Χαρούμενα ημερολόγια..

11:25:00 π.μ. 37 Comments A+ a-

in English soon





Αυτά τα ημερολόγια είναι πολύ όμορφα και εύκολα και γρήγορα και κυρίως... προσωπικά...Αφού έχουν πάνω φωτογραφίες δικές μας !!!

Τα έφτιαξα για να τα δώσουμε στις γιαγιάδες και στους παππούδες μας .. του Νικόλα δηλαδή !!! Περιττό να πω οτι ενθουσιάστηκαν!!! 


Δώσαμε ένα ημερολόγιο με τα εγγόνια τους στον καθένα !!! Ένα για τη μαμά μου, με το Νικόλα, την Ευδοκία και την Έλενα,και ένα για την πεθερά μου, με το Νικόλα και τον Αλέξανδρο. Το δικό μας ήδη βρήκε τη θέση του στο ψυγείο!! 
Πως τα φτιάχνουμε;; Πατήστε εδώ για να μπείτε στο site της hp. Υπάρχουν πάρα πολλά templates για να διαλέξετε και να φτιάξετε το δικό σας. Μπορείτε να φτιάξετε ημερολόγιο με φωτογραφίες ή χωρίς. Το μόνο που χρειάζεστε είναι εκτυπωτής, μελάνι και χαρτί. Εγώ το πλαστικοποίησα (ως συνήθως..χεχεχε) για να είναι πιο ανθεκτικό!! 
Στο site μπορείτε να βρείτε πολλά πολλά όμορφα πράγματα για να φτιάξετε και να τυπώσετε...Προσκλητήρια, κουτάκια, είδη πάρτι, κάρτες...μέχρι και σιδερότυπα και παιχνίδια.. Και φυσικά είναι ΟΛΑ δωρεάν. Ελπίζω να σας άρεσε και να το δοκιμάσετε!!!


Καλημέρα !!!




37 σχόλια

Write σχόλια
Momma Machi
AUTHOR
9 Ιανουαρίου 2014 - 12:14 μ.μ. delete

Παρα πολύ ωρα'ια ιδέα Ελπιδα, και εγω φτιάχνω κάθε χρόνο για παππουδογιαγιάδες αλλά φέτος προτίμησα να τυπώσω την φωτο των παιδιών σε μπρελοκ και να τους τα κάνω δώρο!

Reply
avatar
Nasia
AUTHOR
9 Ιανουαρίου 2014 - 12:32 μ.μ. delete

πολύ όμορφα ,κι εμεις τα φτιάχνουμε και τα μοιραζουμε στις γιαγιάδες!
Καλημέρα!

Reply
avatar
Ειρήνη
AUTHOR
9 Ιανουαρίου 2014 - 12:57 μ.μ. delete

Τέλεια ιδέα τα ημερολόγια Ελπίδα μου! Του χρόνου θα οργανωθώ, να φτιάξω κι εγώ! Τον Νικόλα τον θέλει ο φακός :) ! Πολλά φιλιά!

Reply
avatar
9 Ιανουαρίου 2014 - 7:54 μ.μ. delete

Τι καλή ιδέα!!!!!!
Μου αρέσει!!!!! Μα που τα ανακαλύπτετε όλα αυτά συνέχεια ??
Μπράβο σου!

Reply
avatar
9 Ιανουαρίου 2014 - 8:18 μ.μ. delete

Πραγματικά το χαίρονται. Τους είχα κάνει πέρσι και φέτος μου ζητάνε πάλι.χιχιχι. Θα δεις του χρόνου θα θέλουν καινουργιο.

Reply
avatar
9 Ιανουαρίου 2014 - 9:57 μ.μ. delete

Πολύ όμορφα όλα
Φιλάκια ...

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
10 Ιανουαρίου 2014 - 1:11 μ.μ. delete

κι εγώ φτιάχνω κάθε χρόνο κάτι με φωτογραφίες!!! Οι παππούδες το χαίρονται περισσότερο τέτοιο δώρο..χεχε!! φιλιά Μαχούλα!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
10 Ιανουαρίου 2014 - 1:17 μ.μ. delete

καλημέρα Νασιούλα μου!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
10 Ιανουαρίου 2014 - 1:18 μ.μ. delete

Να τα φτιάξεις Ειρήνη μου!! Οι παππουδογιαγιάδες τρελαίνονται!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
10 Ιανουαρίου 2014 - 1:23 μ.μ. delete

χεχε.. εσύ θα βρισκεις συνταγές κι εμείς χειροτεχνίες..!! πολλά πολλά φιλιά Χρυσαυγή μου!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
10 Ιανουαρίου 2014 - 1:24 μ.μ. delete

ναι ναι!!! κάθε χρόνο θέλουν!! να με κάτι τέτοια μικροδωράκια χαίρονται οι παππούδες και οι γιαγιάδες!! πολλά φιλια Μαρία μου!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
10 Ιανουαρίου 2014 - 1:25 μ.μ. delete

ευχαριστώ Μαρία Ελενα μου!! πολλά φιλιά κι απο μας!!

