φτάνει η Άνοιξη

αναλυτικότατες οι οδηγίες και οι φωτο, δεν έχω δικαιολογία να μην το προσπαθήσω!
Σκέφτομαι ότι μπορεί να γίνει και με νήμα πλεξίματος (αφού τέτοια διαθέτω, ως πλέκτρια :)

Ευχαριστούμε, Ελπίδα!
Αλεξία

Reply
avatar
25 Φεβρουαρίου 2015 - 1:00 μ.μ. delete

και βεβαια μπορεί... απλα θα γίνει πιο χοντρο!!! Δοκιμασε και περιμενω εντυπώσεις Αλεξία μου!! πολλα φιλια

Reply
avatar
25 Φεβρουαρίου 2015 - 1:14 μ.μ. delete

Αν δεν έβλεπα την ανάρτησή σου Ελπίδα θα το είχα ξεχάσει εντελώς! Φέτος σίγουρα θα φτιάξω κι εγώ! Τα δικά σας απλά υπέροχα! Την καλημέρα μου :*

Reply
avatar
25 Φεβρουαρίου 2015 - 11:44 μ.μ. delete

Μπράβο Ελπίδα, πολύ όμορφα τα μαρτακια σου!!! Θα προσπαθήσω να φτιάξω και εγώ φέτος.. μιας και δεν έχω φτιάξει από το Γυμνασιο.. Μετά όλο έτοιμα αγόραζα!!! Άλλη χάρη έχει το δικό σου!!! Θα φτιάξω και για την μπουμπού μου!!!

Reply
avatar
27 Φεβρουαρίου 2015 - 12:00 μ.μ. delete

ευχαριστω Δημητρά μου!! φιλια

Reply
avatar
27 Φεβρουαρίου 2015 - 12:01 μ.μ. delete

ευχαριστω πολυ!! εγω κάνω κάθε χρόνο για μενα και για το Νικόλα!!

Reply
avatar
4 Μαρτίου 2015 - 10:46 μ.μ. delete

πολύ όμορφα ... αλλά πώς το κλείνουμε το βραχιολάκι καλέ κυρία;;;;

Reply
avatar
5 Μαρτίου 2015 - 11:03 π.μ. delete

αμαν βρε πουλακι μου... το δενεις... Ή βάζεις ένα κουμπωματακι... Ή με θηλιά και κουμπάκι... Εγω πάντως το αφηνω σκετο και το δενω.. :)

Reply
avatar
16 Φεβρουαρίου 2016 - 6:13 μ.μ. delete

Τι τέλειος Μάρτης! Τι Μάρτης δηλαδή, βραχιόλι με τα ούλα του! Φτιάχνω κι εγώ βραχιολάκια με διαφορετική πλέξη όμως. Θα δοκιμάσω να δω τι θα καταφέρω!

Reply
avatar
21 Φεβρουαρίου 2016 - 9:52 μ.μ. delete

Είμαι νηπιαγωγός και συμμετέχουμε σε σενα ευρωπαικό προγραμμα με σχολεια της Ευρώπης! Εφτιαξα 16 Μαρτηδες για τα παιδια μιας τάξης σε ένα σχολείο της Ιταλίας για να τους δείξουμε το έθιμό μας! Με το δικό σου σχέδιο! Στων κοριτσίων ελβαλα χαντρούλες!

Reply
avatar
22 Φεβρουαρίου 2016 - 9:47 π.μ. delete

ωωωω χαιρομαι τοσο πολυ!!! Πολυ ομορφη ιδεα!! Σιγουρα θα αρεσουν και στα παιδια!!!

Reply
avatar
24 Φεβρουαρίου 2016 - 7:03 π.μ. delete

Πολύ όμορφα, τι κλωστές είναι οι πιο κατάλληλες για καλύτερο αποτέλεσμα? Ευχαριστώ!:)

Reply
avatar
24 Φεβρουαρίου 2016 - 11:52 π.μ. delete

εγω χρησιμοποίησα κλωστες μουλινε... και κερωμενο κορδονι πολυ ψιλο... Αλλα και με το πιο χοντρο βγηκαν πολυ ωραιοι.. Νομιζω οτι ειναι θεμα γουστου.. Φέτος παντως θα λανω με ψιλο κορδονι.. :)

Reply
avatar
24 Φεβρουαρίου 2016 - 6:28 μ.μ. delete

Ευχαριστώ πολύ! Αύριο θα πάω ν΄αγοράσω κι ελπίζω να τα καταφέρω. Εξάλλου η προσπάθεια μετράει!!! Θα ενημερώσω ανάλογα!!! :)

Reply
avatar
VANA SOUMPAKI
AUTHOR
28 Φεβρουαρίου 2016 - 4:31 μ.μ. delete

Καλησπέρα σας κορίτσια. Ξεκινήσαμε με την κόρη μου φέτος να φτιάξουμε το βραχιολάκι αυτό και κατά τη διάρκεια διαπιστώσαμε ότι οι κλωστές που δένονται κόμπο (όχι οι κεντρικές δηλαδή) κόντυναν τόσο που δεν έφτασε να σχηματιστεί το επαρκές μήκος για το βραχιολάκι. Γιατί συνέβει αυτό και τι μπορώ να κάνω για να διορθωθεί. Ευχαριστώ και καλό μήνα!

Reply
avatar
28 Φεβρουαρίου 2016 - 4:44 μ.μ. delete

Καλησπέρα κι από μένα! Κι εγώ VANA SOUMPAKI το ίδιο πρόβλημα έχω και ψάχνω να δω τι δεν κάνω σωστά!!! Αν μπορεί κάποια να μας βοηθήσει....

Reply
avatar
VANA SOUMPAKI
AUTHOR
28 Φεβρουαρίου 2016 - 5:42 μ.μ. delete

Και δεν μπορείς να πεις ότι θα πλέκεις με διαφορετική στήλη κάθε φορά, ώστε να μην χρησιμοποιείς τις ίδιες κλωστές πάντα και μειώνονται... το δοκίμασα και χαλάει το σχέδιο :( Αναμένουμε λοιπόν κάποιο σχόλιο χρήσιμο να μας λύσει το πρόβλημα :)

Reply
avatar
29 Φεβρουαρίου 2016 - 1:22 π.μ. delete

κορίτσια... κάθε κλωστή είναι περιπου 1.25 μετρα.. Δεν υπαρχει περιπτωση να μη σας φτασει... Ιδίως για ενα βραχιολάκι το πολυ 20 εκ.. !! Εμενα παντα μου περισσευε κιολας.. Μηπως οι κλωστες σας ειναι κοντες;; Μηπως δεν ειδατε καλα τις οδηγιες;;

Reply
avatar
VANA SOUMPAKI
AUTHOR
29 Φεβρουαρίου 2016 - 11:11 μ.μ. delete

Στάσου να δούμε τι έχουμε:
Μία άσπρη κλωστή 1,25 και μία κόκκινη 1,25 επίσης. Μα από τη στιγμή που τις διπλώνουμε γίνονται 30εκ, καλά τα λέω;;; Λοιπόν, όσο πλέκουμε τις πλαινές (όπως στη φωτό) τόσο κονταίνουν και στο τέλος δεν φτάνουν... :/

Reply
avatar
3 Μαρτίου 2016 - 9:28 π.μ. delete

οχι οχι.. δεν διπλώνουμε ολη την κλωστη!!! Μόνο τα 30 εκ. Κι ετσι μένει σχεδον 1 μετρο για πλεξιμο. Τα 30 εκατοστα είναι η βαση για το βραχιολι.. δηλαδη η περιμετρος του χεριου.. Διπλώνεις την κλωστες 30 εκατοστα, κάνεις πάνω πανω ενα κόμπο, στο δίπλωμα. Και απο τον κομπο και κατω ξεκινας να πλεκεις..

Reply
avatar
Kiki Aposeki
AUTHOR
14 Φεβρουαρίου 2017 - 12:05 π.μ. delete

Μας ξεσήκωσες για τα καλά Ελπιδάκι! Τέλεια τα βραχιολακια, οι οδηγίες αναλυτικές, τα υλικά τα έχω! Λέω να φτιάξω μπόλικα για να δώσω στα πιτσιρίκια μου στο σχολείο!!! Και του χρόνου γλυκιά μου!!!

Reply
avatar
15 Φεβρουαρίου 2017 - 12:19 μ.μ. delete

ευχαριστω Κική μου!! Θα τρελαθουν τα πιτσιρίκια!! φιλια

Reply
avatar