Ο μικρός καλλιτέχνης μου..

3:41:00 μ.μ. 18 Comments A+ a-

in English soon

Ο Νικόλας ανακάλυψε τα χαρτιά και τις ξυλομπογιές..
 

και σκέφτηκε να τα δοκιμάσει..έτσι από περιέργεια...


τα έπιανε και με το δεξί και με το αριστερό...και έκανε γραμμές πάνω στο χαρτί...
 


και μετά....

ααα μετά ανακάλυψε...
...τους μαρκαδόρους....

ααα αυτό βάφει πιο καλά μαμά...

χμμμμ...για να δούμε...βάφει και το χέρι μου άραγε;;;

 
 χμμμ..μήπως και η ξυλομπογιά βάφει το χέρι μου;; Ας δοκιμάσω καλύτερα...ε μαμά ;;

..μπα αυτό δεν γράφει τόσο καλά...

και να η πρώτη ζωγραφιά του Νικόλα μου...

 
 που η περήφανη μαμά κρέμασε στο ψυγείο...
...αν τη δεις από λίγο πιο μακρυά και με μισόκλειστα μάτια...μοιάζει με δεινόσαυρο... 

και τώρα που πήρε φόρα είναι να μη σταματήσει ο καλλιτέχνης..

..του πήρα χτες ένα μίνι πινακάκι που γραφεις και σβήνεις...και ενθουσιάστηκε...Είναι και του Mickey βλέπεις...


..ζωγράφισε αγόρι μου...μικρέ μου καλλιτέχνη.. 

Μακάρι ο κόσμος σου να είναι τόσο όμορφος και χρωματιστός..  

Η μαμά θα κρατάει όλα τα έργα σου...Θα τα σκανάρει, θα τα φωτογραφίσει και μετά θα τα κάνει ένα ωραίο βιβλίο... 
Σου το υπόσχομαι...

 

18 σχόλια

Write σχόλια
maria
AUTHOR
14 Δεκεμβρίου 2012 - 4:06 μ.μ. delete

Τα χεράκια του που είναι σαν φρατζολάκια να μου τα φιλήσεις.
Μακάρι να γίνει ενας σπουδαίος καλλιτέχνης και να τον καμαρώνουμε όλοι
φιλιά

Reply
avatar
14 Δεκεμβρίου 2012 - 4:12 μ.μ. delete

Αν σου πω ότι συγκινήθηκα ....

Reply
avatar
14 Δεκεμβρίου 2012 - 5:12 μ.μ. delete

Αχ, μωλέεεε τι καλός που είναι !!! Και τι καλή μαμά που είσαι κι εσύ !!! Εγώ πάλι όλα τα "καλλιτεχνήματα" των παιδιών μου τα ... ... ... αρχειοθετώ στον κάδο της ανακύκλωσης κάνα μισάωρο μετά από το ενθουσιώδες μου "πω πωωωωω, τι ωραία ζωγραφιά που έφτιαξες !!!"

Reply
avatar
Froghall
AUTHOR
14 Δεκεμβρίου 2012 - 5:19 μ.μ. delete

θα συμφωνησω οτι οντως μοιαζει με δεινοσαυρο :)

Reply
avatar
14 Δεκεμβρίου 2012 - 10:03 μ.μ. delete

Τι ωραία. Είναι μεγάλη χαρά να βλέπεις το παιδί σου να ζωγραφίζει για πρώτη φορά. Το παραδέχομαι... Και ναι, συμφωνώ, μοιάζει με δεινόσαυρο!!! χαχαχα

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
15 Δεκεμβρίου 2012 - 1:18 π.μ. delete

οκ τουλάχιστον δεν είμαι υπερβολική...μοιαζει με δεινόσαυρο..χαχα!! ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κορίτσια!!!

