Χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές..

10:41:00 μ.μ. 24 Comments A+ a-

in English soon

Χτες το πρόγραμμα του Χριστουγεννιάτικου ημερολογίου μας, έλεγε.. Χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές... Σκέφτηκα να κάνουμε μερικές με τα αποτυπώματα του χεριού του Νικόλα... 
Τα σύνεργα λίγα, απλά, και εύκολα..Η χαρά της δημιουργίας.. μεγάλη..!!! Χρειαστήκαμε μπογιές (εγώ είχα ακρυλικές αλλά και νερομπογιές ή τέμπερες θα είναι μια χαρά..), πινέλα, χαρτιά και χαρτόνια (άσπρα ή και χρωματιστά) και χεράκια..(του Νικόλα κυρίως..χεχε)
Με το πινέλο βάφουμε την παλάμη του πιτσιρίκου μας..αναλόγως το σχέδιο- εικόνα που θέλουμε να φτιάξουμε..



και το πατάμε πάνω στο χαρτί..για να αποτυπωθεί το σχέδιο.. (Αν το πιτσιρίκι είναι μεγάλο μπορεί να το πατήσει και μόνο του φυσικά αλλά σίγουρα θα χρειαστεί βοήθεια στο βάψιμο του χεριού)


Με μαύρο μαρκαδοράκι έκανα τα μάτια και το στόμα.. και έτοιμο το επιστολόχαρτο - γράμμα-λίστα προς Άι Βασίλη, που αναμένεται να ταχυδρομηθεί τις προσεχείς ημέρες..

Ο Νικόλας... απλά ξετρελάθηκε !! Ήθελε να κάνουμε κι άλλες.. Οπότε πήραμε φόρα και δημιουργήσαμε..




 Χριστουγεννιάτικο δεντράκι...


                                  Ρούντολφ το ελαφάκι (μεγάλη αδυναμία...)



Φρόστυ ο χιονάνθρωπος !!! 
Άσπρη μπογιά σε μαύρο χαρτόνι.. Κλασική χειμωνιάτικη παιδική ζωγραφιά..


 Ο καλλιτέχνης εν ώρα δημιουργίας..


Αυτό είναι το αγαπημένο μου τελικά..

Περάσαμε όμορφα, το διασκεδάσαμε και φτιάξαμε αριστουργήματα..χεχε..
Και σαν περήφανη μαμά κουκουβάγια τα έβαλα στο ψυγείο για να τα θαυμάζω..

καλό βράδυ !!! 

24 σχόλια

Write σχόλια
Σοφία
AUTHOR
12 Δεκεμβρίου 2013 - 10:50 μ.μ. delete

Καλησπέρα κυρία κουκουβάγια! Μήπως τελικά είμαστε σόι; ;-)
Τέλειες και οι ζωγραφιές και ο καλλιτέχνης! Λάτρεψα όμως Ρούντολφ... Εδώ και δυο βδομάδες το τραγουδάω στο νινί και έχω φάει κόλλημα!
Πολλά φιλιά σε σένα και στον μεγάλο ζωγράφο!

Reply
avatar
marileni
AUTHOR
12 Δεκεμβρίου 2013 - 11:01 μ.μ. delete

Πολύ όμορφες οι ζωγραφιές,μπράβο στον καλλιτέχνη!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!!!!!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Δεκεμβρίου 2013 - 11:04 μ.μ. delete

ευχαριστώ Σοφάκι... ε ναι όλες οι μάνες κουκουβάγιες είμαστε σόι..χαχα!!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
kathycallie
AUTHOR
12 Δεκεμβρίου 2013 - 11:05 μ.μ. delete

Καταπληκτικές βγήκανε! Με την πρώτη έγιναν ή δοκιμάσατε πολλές για να σας πετύχουν; Νομίζω ότι τους αξίζει να γίνουν κορνίζα και να τις βγάζετε πάντα στις γιορτές!
Kathy by anthomeli

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
12 Δεκεμβρίου 2013 - 11:05 μ.μ. delete

ευχαριστώ κοριτσάκι !!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
12 Δεκεμβρίου 2013 - 11:54 μ.μ. delete

Καλά τι τέλειο!
Ακόμα μια φοβερή ιδέα Ελπιδάκι!
Εύγε!

Reply
avatar
Αθηνά
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2013 - 10:10 π.μ. delete

Φοβερός ο μικρός καλλιτέχνης!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2013 - 10:19 π.μ. delete

με την πρώτη Κατερίνα μου!! Αυτό σκέφτηκα κι εγώ.. να τις βάλω κορνίζα..χεχε πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2013 - 10:21 π.μ. delete

ευχαριστώ Ερμιόνη μου!! Να το δοκιμάσεις με τα κορίτσια!! θα τους αρέσει .. πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2013 - 10:21 π.μ. delete

ευχαριστώ Αθηνά μου!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ειρήνη
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2013 - 4:43 μ.μ. delete

Πάρα πολύ όμορφες οι ζωγραφιές Ελπίδα μου! Εμένα μου άρεσε περισσότερο ο Ρούντολφ!!! Πολλά φιλιά!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Δεκεμβρίου 2013 - 9:10 μ.μ. delete

ευχαριστώ Ειρήνη μου!! χεχε..και του Νικόλα ο Ρούντολφ του άρεσε!! φιλιά

Reply
avatar
14 Δεκεμβρίου 2013 - 8:33 μ.μ. delete

Μπράβο σας!! Σωστός ζωγράφος ο μικρός!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
14 Δεκεμβρίου 2013 - 9:18 μ.μ. delete

Ευχαριστώ Βάνα μου !!! Φιλια

Reply
avatar
15 Δεκεμβρίου 2013 - 10:22 μ.μ. delete

Είναι φανταστικά!!! Μπράβο για την ιδέα! Ενθουσιάστηκα!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
16 Δεκεμβρίου 2013 - 10:04 μ.μ. delete

Ευχαριστώ Βέρα μου!!! Να το δοκιμασετε!!! Πολλα φιλιά

Reply
avatar
17 Δεκεμβρίου 2013 - 7:50 π.μ. delete

Μα είναι όλες υπέροχες! Πώς να μην είσαι περήφανη για τον μικρό σου Πικάσο;

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
17 Δεκεμβρίου 2013 - 2:33 μ.μ. delete

ευχαριστώ Ασπασία μου!!! πολλά πολλά φιλιά

Reply
avatar
19 Δεκεμβρίου 2013 - 12:10 μ.μ. delete

Α θα το κάνω σήμερα κιόλας το ασπρόμαυρο:) Βέβαια ο δικός σου έχει θέσει τον πήχη ψηλά:)))
Φιλιά!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
19 Δεκεμβρίου 2013 - 9:00 μ.μ. delete

είμαι σίγουρη οτι θα το κάνετε τέλειο !!! άλλωστε είναι και εύκολο.. Με την παλάμη ο χιονάνθρωπος, με τα δαχτυλάκια το χιόνι.. Στις λεπτομέρειες βοηθάει και η μαμά εννοείται !!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
20 Δεκεμβρίου 2013 - 12:23 π.μ. delete

Τι γλυκά που είναι αυτά τα λερωμένα χεράκια!!!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
20 Δεκεμβρίου 2013 - 8:17 μ.μ. delete

ναι νια τα πιο γλυκά !!! Αρκεί να μην ακουμπήσουν πολλά πράγματα μετά εεεε ;;; φιλιά

Reply
avatar
Σοφία
AUTHOR
21 Δεκεμβρίου 2013 - 4:35 μ.μ. delete

Ελπιδακι μου σου εστειλα mail, αλλα δεν ξερω αν το πηρες. Αν θελεις στειλε μου εσυ στο graso2@gmail.com για να σου στειλω το γουρι! Αν παλι δεν το θελεις, ενημερωσε με... Φιλια!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
21 Δεκεμβρίου 2013 - 7:19 μ.μ. delete

Καλέ και βεβαια το θέλω.. Δεν το είδα το email.. κατσε να πάω να δω!!! ευχαριστώ πολύ πολύ!! φιλιά

Reply
avatar