Το χριστουγεννιάτικο πάρτι του Νικόλα...

by - Κυριακή, Δεκεμβρίου 08, 2013

in English soon 

Όλη την εβδομάδα ο Νικόλας ανυπομονούσε για το πάρτι του..Με έβλεπε που που έφτιαχνα πράγματα κι έλεγε "είναι για μένα μαμά..για το πάρτι μου" 
Φτιάξαμε χάρτινες γιρλάντες ...




και τις κρεμάσαμε σε όλες τις πόρτες..


Φουσκώσαμε μπαλόνια..Ετοιμάσαμε δωράκια για τους φίλους που θα ερχόταν.. 


Χάρτινο τριγωνάκι από το boxes and more (μας είχαν περισσέψει από πέρυσι..χεχε) με σοκολατένια νομίσματα, καραμελίτσες,ξύλινο στολιδάκι και σοκολατένιος Άγιος Βασίλης...

Φτιάξαμε λιχουδιές..

 






Red velvet cupcakes με δροσερή κρέμα τυριού


Οι φοβερές κρέπες της Χρυσαυγής 

 
 

Πίτσα, τυροπιτάκια, σπιτική τυρόπιτα και σπανακόπιτα (τη γιαγιάς), τορτίγιες με αλλαντικά και gouda, λουκανοπιτάκια .. 

Στρώσαμε το τραπέζι, στολίσαμε το σπίτι... Και χτες επιτέλους ήρθε η μέρα του πάρτι.. Ήρθαν οι φίλοι του, οι ξαδέρφες και ο ξάδερφος του, γιαγιάδες, παππούδες, θείοι, ο νονός του... Γέμισε το σπίτι αγαπημένο κόσμο..φωνές και γέλια..
Τα παιδιά ξεσάλωσαν...ή μάλλον "άλωσαν" το δωμάτιο του Νικόλα.. Ένας υπέροχος χαμός !!! Παιχνίδια, μπαλόνια, χαρτιά, μπάλες, τουβλάκια, μπογιές... Όλα ανακατεμένα και σκορπισμένα.. Παιδιά να γελάνε και να παίζουν..






Να σκίζουν χαρτιά και να ενθουσιάζονται με τα καινούρια παιχνίδια, να σκάνε μπαλόνια και γελάνε δυνατά!!! Μου αρέσει αυτός ο πανικός..!!! Κι ο Νικόλας ξετρελάθηκε !!! 
Το καλύτερό του.. να σπάει τα μπαλόνια!!! 



Η φίλη μας η Βάσω από το Vanilia stories, έφτιαξε μια χειμωνιάτικη τούρτα για το Νικόλα..(παραγγελία της γιαγιάς του..χεχε)


Και του χρόνου αγόρι μου!! Να είσαι πάντα γερός και να γελάς δυνατά!!! 




Σ'αγαπάμε πολύ!!!

You May Also Like

50 σχόλια

  1. Μπραβο στο Νικολα που το διασκεδασε τοσο πολυ... να σου πω κι εγω στην θεση του θα ημουν τρελα χαρουμενη!!! Μπραβο και στην μανουλα που τα οργανωσε ολα υπεροχα!!! Να τον χαιρεσαι τον παιδαρο! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να ζησει ο πριγκηπας σας υπεροχο παρτυ μπραβο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Axxxx τι γλυκές εικόνες!!!!!!!!!!!!!!!
    Χρόνια του πολλά...Να σας ζήσει!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίδα μου το αγοράκι σου είναι πανέμορφο και τόσο χαρούμενο, έτσι να 'ναι πάντα εύχομαι! Γεια στα χέρια σου, του έφτιαξες υπέροχη γιορτή! Και πάλι πολύχρονος! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μωρέ να το χαίρεστε το όμορφο αγόρι σας. Και για το όνομα του που πέρασε. 'Ολα φαίνονται τοσο όμορφα. Μπράβο και του χρόνου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σας ζήσει!!! Αξιος και γερός να είναι ο μικρός Νικόλας !!
    Κι εσύ μπράβο σου για τις ετοιμασίες και τα χειροποίητα που ετοιμασες!!!!
    Οι γιρλάντες μου άρεσαν πολύ. Είναι εύκολες και πολύ χαρούμενες! Αλλαξαν όλο το σκηνικό του σπιτιού.
    Ευχαριστώ πολύ που δοκίμασες να φτιάξεις τις κρέπες !! Ελπίζω να άρεσαν!!
    Φιλάκια πολλά γλυκιά Ελπίδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσαυγή μου!!! Κι εμένα μου άρεσαν πολύ οι γιρλάντες... Κάτι τοσο απλό αλλά τοσο όμορφο!!! Κι όσο για τις κρέπες...τις τιμήσαμε δεόντως... Και πλέον είναι η συνταγή μας για κρέπες!!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  7. Να σας ζήσει ο μικρός!!!
    Να τον δείτε όπως ποθεί :)

