Τις Πέμπτες..

by - Πέμπτη, Μαρτίου 15, 2012

in English

Φέτος η Πέμπτη είναι η αγαπημένη μου μέρα. Δεν έχω μάθημα στο φροντιστήριο.. μόνο μια ώρα ιδιαίτερα, κι αυτή αργά το απόγευμα.. Οπότε όλη η μέρα είναι δικιά μου. Δικιά μου και του Νικόλα. Αν ο καιρός είναι καλός - όπως σήμερα- η μέρα μας ξεκινάει με βόλτα..με το αυτοκίνητο, το καρότσι ή το sling ...για ψώνια, για περπάτημα, για δουλειές, για καφέ, για παιχνίδι, για βιτρινοθεραπεία...μόνοι μας, με φίλους, με τη μαμά μου.. Ο Νικόλας τρώει το γιαουρτάκι του, παίρνει ένα γρήγορο υπνάκο και γυρνάμε σπίτι αργά το μεσημέρι..Αν ο καιρός είναι γκρίζος και χειμωνιάτικος...μένουμε μέσα.. και παίζουμε στο σαλόνι..Κι όταν ο Νικόλας κοιμηθεί μετά την φρουτόκρεμά του...απολαμβάνω το ζεστό, μυρωδάτο καφεδάκι μου (καμιά φορά κλέβω και κανένα μπισκοτάκι) και χαζεύω στον ιστό...κάνω επισκέψεις σε blogoσπιτάκια, κολλάω στο pinterest, παίζω στο facebook..Συνήθως δεν μαγειρεύω τις Πέμπτες..έχω κανονίσει να περισσέψει φαγητό για μας και για το Νικόλα από την προηγούμενη μέρα..οπότε δεν έχω το άγχος του τι θα φάμε..και κυρίως το τι θα φάει το παιδί..Τα μεσημέρια τρώω αργά..αφού πρώτα ταίσω το Νικόλα και κοιμηθεί..Τρώω συνήθως μόνη μου- ο Αντώνης γυρνάει αργά από τη δουλειά..Το απόγευμα έρχεται η μαμά μου για να προσέχει το Νικόλα..συνήθως βοηθάει και στο σίδερο..χε χε..Πάω για μάθημα και στο γυρισμό παίρνω συνήθως και γιαουρτάκια για το Νικόλα...δυο δυο τα τρώει !! Το βράδυ μόλις κοιμηθεί ο μικρός..το σπίτι ησυχάζει...Ρίχνω μια τελευταία ματιά στις αγαπημένες μου σελίδες, χαζεύουμε τηλεόραση με τον Αντώνη ή βλέπουμε καμιά ταινία ή Grey's anatomy (αν έχει κατέβει καινούριο επεισόδιο)..Και κάπως έτσι τελειώνει η Πέμπτη μου..και αρχίζει η Παρασκευή με το Σαββατοκύριακο να ακολουθεί...

Και μιας που σημερα είναι Πέμπτη λοιπόν ...και μιας και είναι η ώρα μου για μια τελευταία ματιά στον "ιστό", θέλω να ευχαριστήσω την πολύ γλυκια polyanna (Γυναίκα του Βασίλη, Μαμά της Λένας και του Προκόπη) που με διάλεξε να απαντήσω στις ερωτήσεις της για το tagοπαιχνιδάκι...
Άλλες 11 ερωτήσεις για μένα...(οι προηγούμενες είναι εδώ από τη Βέρα και τη Θεανώ)..Ξεκινάμε λοιπόν:

1. Κοιτάς 10 χρόνια μπροστά στο μέλλον - τι βλέπεις?
Ελπίζω ..μια ευτυχισμένη οικογένεια με 3 (?) παιδάκια..

2. Γάτα, σκύλος ή άλλο κατοικίδιο?
Και τα δυο νομίζω..
 
3. Μαγειρική ή ζαχαροπλαστική και γιατί?
Ζαχαροπλαστική..γιατί σαν τη σοκολάτα δεν υπάρχει..!!!
 
4. Ποιο ελάττωμα δε συγχωρείς με τίποτα?
Την αχαριστία !!
 
5. Ποιο πιστεύεις είναι το μεγάλο "ατού" σου?
Ελπίζω η εξυπνάδα μου (χεχε)

6. Τι σου έχει λείψει πιο πολύ απ' όταν έγινες μαμά / μπαμπάς?
Να μπορώ να ξυπνάω οτι ώρα θέλω...
7. Αν μπορούσες να μάθεις ένα μόνο πράγμα στα παιδιά σου, ποιο θα ήταν αυτό?
Να πιστεύουν στον εαυτό τους
 
8. Αναγνωρίζεις τα λάθη σου και ζητάς συγγνώμη ή σφυρίζεις αδιάφορα?
Συνήθως ναι..
 
9. Θέατρο, Σινεμά ή τηλεόραση?
Σινεμά στο σπίτι μου !!! 
 
10. Τι σε ηρεμεί όταν τα νεύρα σου είναι κρόσσια?
Η αγκαλιά του Νικόλα μου
 
11. Τελικά υπάρχει φιλία μεταξύ άντρα και γυναίκας?
Λοιπόν...εγώ παντρεύτηκα τον κολλητό μου..οπότε θα πω όχι..(ή όχι μόνο)                                                                                                                                    
Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα !!!

You May Also Like

4 σχόλια

  1. χαχα το τελευταίο ήταν το καλύτερο!!
    Ωραίες οι Πέμπτες βρε Ελπίδα, λίγο πριν την Παρασκευή, προμηνύουν το ΣΚ!
    Τέλεια περάσατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέμπτη ή αλλιώς Προπαρασκευή! Μια χαρά την έχεις σχεδιάσει φιλενάδα! Σίγουρα κι ο Νικόλας το απολαμβάνει!
    Αχ, 3 παιδάκια θες, ε? Κι εγώ στα κρυφά τόσα θα ήθελα! Λες να τα καταφέρουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά θα ήταν...Αν και ο άντρας μου και με δυο θα ήταν ευχαριστημένος...Κρυφά πάντως αν μπορούσα..και 5 θα ήθελα να κάνω χα χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μμμ τι ωραίες Πέμπτες που περνάς!!! Κι εγώ αγαπώ τις Πέμπτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΕΙ
η καινούρια μας ομάδα για το παιδί και τις κατασκευές

Σελίδες

cookies

ANALYTICS