Reply
avatar
kathycallie
AUTHOR
15 Δεκεμβρίου 2012 - 7:59 π.μ. delete

Καλή αρχή!!
kathy by anthomeli

Reply
avatar
Dimitra
AUTHOR
15 Δεκεμβρίου 2012 - 2:14 μ.μ. delete

Καλώς ήρθες στο club των ζωγράφων μικρε Νικόλα!!!
Ελπίδα πάρε ντοσιέ και ξεκίνα να μαζεύεις τις ζωγραφίες του.
Εμείς δεν έχουμε αφήσει κενό τοίχο ή βιβλιοθήκη που να μην κολλάμε τις ζωγραφίες τους. Είμαστε λίγο τσίρκο αλλά όμορφο και ζωγραφιστό τσίρκο@ Άλλωστε σπίτι με μικρά παιδιά, πόσο μαζεμένο και άψογο μπορεί να είναι...

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
15 Δεκεμβρίου 2012 - 3:52 μ.μ. delete

έτσι έτσι...και ευτυχώς είμαστε κι εμείς της ζωγραφικής οπότε μας αρέσουν τα χρώματα και οι ζωγραφιές..χαχα!!

Reply
avatar
15 Δεκεμβρίου 2012 - 5:11 μ.μ. delete

Αχ, τι ωραία! Καλή αρχή στις ζωγραφικές δημιουργίες!
Φαντάζεσαι όταν θα μεγαλώσουν που θα ζωγραφίζουνε κι εμάς;;; Σνιφ..

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
15 Δεκεμβρίου 2012 - 8:15 μ.μ. delete

αχ..ανυπομονώ Βέρα μου!!! χαχα...να με δω ψηλόλιγνη με τεράστια χέρια και γραμμές για μαλλιά!!! λιώνω!!

Reply
avatar
16 Δεκεμβρίου 2012 - 10:05 μ.μ. delete

Ένας καλλιτέχνης γεννιέται! Μόνο, όταν δημιουργεί, ρίχνε και καμιά ματιά, γιατί συνήθως οι ανήσυχοι καλλιτέχνες δεν εκφράζονται μόνο στο χαρτί. Τους εμπνέει ο τοίχος, ο καναπές, η κουρτίνα, το πρόσωπό τους......

Reply
avatar
17 Δεκεμβρίου 2012 - 8:50 π.μ. delete

Συγχαρητηρια στον μικρο δημιουργο!!!!!!Φιλακια πολλα.

Reply
avatar
17 Δεκεμβρίου 2012 - 11:31 π.μ. delete

Αυτός ο πρώτος πίνακας του Νικόλα, είναι ανεκτίμητης αξίας! Να τον κορνιζάρεις!
Εύγε στον μικρό Πικάσο!

Φιλάκια xxx

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
17 Δεκεμβρίου 2012 - 2:27 μ.μ. delete

το ξέρω το ξέρω...τον έχει ήδη εμπνεύσει ο τοίχος δίπλα από την τηλεοραση χαχα!!

Reply
avatar
Mary
AUTHOR
22 Δεκεμβρίου 2012 - 11:08 π.μ. delete

Ψυχούλα μου!
Τι χεράκια όμορφα είναι αυτά που δημιουργούν! Κουκλάκι είναι!!!

Καλά Χριστούγεννα με υγεία και πολλές όμορφες στιγμές Ελπιδάκι μου!

Φιλάκια πολλά!

Reply
avatar
Nasia
AUTHOR
22 Δεκεμβρίου 2012 - 12:27 μ.μ. delete

μετά θα ακολουθήσουν οι τοίχοι ,οι πόρτες,τα κρεβάτια ,οι ντουλάπες...χαχαχαχαχα
εύχομαι να γίνει τρανός ζωγράφος !!!!!
καλά Χριστούγεννα να έχετε Ελπίδα μου!!!!!

Reply
avatar
Ελπίδα
AUTHOR
22 Δεκεμβρίου 2012 - 4:45 μ.μ. delete

καλά χριστούγεννα Νάσια μου!!! καλώς όρισες πίσω στη γειτονιά μας!! καλές γιορτές σε σενα και τα αγόρια σου!! πολλά φιλιά

Reply
avatar