    Πολύ όμορφα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα εκατοστήσει ο μικρούλης
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τον χαίρεστε παιδιά! Πολύ όμορφη η γιορτή σας και θα του μείνει αλησμόνητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τον χαιρεστε Ελπιδα! Τι ομορφα όλα! Οι γιρλαντες πανεμορφες! Και ο μπουφες εξαιρετικός! Τα κεκακια πορτοκαλιού ποσο ψησιμο θελουν σε μορφη καπκεικ?
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Κατερίνα μου!!! Τα κεκάκια τα έψησα 15 λεπτά νομίζω.. Τα τσέκαρα με οδοντογλυφίδα και ήταν εντάξει..αλλά επειδή δεν ήμουν σιγουρη μετά το 12λεπτο τα παρακολουθούσα.. φιλιά

      Διαγραφή
  11. Ελπιδάκι μου τι όμορφα πράγματα έφτιαξες πάλι! και πάλι να σας ζήσει ο Νικόλας σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικά όλα !!! Να τον χαίρεστε και πάλι, Ελπίδα !!! Φιλιά πολλά ! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατ' αρχάς να σας ζήσει ο Νικόλας σας!! Τι όμορφα που ήταν όλα!! Χίλια μπράβο χρυσοχέρα μαμά!! Και εξαιρέτικο το γούστο της γιαγιάς στις τούρτες!! Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Λίζα μου!! το γούστο είναι της μαμάς και της φίλης δημιουργού!! Η χορηγία ήταν της γιαγιάς..χεχε..Αλλά άρεσε σε όλους!!

      Διαγραφή
  14. Να είναι γερός και να αγαπιέστε τρελά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να σου ζήσει το κουκλάκι σου Ελπίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τον χαίρεσαι. Μεγάλωσε τόσο. Τον ειδα με τους φιλους του σωστό αντρακι. Και του χρόνου με υγεια σας ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α βρε Ελπίδα μου μπράβο σου! Ηταν ολα υπέροχα! Να τον χαίρεσαι!!Πολύχρονο το αντράκι σου!! Πάντως και εγω προτιμώ τον χαμό στο σπίτι απο τους παιδότοπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βανούλα μου!! Ναι κι εγώ τον προτιμώ...Τέτοιος χαμός είναι χαρά!! Χαλάλι του κι οι ετοιμασίες και το καθάρισμα μετά!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφα και προσεγμένα όλα!Μπράβο σου που οργάνωσες ένα τόσο γλυκό χριστουγεννιάτικο πάρτυ για τον Νικόλα σου...να τον χαίρεσαι και να τον δεις όπως επιθυμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τον χαίρεστε Ελπίδα μου, ειναι ένας κούκλος. Να είστε πάντα τόσο αγαπημένη οικογένεια! Καλέ χρυσοχέρα είσαι κι εσύ, τι ωραία πράγματα έφτιαξες, εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τον χαίρεστε τον κούκλο σας!
    Τι φοβερά που τα έφτιαξες όλα!
    Οι γιρλάντες πανέμορφες, απλές αλλά πολύ εντυπωσιακές!
    Τα εδέσματα με έκαναν να πεινάσω!
    Και αυτή η τούρτα σας υπέροχη!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια του πολλά! είναι πολύ τυχερό παιδάκι!
    φιλάκια σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πω πω ποσά πράγματα κ πόσο ωραία ειναι....εκανες φοβερη δουλεια,μπραβο , μπραβο κ να τον χαίρεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να σας ζησει ο μικρουλης! Να τον χαιρεστε! Παντα γερος κ δυνατος κ να κανετε τετοια υπεροχα παρτυ!!! Ολα ηταν υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι ωραία πράγματα που έφτιαξες! Οι γιρλάντες πολύ μου άρεσαν! Καλά κι η τούρτα.. τέλεια!
    Και Χρόνια Πολλά του και από εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Βερούλα μου!! τελικά αυτές οι γιρλάντες πολύ μου άρεσαν κι εμένα.. Τόσο απλές αλλά τόσο εντυπωσιακές.. Ακόμα τις έχω κρεμασμένες χεχε!! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  25. Ελπιδάκι μου άργησα να ευχηθώ αλλά δεν ξέρω πως έχασα αυτη την ανάρτησή σου!! Εμ βέβαια, εχω κολλήσει με τα μπισκότα σου και μονο σε εκεινη μπαινω:)))
    Να το χαίρεσαι το πιο όμορφο στολίδι του σπιτιού σου!!! Να μην χάσει ποτέ τη γλυκα και το χαμόγελο του!!! Να ειναι γερός και τυχερός!!!
    Οπως πάντα μεγαλούργησες άτιμη γυναίκα!! Οι γιρλάντες και η τούρτα μαγικές! Τα δωράκια και τα μπισκοτάκια σου άπαιχτα!! Πολλά πολλά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Δημητρούλααααα !!! Ασε αυτά τα μπισκότα με έχουν κάψει.. Τα έχω κάνει 3 φορές μέσα σε 10 μέρες και πάλι θα τα ξανακάνω.. χεχεχε !! πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS