"Μηχακός"..

7:51:00 μ.μ. 21 Comments A+ a-

in English soon 


Για όσες δεν το ξέρετε..έχω σπουδάσει νηπιαγωγός...(Το λατρεύω φυσικά αλλά ποτέ δεν κατάφερα να δουλέψω με το πτυχίο μου..) Αυτό σημαίνει οτι στη σχολή μαζί με τα παιδαγωγικά και τις ψυχολογίες είχα και μαθήματα όπως..κουκλοθέατρο, εικονογράφηση παιδικού βιβλίου, ζωγραφική...και άλλα παρόμοια.. 
Ο Αντώνης -που έχει τελειώσει Πολυτεχνείο-με "κοροϊδεύει" για τη σχολή μου.. Οτι δεν είναι κανονική σχολή.. γιατί δεν είχαμε ούτε κτίρια τότε..αλλά κάτι άθλια λυόμενα σπιτάκια που έμπαζαν από παντού..Αλλά κυρίως γι' αυτά τα μαθήματα...Γιατί ενώ αυτός έπρεπε να μάθει απίστευτα δύσκολα κατεβατά, εγώ πήγα  κυρία στο μάθημα κουκλοθεάτρου, είπα τη μία και μοναδική ατάκα μου (αυτήν είχα δηλαδή) " Γιατί κλαις ποντικάκι..;;" Πήρα το 8ράκι μου κι έφυγα ευχαριστημένη...χαχα. Αυτή λοιπόν η ατάκα έχει μείνει παροιμιώδης και είναι οικογενειακό ανέκδοτο και για τον αδερφό μου (που επίσης σκιζόταν στο διάβασμα) και για τον Αντώνη φυσικά...

Που θέλω να καταλήξω με όλα αυτά ;; Ο Νικόλας έχει αυτά τα παιδικά εργαλεία..και μαζί ένα από αυτά τα κίτρινα κράνη του μηχανικού...Ο Αντώνης λοιπόν τον καθοδηγεί από τώρα στην επιλογή καριέρας...χαχα ..και ο Νικόλας πλέον όταν τον ρωτάς τι θα γίνει όταν μεγαλώσει λέει κατευθείαν: Μηχακός..δηλαδή..ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ !! 

Χτες το πρωί λοιπόν...εγώ κι ο Νικόλας πηγαμε να ξυπνήσουμε το μπαμπά..Κι αφού τα καταφέραμε..ο Νικόλας έφερε από το δωμάτιό του το κράνος του μηχανικού και το φόρεσε στο κεφάλι του..Ο Αντώνης άρχισε το γνωστό.."τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;" "Τι είναι ο Νικόλας;" "Τι είναι ο μπαμπάς;" Η απάντηση σε όλα: Μηχανικός!!! Γελώντας ο Αντώνης του λέει: "η μαμά δεν είναι μηχανικός..χαχα...Μόνο εγώ και ο Νικόλας είμαστε μηχανικοί..." Και τότε ο Νικόλας...βγάζει το κράνος του, μου το φοράει στο κεφάλι και λέει: "Και μαμά μηχακός"....
Και έλιωσα η μάνα......... 

 

21 σχόλια

Write σχόλια
Ανώνυμος
AUTHOR
8 Φεβρουαρίου 2013 - 9:10 μ.μ. delete

Καποτε μου ειχαν πει σε μια κουβεντα οτι τ α παιδια αγαπάνε πιο πολυ τους γονεις του απο οτι οι γονεις αυτά.Νομίζω οτι ισχύει,αν το κοιτάξουμε!!Να το χαιρεσαι τον μηχακό σου!!!Είναι λουκουμάκι/../χιχιχιιχ φιλια

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
8 Φεβρουαρίου 2013 - 9:41 μ.μ. delete

Ευχαριστώ Βανούλα μου!!! φιλιά στο Σταθούλη!! :)

Reply
avatar
Nasia
AUTHOR
9 Φεβρουαρίου 2013 - 10:58 π.μ. delete

καλέ τι μαλαγάνας είναι αυτός!!!!!!!!!κανόνισε κ.Μηχακού να βγάλεις ασπροπρόσωπο το παιδί όταν χρειαστείτε μερεμέτια!!!!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
9 Φεβρουαρίου 2013 - 1:31 μ.μ. delete

Είδες Νασιούλα μου ο άτιμος!!! Ότι θέλει με κάνει απο τώρα..χαχα!!

Reply
avatar
Mary
AUTHOR
9 Φεβρουαρίου 2013 - 3:47 μ.μ. delete

Και μετά λένε ότι το ράσο δεν κάνει τον παπά Ελπιδάκι μου...
Θες δε δες, μηχακός είσαι κι εσύ, το κράνος στο φόρεσε ο γλύκας!

Φιλάκια πολλά, να έχετε καλό Σαββατοκύριακο!

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
9 Φεβρουαρίου 2013 - 4:09 μ.μ. delete

Σα δε ντρέπονται να σε κοροϊδεύουν Ελπίδα!!! Τς τς τς! Ολόκληρη πρόταση είχες να μάθεις:)
Καλά που το μοιράστηκες μαζί μας για να σε κοροϊδεύουμε παρέα απο εδώ και στο εξής "Γιατί κλαις ποντικάκι?"!!!! Χα χα χα
Λέγε λέγε λέγε, θα μας το κάνει Μηχανικό το παιδί ο Αντώνης! Θα χάσει ένα λαμπρό επιστήμονα η Ιατρική ή η Εκπαιδευτική κοινότητα!
Είσαι η Μηχανικός της καρδιάς του Νικόλα λοιπόν....heart engineer:) Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Reply
avatar
kathycallie
AUTHOR
9 Φεβρουαρίου 2013 - 5:01 μ.μ. delete

Κυρία, κυρία, γιατί κλαίει το ποντικάκι τελικά; Γιος-μάνα με μπαμπά 1-0... όχι ότι μετράμε αλλά for the record,xixi! Φιλάκια. Callie by anthomeli

Reply
avatar
Craftland
AUTHOR
9 Φεβρουαρίου 2013 - 7:32 μ.μ. delete

αχ μωρε δεν σε αφησε στην απεξω ο μικρος σου!!σου φορεσε το καπελο και εγινες κι εσυ μηχανικος!!τι γλυκος!!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
9 Φεβρουαρίου 2013 - 8:20 μ.μ. delete

Κάλη μου ..ούτε που θυμάμαι γιατί έκλαιγε τελικά...Οι άλλες είχαν περισσότερες ατάκες και εξηγούσαν...Κάτι νομίζω οτι είχε χάσει το καλάθι του ή κάτι τέτοιο χαχα!! Ναι ναι δεν μετράμε (1-0) !! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
9 Φεβρουαρίου 2013 - 8:22 μ.μ. delete

Ολόκληρη πρόταση Δημητρούλα μου!! Στο κυλικείο την έμαθα πριν πάμε να κάνουμε την παράσταση!! πολύ γέλιο!! Μηχανικό προς το παρόν το βλέπω το παιδί μου...αν και το πιο πιθανό να αλλάξει γνωμη..χεχε! Πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
9 Φεβρουαρίου 2013 - 8:22 μ.μ. delete

Μαράκι μου..πες πες..έγινε ο Νικόλας μηχανικός..εκανε κι εμένα!! πολλά φιλιά

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
9 Φεβρουαρίου 2013 - 8:23 μ.μ. delete

ευχαριστώ κουκλίτσα!! :)

Reply
avatar
sundayspoon
AUTHOR
10 Φεβρουαρίου 2013 - 4:48 μ.μ. delete

Σε έβγαλε ασπροπρόσωπη το μικράκι σου!
Εγώ πάντως το επάγγελμα της νηπιαγωγού το θεωρώ λειτούργημα! Διαμορφώνει χαρακτήρες, όχι αστεία...
Φιλάκια!

Reply
avatar
10 Φεβρουαρίου 2013 - 11:19 μ.μ. delete

Χα χα χα!
Απίστευτος πάλι ο μικρούλης!
Φιλιά πολλά Ελπιδάκι!

Reply
avatar
11 Φεβρουαρίου 2013 - 3:27 μ.μ. delete

Καλημέρα, καλημέρα! Πραγματικά σε έβγαλε ασπροπρόσωπη ο μικρός!!!

Reply
avatar
11 Φεβρουαρίου 2013 - 5:46 μ.μ. delete

Έεετσι! Και μηχακός η Ελπίδα και ατακαδόρισα! Σιγά που ένα "ποντικάκι" δεν θα μπορούσε να μας δώσει και τίτλο μηχανικού..χαχα!
Δώστου ένα φιλί από εμάς!

Reply
avatar
12 Φεβρουαρίου 2013 - 3:55 μ.μ. delete

Χαχαχα! Υπέροχος ο Νικόλας!
By the way, είμαστε συναδελφάκια με τον άντρα σου βλέπω. Και εγώ μηχανικός είμαι, αλλά δε φοράω κράνη :)

Φιλιά xxx

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Φεβρουαρίου 2013 - 1:01 μ.μ. delete

Αλήθεια Ασπασία μου!! Ο άντρας μου είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός..εσύ;;; πολλά φιλιά :)

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
13 Φεβρουαρίου 2013 - 1:02 μ.μ. delete

Ευχαριστώ κορίτσια!!! πολλά φιλιά και σε σας!!

Reply
avatar
14 Φεβρουαρίου 2013 - 9:23 π.μ. delete

Αχ κι εγώ μηχακός έπρεπε να'χω γίνει, αντίς να τραβιέμαι τώρα!
Αλλά δεν είχα το Νικόλα να μου τα πει αυτά!

Φιλιά και καλημέρες!

Reply
avatar