Reply
avatar
Νίκη
AUTHOR
27 Ιανουαρίου 2014 - 10:07 μ.μ. delete

Πάρα πολύ ωραία ιδέα! Και πολύ ενδιαφέροντα τα templates που υπάρχουν. Φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
28 Ιανουαρίου 2014 - 4:17 μ.μ. delete

Ευχαριστώ Νίκη μου!! Έχει πάρα πολλά!! για κάθε γούστο και για κάθε περίσταση!! φιλιά :)

Reply
avatar
konstantina
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 10:48 π.μ. delete

φανταστική ιδέα!!! Θα το φτιάξουμε κι εμείς για να το κάνουμε δώρο στους παππούδες!!!!!!
Φιλιά!!

Έρχομαι από το πάρτυ!!!

Reply
avatar
7 Μαΐου 2014 - 11:02 π.μ. delete

Τέλεια ιδέα! Και εμείς φέτος δώσαμε ημερολόγιο, αυτό που έκαναν στην τάξη όμως. Τώρα ξέρω τι θα δώσω του χρόνου. Ευχαριστούμε!

Reply
avatar
7 Μαΐου 2014 - 12:39 μ.μ. delete

Ελπίδα καλημέρα! τέλεια ιδέα! δεν μου ανοίγει όμως το λινκ!!! :( Γιούλη

Reply
avatar
7 Μαΐου 2014 - 1:20 μ.μ. delete

εντάξει τρομερή ιδέα!!
θα την έχω στα υπόψην μου!!!!
από το λινκ πάρτυ

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 2:07 μ.μ. delete

Γιουλη μου το διόρθωσα!! ειχε προβλημα το site.. ολα οκ.. φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 2:35 μ.μ. delete

ευχαριστώ Ευαγγελία μου!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 2:36 μ.μ. delete

τωρα μπορείς να κάνεις το δικό σας!! φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 2:37 μ.μ. delete

γεια σου Κωνσταντίνα. χαίρομαι που σου άρεσε...

Reply
avatar
Kalli Kent
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 3:00 μ.μ. delete

Πάρα πολύ ωραία ιδέα και πρωτότυπη και μοναδική!!!

Reply
avatar
mama petounia
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 3:35 μ.μ. delete

Τέλεια ιδέα!!!
Θα την υλοποιήσουμε οπωσδήποτε!!
Απο το πάρτι της Αθηνάς!

Reply
avatar
M Koutsom
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 3:56 μ.μ. delete

Ενθουσιάστηκα Ελπίδα μου! Βέβαια, να πω και την αλήθεια το είχα σκεφτεί πριν λίγο καιρό που έφτιαχνα ένα κολάζ φωτογραφιών για τη μαμά μου (με τα μωρά) στο photoshop! Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας την σχετική ιστοσελίδα...ήρθα από το πάρτι της Αθηνάς φυσικά! σε φιλώ

Reply
avatar
Dora Petridou
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 4:09 μ.μ. delete

Τέλεια ιδέα θα την κρατήσω για να την κάνουμε και εμείς του χρόνου!!
Φιλιά

Reply
avatar
Litsa Ch
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 7:10 μ.μ. delete

Τι ωραία ιδέα Ελπίδα! Οι φωτογραφίες σου είναι τόσο όμορφες!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 10:04 μ.μ. delete

ευχαριστώ Κάλη μου!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 10:05 μ.μ. delete

ευχαριστώ πολύ!! να το φτιάξετε , ναι!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 10:06 μ.μ. delete

γεια σου Μαράκι!! σίγουρα θα αρέσει στη μαμά σου!! φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 10:06 μ.μ. delete

ευχαριστώ Δώρα μου!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
7 Μαΐου 2014 - 10:07 μ.μ. delete

ευχαριστώ Λιτσάκι!! εγώ κάνω κάθε χρόνο!!! φιλιά

Reply
avatar
8 Μαΐου 2014 - 12:51 π.μ. delete

Έφτιαχνα κι εγώ παλιά με το ίδιο πρόγραμμα, χαχα!
Είναι φοβερά, αγαπώ Νικόλα!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Μαΐου 2014 - 1:51 π.μ. delete

πολλά φιλιά Αθηνούλα!!!

Reply
avatar
Georgia Kaffe
AUTHOR
4 Ιανουαρίου 2015 - 1:23 π.μ. delete

Πολύ καλό!!! Δεν είχα ιδέα. Κάθε γιαγιά και παππούς θα ενθουσιαζόταν! Πρέπει να βρω εκτυπωτή με έγχρωμα μελάνια... χεχεχε
Τα δικά σας είναι υπέροχα!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
4 Ιανουαρίου 2015 - 4:42 μ.μ. delete

ευχαριστω Γεωργια μου!! Οι γιαγαδες και οι παππουδες μας τα περιμενουν κάθε χρόνο πως και πως!!

Reply
avatar
effie effie
AUTHOR
4 Ιανουαρίου 2016 - 11:46 π.μ. delete

Καλημέρα Ελπίδα μου, η ιδεά σου είναι καταπληκτική.. Φε΄τος το κάνει μια μαμά της τάξης μας για όλα τα παιδάκια με την ημερομηνία γενεθλίων τους στον αντίστοιχο μήνα και μέρα με τη φωτογραφία τους !!! το περιμένουμε με την επιστροφή στα σχολεία!!!

Reply
avatar