Κόκκινη Πέμπτη...

by - Πέμπτη, Απριλίου 12, 2012

 Μεγάλη Πέμπτη σήμερα...ή Κόκκινη Πέμπτη ...γιατί βάφουμε τα κόκκινα αυγά μας...Αν και εμείς φέτος δεν θα βάψουμε γιατί.. ετοιμαζόμαστε για το χωριό.. κι εκεί θα βρούμε έτοιμα κόκκινα αυγά που έχει βάψει ήδη η μαμά μου !!! Τα πράγματα του Νικόλα είναι σχεδόν έτοιμα..μένει να πάρω μερικά παιχνίδια, να ετοιμάσω τα δικά μας ρούχα , να κάνω κι ένα νηστίσιμο κεκάκι (αν προλάβω..) και το απογευματάκι φεύγουμε για το χωριό...Αύριο θα ξυπνήσουμε στην όμορφη Χαλκιδική...στο χωριό της μαμάς μου..Θα δω επιτέλους και τη γιαγιά μου..(που έχω πολύ καιρό να την δω...κι όλο παραπονιέται..). Επιτέλους εκδρομή...φεύγουμε απ' την πόλη...Εξοχή σου ερχόμαστε... Ας ελπίσουμε οτι ο καιρός θα είναι καλός..για να το ευχαριστηθούμε... Ανυπομονώ να δω το Νικόλα να παίζει στο χορτάρι...Θα γνωρίσει επιτέλους και τις δεύτερες ξαδέρφες του..Θα έχει και η μαμά λίγο χρόνο να ξεκουραστεί και να ανανεωθεί..χε χε..Και επειδή η μαμά προνόησε..θα έχουμε και εκεί internet (γιούπι!!!)..οπότε θα τα  ξαναπούμε...Καλή συνέχεια..!!

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Καλά να περάσετε, να ξεσκάσετε και να γεμίσετε μπαταρίες!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα Ελπίδα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να περάσετε τέλεια, τυχερούληδες.Πολλές ευχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίδα μου και εμείς κάπως έτσι. Η γιαγιά φτιάχνει τσουρεκάκια, βάφει τα αυγά και εγώ έκανα λίγα κουλουράκια για να μοσχοβολίσει το σπίτι.
    Καλά να περάσετε. Καλή Ανάσταση να έχουμε και Καλό Πάσχα για όλη την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή ανάσταση σε όλες κορίτσια...Καλό Πάσχα !!! Να περάσετε πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS